"Mάχη" Στόνερ-Πεδρόσα στη Βαλένθια
Ο Κέισι Στόνερ με την ολοκαίνουργια GP10 πρώτευσε στην τελευταία ημέρα δοκιμών στη Βαλένθια
Τον καλύτερο χρόνο την τελευταία ημέρα των δοκιμών σημείωσε βέβαια ο Κέισι Στόνερ (Marlboro Ducati) με το νέο "Big Bang" κινητήρα της ολοκαίνουργιας GP10 . Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε το γεγονός ότι ο τιμέιτ του, Νίκι Χέιντεν βρέθηκε σχεδόν ένα δευτερόλεπτο μακριά από τον Στόνερ.
Ο χρόνος του Στόνερ (1:31.900) ήταν ο καλύτερος όλων σε ολόκληρο το τριήμερο, φυσικό από μία πλευρά. Ο Ντάνι Πεδρόσα με την ολοκαίνουργια RC212V σμείωσε το δεύτερο ταχύτερο γύρο, μόλις 0.044 δευτερόλεπτα πίσω από το Στόνερ! Τα πρώτα σημάδια δείχνουν ότι η Honda έχει καλύψει σημαντικό από το χαμένο έδαφος που τη χωρίζε από τη Yamaha και τη Ducati.
Πρώτος ανάμεσα στους ρούκις ήταν ο Έκτορ Μπαρμπερά (Aspar Ducati). Οι ρούκις θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν εκ νέου δοκιμές το Δεκέμβριο (21-22/12) στη Σεπάνγκ. Ο Άλβαρο Μπαουτίστα σίγουρα θα κάνει νέες δοκιμές στο Εστορίλ την επόμενη εβδομάδα.
Αναλυτικά:
1.Κέισι Στόνερ Ducati Marlboro 1:31.900 (35 γύροι)
2.Ντάνι Πεδρόσα Repsol Honda 1:31.944 (38 γύροι)
3.Νίκι Χέιντεν Ducati Marlboro 1:32.805 (40 γύροι)
4.Αντρέα Ντοβιτσιόζο Repsol Honda 1:32.825 (51 γύροι)
5.Μάρκο Μελάντρι Gresini Honda 1:32.936 (36 γύροι)
6.Μίκα Κάλιο Pramac Ducati 1:32.988 (39 γύροι)
7.Άλιξ Εσπαργαρό Pramac Ducati 1:33.275 (55 γύροι)
8.Λόρις Καπιρόσι Rizla Suzuki 1:33.464 (43 γύροι)
9.Έκτορ Μπαρμπερά Aspar Ducati 1:33.787 (57 γύροι)
10.Μάρκο Σιμοντσέλι Gresini Honda 1:33.856 (35 γύροι)
11.Άλβαρο Μπαουτίστα Rizla Suzuki 1:34.163 (45 γύροι)
12.Χιρόσι Αογιάμα Interwetten Honda 1:34.821 (47 γύροι)
13.Χοάν Ολιβέ Promoracing (Moto2) 1:38.718 (37 γύροι)
14.Ξαβιέρ Σιμοέν Gresini (Moto2) 1:39.151 (12 γύροι)
15.Κένι Νόγες Promoracing (Moto2) 1:45.427 (2 γύροι)
Ο χρόνος του Στόνερ (1:31.900) ήταν ο καλύτερος όλων σε ολόκληρο το τριήμερο, φυσικό από μία πλευρά. Ο Ντάνι Πεδρόσα με την ολοκαίνουργια RC212V σμείωσε το δεύτερο ταχύτερο γύρο, μόλις 0.044 δευτερόλεπτα πίσω από το Στόνερ! Τα πρώτα σημάδια δείχνουν ότι η Honda έχει καλύψει σημαντικό από το χαμένο έδαφος που τη χωρίζε από τη Yamaha και τη Ducati.
Πρώτος ανάμεσα στους ρούκις ήταν ο Έκτορ Μπαρμπερά (Aspar Ducati). Οι ρούκις θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν εκ νέου δοκιμές το Δεκέμβριο (21-22/12) στη Σεπάνγκ. Ο Άλβαρο Μπαουτίστα σίγουρα θα κάνει νέες δοκιμές στο Εστορίλ την επόμενη εβδομάδα.
Αναλυτικά:
1.Κέισι Στόνερ Ducati Marlboro 1:31.900 (35 γύροι)
2.Ντάνι Πεδρόσα Repsol Honda 1:31.944 (38 γύροι)
3.Νίκι Χέιντεν Ducati Marlboro 1:32.805 (40 γύροι)
4.Αντρέα Ντοβιτσιόζο Repsol Honda 1:32.825 (51 γύροι)
5.Μάρκο Μελάντρι Gresini Honda 1:32.936 (36 γύροι)
6.Μίκα Κάλιο Pramac Ducati 1:32.988 (39 γύροι)
7.Άλιξ Εσπαργαρό Pramac Ducati 1:33.275 (55 γύροι)
8.Λόρις Καπιρόσι Rizla Suzuki 1:33.464 (43 γύροι)
9.Έκτορ Μπαρμπερά Aspar Ducati 1:33.787 (57 γύροι)
10.Μάρκο Σιμοντσέλι Gresini Honda 1:33.856 (35 γύροι)
11.Άλβαρο Μπαουτίστα Rizla Suzuki 1:34.163 (45 γύροι)
12.Χιρόσι Αογιάμα Interwetten Honda 1:34.821 (47 γύροι)
13.Χοάν Ολιβέ Promoracing (Moto2) 1:38.718 (37 γύροι)
14.Ξαβιέρ Σιμοέν Gresini (Moto2) 1:39.151 (12 γύροι)
15.Κένι Νόγες Promoracing (Moto2) 1:45.427 (2 γύροι)