X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Μάσα: Ποτέ ξανά «δεύτερος»

Albert Park, Melbourne, Australia. Friday 14 March 2014. Felipe Massa, Williams F1. Photo: Glenn Dunbar/Williams F1. ref: Digital Image _W2Q0235 LAT PHOTOGRAPHIC

Ο Βραζιλιάνος απέρριψε την εντολή της ομάδας να αφήσει τον Βαλτέρι Μπότας να περάσει, στους τελευταίους γύρους του GP Μαλαισίας.

Ο Φελίπε Μάσα παράκουσε τις εντολές της Williams να αφήσει, στους τελευταίους γύρους του GP Μαλαισίας 2014, τον ομόλογό του Βαλτέρι Μπότας να περάσει στην 7η θέση, κάνοντας σαφές ότι δεν προτίθεται ούτε στο παραμικρό να βρεθεί ξανά σε θέση Νο2 οδηγού σε μια ομάδα, όπως ήταν απέναντι στον Μίκαελ Σουμάχερ και τον Φερνάντο Αλόνσο μέχρι πέρσι στη Ferrari.

Ο Μπότας είχε πιο γρήγορο ρυθμό στους τελευταίους γύρους του αγώνα της Σεπάνγκ καθότι είχε μπει πιο αργά στα πιτς και είχε πιο φρέσκα ελαστικά. Η Williams έκρινε ότι αφήνοντας τον Μπότας να περάσει, είχε περισσότερες ελπίδες να φτάσει και να περάσει τον Τζένσον Μπάτον, σε σχέση με τον Μάσα, για την 6η θέση. Έτσι, μέσω ραδιοεπικοινωνίας, μετέδωσε στον Μάσα το μήνυμα ότι « ο Βαλτέρι είναι ταχύτερος από σένα».

Στο τέλος του αγώνα ο Βραζιλιάνος εξήγησε: « Άκουσα τα πάντα, αλλά δεν ήταν καθαρό. Αυτό που έκανα ήταν το σωστό. Προσπαθώ να κάνω το καλύτερο που μπορώ για την ομάδα και αυτό είναι το πιο σημαντικό. Είμαι βέβαιος ότι το αποτέλεσμα δεν θα είχε αλλάξει ακόμα κι αν τον είχα αφήσει να περάσει, οπότε είναι το ίδιο».

« Η ομάδα με σέβεται 100% και μου έδειξαν και μετά τον αγώνα ότι με σέβονται, οπότε δεν έχω κανένα πρόβλημα. Αυτό που έγινε σήμερα ήταν κάτι που μάλλον δεν περίμενα, αλλά αυτό που έκανα ήταν σωστό. Περιμένω αυτά τα πράγματα να συμβαίνουν μόνο τη σωστή στιγμή. Ξεκαθάρισα την κατάστασή μου. Δεν έχω κανένα πρόβλημα και αισθάνομαι αληθινά άνετα μέσα στην ομάδα».

Όπως αποκαλύφθηκε μετά το τέλος του αγώνα, ο Μπότας πριν το πρώτο πιτ-στοπ είχε ρωτήσει την ομάδα μέσω ραδιοεπικοινωνίας αν μπορεί να περάσει τον Μάσα και η Williams του απάντησε ότι ο Βραζιλιάνος θα τον αφήσει να περάσει στους τελευταίους γύρους. Η Williams όντως το ζήτησε από τον Μάσα, ο Μάσα αρνήθηκε και στη συνέχεια, δύο γύρους πριν το τέλος, η Williams μετέδωσε στον Μπότας το μήνυμα να μην επιχειρήσει την προσπέραση.

Ξεκαθαρίζοντας τη θέση της, η Williams είπε ότι αν ο Μάσα συναινούσε και άφηνε τον Μπότας να περάσει και ο Μπότας δεν κατάφερνε να περάσει τον Μπάτον, τότε η ομάδα θα έδινε την εντολή στον Μπότας να αφήσει πάλι τον Μάσα να ανέβει στην 7η θέση.

Ο επικεφαλής μηχανικός Ρομπ Νέλσον είπε ότι ο Μάσα « δεν έκανε αυτό που θα προτιμούσαμε να είχε κάνει. Ο κινητήρας του είχε σχετικά υψηλή θερμοκρασία και ήμασταν λίγο ανήσυχοι για αυτό και ο Βαλτέρι είχε πολύ πιο φρέσκα ελαστικά από τον Τζένσον. Σκεφτήκαμε ότι θα ήταν καλό να δίναμε στον Βαλτέρι μια ευκαιρία να περάσει τον Τζένσον».

«Έπειτα, αν δεν το κατάφερνε στους επόμενους δύο ή τρεις γύρους, θα αλλάζαμε πάλι τις θέσεις των οδηγών μας και όλοι θα ήταν χαρούμενοι. Δεν είναι τόσο μεγάλη υπόθεση, κάθε ομάδα το κάνει. Δεν πρόκειται για εντολές, είναι μια στρατηγική απόφαση βασισμένη στη σχετική απόδοση κάθε αυτοκινήτου».

« Υπάρχει πάντοτε κάτι που κάνεις το οποίο προκαλεί αναστάτωση, αλλά είναι πάντοτε ξεκάθαρο τι κάνουμε και αυτός είναι ο τρόπος που δουλεύουμε. Δεν συμβαίνει τίποτα άλλο στο παρασκήνιο, δεν επιθυμούμε να ανεβάσουμε έναν οδηγό και να ρίξουμε τον άλλον, δεν ασκούμε εντολές στους οδηγούς. Στη Williams δεν δουλεύουμε έτσι. Δεν είναι όπως στις άλλες ομάδες που έχουν πρώτο και δεύτερο οδηγό, εμείς έχουμε δύο πρώτους οδηγούς», κατέληξε ο Νέλσον.

Ο Βαλτέρι Μπότας, στο μεταξύ, δήλωσε ότι θα συζητήσουν με την ομάδα και θα αναλύσουν ό,τι συνέβη στον αγώνα και έτσι « ίσως αυτό μας επιτρέψει να κερδίσουμε περισσότερους βαθμούς στο μέλλον», όπως είπε.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ