X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

McLaren ΜΡ4-22

New Image

Η νέα ΜΡ4-22, όπως είναι η κωδική ονομασία του νέου αυτοκινήτου θα έχει στο ρύγχος του το νούμερο ένα, αριθμό που "κουβαλάει" ο Φερνάντο Αλόνσο από την Renault

Το παρατσούκλι "ασημένιο βέλος" τη φετινή χρονιά θα χρησιμοποιηθεί εκ νέου στα κείμενα αν και το κόκκινο έκανε για τα καλά την εμφάνισή του στο νέο μονοθέσιο, καθώς η Vodafone είναι ο κύριος χορηγός της ομάδας.
Το αποτέλεσμα στην εμφάνιση είναι εξαιρετικό, με τους Βρετανούς όμως να ενδιαφέρονται για όσα βρίσκονται μέσα από το κάλυμμα, αφού τα τελευταία χρόνια τα αποτελέσματα δεν ήταν αυτά που ήθελαν. Οι σημαντικότερες αλλαγές εντοπίζονται στο κιβώτιο των ταχυτήτων και στις αναρτήσεις, αφού οι κινητήρες δεν επιδέχονται βελτίωσης.

Γι' αυτό το λόγο άλλωστε η σχεδίαση της ΜΡ4-22, ξεκίνησε από πολύ νωρίς (πριν εμφανιστεί η ΜΡ4-21) με τους μηχανικούς και τους δοκιμαστές να περνούν ατελείωτες ώρες στους εξομοιωτές. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Φερνάντο Αλόνσο, τόνισε πως μοναδικός του στόχος είναι τα δύο παγκόσμια πρωταθλήματα με ένα μονοθέσιο που πιστεύει πως έχει τις δυνατότητες να το καταφέρει.

" Στόχος μου για το 2007 είναι να κερδίσουμε και τα 2 πρωταθλήματα. Μετά τα 2 τελευταία χρόνια, δεν κατεβαίνεις στην πίστα για να ελπίζεις ότι θα είσαι στους βαθμούς ή στο πόντιουμ.

Όταν πηγαίνεις σε μία νέα ομάδα, έχεις ένα επιπλέον κίνητρο. Τα πάντα είναι καινούργια. Η McLaren μου προσφέρει ασφάλεια για το μέλλον, όσον αφορά την τεχνολογία και τον επαγγελματισμό. Πιστεύω ότι είναι η κατάλληλη ομάδα για μένα

".

Κινητήρας

Τύπος: Mercedes-Benz FO 108T
Κύλινδροι: 8
Καύσιμα: Mobil Unleaded
Λιπαντικά: Mobil 1 products
Βάρος κινητήρα: 95 κιλά
Ταχύτητες: 7 + όπισθεν - ημιαυτόματο κατασκευασμένο από την McLaren

Σασί

Ανθρακονήματα και κυψελοειδής κατασκευή + σύστημα ασφαλείας της δεξαμενής καυσίμων.
Αναρτήσεις: Koni
Ελαστικά: Bridgestone Potenza
Ηλεκτρονικά: Σχεδιασμένα από την McLaren Electronic
Ενδοεπικοινωνία: Kenwood
Ζάντες: Enkei
Μπαταρίες: GS Yuasa Corporation
Φρένα Εμπορός Δίσκοι από ανθρακονήματα
Φρένα Πίσω Δίσκοι από ανθρακονήματα


























TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ