X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο αγωνιστικός διευθυντής της FIA εξήγησε γιατί δεν γινόταν να γίνει το GP Βελγίου τη Δευτέρα (30/08)

Ο Μαξ Φερστάπεν στο Γκραν Πρι του Βελγίου © 2021 OLIVIER MATTHYS/ASSOCIATED PRESS

Ο αγωνιστικός διευθυντής της FIA, Μάικλ Μάσι, είπε ότι δεν υπήρξε η δυνατότητα μετάθεσης του GP Βελγίου για τη Δευτέρα, μετά τις δύο προσπάθειές του να το ξεκινήσει που απέτυχαν λόγω της συνεχόμενης έντονης βροχόπτωσης, και φυσικά υπερασπίστηκε την απόφασή του να προσμετρήσει με τους μισούς βαθμούς.

Ο Μάικλ Μάσι,, που πήρε τη θέση του εκλιπόντος Τσάρλι Ουίτινγκ στη διεύθυνση των GP, εξήγησε ότι η λίστα με τα προβλήματα που θα γεννούσε στους οργανωτές και σε όλο το "καραβάνι" της F1 η μετάθεση του αγώνα για τη Δευτέρα "θα είχε πολλές σελίδες", κι έτσι "δεν υπήρχε η δυνατότητα αναβολής του για την επόμενη μέρα".

Εξηγώντας την απόφαση του ίδιου και των αγωνοδικών για την οριστική διακοπή του αγώνα μετά από δύο συν δύο γύρους πίσω από το όχημα ασφαλείας, ο Μάσι τόνισε: "Από την οπτική γωνία της FIA και επίσης της Formula 1, η ασφάλεια είναι πρώτιστης σημασίας για τους οδηγούς, για τις ομάδες και για όλους τους θεατές. Ψάξαμε κάθε διαθέσιμη ευκαιρία στους κανονισμούς, στους όρους τους Διεθνούς Αγωνιστικού Κώδικα, για να βρούμε μια ευκαιρία ολοκλήρωσης του αγώνα.

Δυστυχώς, σε αυτή την περίπτωση δεν μπορούσαμε να καλύψουμε όλη την απόσταση, αλλά η δυνατότητα που μας έδινε ο Αγωνιστικός Κώδικας να σταματήσουμε το χρονόμετρο του αγώνα ήταν κάτι που αξιοποιήσαμε για να περιμένουμε να βελτιωθεί ο καιρός ώστε να έχουμε κάποια έστω αγωνιστική δραστηριότητα".

Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να "διακόψουν" το χρονόμετρο του αγώνα στις δύο ώρες, ώστε να απέμενε τουλάχιστον μία ώρα αγώνα αν αυτός επανεκκινούσε. Θυμίζουμε ότι οι κανονισμοί προβλέπουν ότι ένα GP δεν μπορεί να ξεπερνά τις τρεις ώρες, ωστόσο έχουν αυτό το "παράθυρο" για περιπτώσεις "ανωτέρας βίας".

Ο Μάσι διευκρίνισε ότι βρισκόταν σε διαρκή επικοινωνία με τις ομάδες, και συμβουλευόταν τους οδηγούς για να μάθει σε τι κατάσταση βρισκόταν η πίστα: "Ρώτησα όλες τις ομάδες ξεχωριστά, ειδικά την πρώτη φορά, να μου δώσουν τις απόψεις των οδηγών. Στο γύρο σχηματισμού δεν επιτρέπεται η επικοινωνία των οδηγών με τις ομάδες, αλλά τους ζήτησα να ρωτήσουν τη γνώμη των οδηγών".

Ο Αυστραλός κατέληξε: "Είναι, προφανώς, απογοητευτικό για όλους τους εμπλεκόμενους ότι δεν καταφέραμε να συμπληρώσουμε την πλήρη απόσταση του αγώνα, αλλά τουλάχιστον έγινε κάτι. Είδαμε το χειρότερο πρόσωπο του καιρού σήμερα. Όλο το τριήμερο ο καιρός ήταν κακός, αλλά είχαμε κενά που μπορούσαμε να κάνουμε κάτι. Αλλά σήμερα ο καιρός μας εγκλώβισε".

TAGS FORMULA 1 GP ΒΕΛΓΙΟΥ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ