X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Μάγκας ο Γουέμπερ στην Ουγγαρία

Ο Μαρκ Γουέμπερ έφτασε στην τέταρτη φετινή του νίκη στο Grand Prix της Ουγγαρίας, μένοντας ανεπηρέαστος σε έναν από τους πιο επεισοδιακούς αγώνες του τρέχοντος πρωταθλήματος. Δεύτερος ο Φερνάντο Αλόνσο, στην τρίτη θέση ο Σεμπάστιαν Φέτελ... των λαθών. Πλέον ο Αυστραλός έχει πάρει... κεφάλι στο πρωτάθλημα των πιλότων με 161 βαθμούς.

Ο αγώνας στην Ουγγαρία πήρε... φωτιά στο 15ο γύρο, όταν ένα κομμάτι της αεροτομής του Λιούτσι ξεκόλλησε, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο ασφαλείας να μπει στην πίστα. Εκεί ξεκίνησαν τα μονοθέσια να εισέρχονται στα pit, μέχρι να ξεκινήσει το... μπάχαλο.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ, αρχικά, είχε γρήγορη αντίδραση, μπαίνοντας για αλλαγή ελαστικών, αλλά το λάθος του να μην αφήσει την απαιτούμενη διαφορά από το αυτοκίνητο ασφαλείας κατά την επανεκκίνηση του αγώνα του στέρησε τη διέλευσή του από τα pit.

Όταν όλα τα μονοθέσια μπήκαν στα pit ξεκίνησε ο... πραγματικός χαμός. Το λάθος των μηχανικών της Mercedes να μη βιδώσουν καλά τη ρόδα του Ρόσμπεργκ είχε ως αποτέλεσμα να ξεκολλήσει ο δεξιός τροχός του Γερμανού και να φύγει με δύναμη πάνω στους μηχανικούς που ήταν στα pit. Στη συνέχεια ο άνθρωπος της Renault τα... έχασε, δίνοντας έγκριση στον Κούμπιτσα να ξεκινήσει, τη στιγμή που ο Τρούλι έμπαινε για αλλαγή ελαστικών, με αποτέλεσμα οι δυο τους να συγκρουστούν.

Από την άλλη πλευρά, ο Μαρκ Γουέμπερ, φέρθηκε πιο έξυπνα από τους ανταγωνιστές του, παίρνοντας την απόφαση να μην μπει στα pit. Ο Αυστραλός προσπάθησε να "χτίσει" διαφορά από τον Αλόνσο, μέχρι να μπει στα pit. Ο πιλότος της Red Bull, το κατάφερε, καθώς στο 43ο γύρο που μπήκε για αλλαγή είχε ρίξει το χρονόμετρο στο 1:23:789.

Η χρόνος του στα pit ήταν αρκετά καλός, με το αφεντικό της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ να χειροκροτεί την προσπάθεια της ομάδας.

Ξεκίνημα α λα ισπανικά

Τα κόκκινα φώτα έσβησαν. Τα μονοθέσια έφυγαν με αυτό του Αλόνσο να ξεπερνά το εμπόδιο του Γουέμπερ και να παίρνει τη δεύτερη θέση με το "καλησπέρα". Ο Σεμπάστιαν Φέτελ κράτησε την πρώτη θέση, τη στιγμή που ο Μάσα ήταν στην 4η θέση και ο Βιτάλι Πετρόφ είχε αφήσει άφωνη την ομάδα του, κρατώντας τον Χάμιλτον πίσω του. Ο Βρετανός, όμως, εκμεταλλεύτηκε ένα λάθος του Ρώσου στον 20ο γύρο και ανέκτησε τη θέση του.

Ο Καμούι Κομπαγιάσι με τη Sauber κέρδισε εφτά θέσεις στο τέλος του πρώτου γύρου, ενώ ο Φέτελ προσπαθούσε να ανεβάσει το ρυθμό του και να αφήσει τον Αλόνσο όσο το δυνατόν πιο πίσω.

Χάος, Γουέμπερ και Μπαρικέλο

Με το Λιούις Χάμιλτον να έχει εγκαταλείψει, λόγω μηχανικού προβλήματος στον 24ο γύρο και τον Γουέμπερ να έχει φτιάξει μια ασφαλή διαφορά, έφτασαν τα κακά μαντάτα στο Σεμπάστιαν Φέτελ.

Ο Γερμανός έπρεπε να είχε απόσταση παραπάνω από δέκα αυτοκίνητα από το safety car, αλλά κάτι τέτοιο δε συνέβη ποτέ, με αποτέλεσμα να πάρει ποινή διέλευσης από τους αγωνοδίκες.

Ο αγώνας και η στρατηγική του Γουέμπερ δικαιώθηκαν στο 43ο γύρο, όταν βγήκε από τα pit με την πιο μαλακή γόμα ελαστικών. Εκεί οι Αλόνσο και Φέτελ ήταν πίσω του, με αποτέλεσμα η πρώτη θέση να έχει "κλειδώσει". Οι άνθρωποι της Red Bull πίστευαν ότι ο Φέτελ θα πάρει τη δεύτερη θέση, λόγω του ότι ήταν πιο γρήγορος, αλλά ο Ισπανός αντίπαλός του δεν του έδωσε το δικαίωμα να ανεβεί στο δεύτερο σκαλοπάτι του βάθρου.

Στη συνέχεια ο Μπαρικέλο με τον Σουμάχερ μας χάρισαν την τελευταία σπουδαία μάχη του αγώνα. Ο Βραζιλιάνος κατάφερε να πάρει την εσωτερική του άλλοτε teammate του, αλλά ο Γερμανός δεν του άφησε αρκετό χώρο, με αποτέλεσμα να κινδυνέψει να πέσει πάνω στον τοίχο.

Αυτή η ενέργεια του Σουμάχερ έκανε τον Μπαρικέλο να ζητήσει μαύρη σημαία και την αποβολή του εφτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή από τον αγώνα.

Από 'κει και πέρα δεν υπήρξε κάτι άλλο το αξιοσημείωτο στον αγώνα και ο Γουέμπερ έφτασε στις τέσσερις νίκες φετινές του νίκες, ανεβαίνοντας στην κορυφή του πρωταθλήματος και της... εκτίμησης των ανθρώπων της ομάδας.

Η αγωνιστική δράση της Formula 1 θα επιστρέψει στις 29 Αυγούστου στην πίστα του Σπα του Βελγίου.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Γουέμπερ, Red Bull, 1:41:05.571|
2. Αλόνσο, Ferrari, +17.821
3. Φέτελ, Red Bull, +19.252
4. Μάσα, Ferrari, +27.474
5. Πετρόφ, Renault, +1:13.100
6. Χούλκενμπεργκ, Williams, +1:16.700
7. Ντε λα Ρόσα, Sauber, +1 γύρος
8. Μπάτον, McLaren, +1 γύρος
9. Κομπαγιάσι, Sauber, +1 γύρος
10. Μπαρικέλο, Williams, +1 γύρος
11. Σουμάχερ, Mercedes, +1 γύρος
12. Μπουεμί, Toro Rosso, +1 γύρος
13. Λιούτσι, Force India, +1 γύρος
14. Κοβαλάινεν, Lotus, +3 γύροι
15. Τρούλι, Lotus, +3 γύροι
16. Γκλοκ, Virgin , +3 γύροι
17. Σένα, HRT, +3 γύροι
18. Ντι Γκράσι, Virgin, +4 γύροι
19. Γιαμαμότο, HRT, + 4 γύροι

Εγκατέλειψαν:

1. Χάμιλτον, McLaren
2. Κούμπιτσα, Renault
3. Ρόσμπεργκ, Mercedes
4. Σούτιλ,Force India
5. Αλγκερσουαρί, Toro Rosso

Αναλυτικά η βαθμολογία πιλότων και κατασκευαστών εδώ.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ