X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTORSPORTS

McLaren P1 GTR Beco: Τριάντα χρόνια μετά!

Το χαϊδευτικό "Beco", που είχαν προσδώσει στον Άιρτον Σένα οι γονείς του στην παιδική του ηλικία, επέλεξε η McLaren για την επετειακή έκδοση της P1 GTR για τα 30 χρόνια από το πρώτο παγκόσμιο πρωτάθλημα του Βραζιλιάνου, με τη McLaren-Honda το 1988.

Το - κατά παραγγελία - δημιούργημα της McLaren Special Operations (MSO) έχει τον χρωματισμό της εμβληματικής McLaren MP4/4, ενός από τα πιο επιτυχημένα μονοθεσία της ιστορίας της Formula 1. Στα χέρια των Σένα και Αλέν Προστ η ΜΡ4/4 κέρδισε 15 από τα 16 Γκραν Πρι του '88 - με εξαίρεση το Ιταλικό, όπου κέρδισε με τον Γκέρχαρντ Μπέργκερ η Ferrari, μέσα στη Μόντσα, λίγες μέρες μετά το θάνατο του Έντσο. Από τις 15 νίκες ο Σένα κέρδισε τις οκτώ, και πέτυχε 13 από τις 16 pole positions.

Η P1 GTR επίσης έχει -με τις ευλογίες της οικογένειας Σένα- το επίσημο logo του τρις πρωταθλητή της F1, το Νο12 με το οποίο ο Άιρτον αγωνιζόταν τότε, τη βραζιλιάνικη σημαία, καθώς και τυπωμένη στο εσωτερικό της πόρτας τη φράση "I am not designed to finish 2nd or 3rd, I am designed to win" ("δεν είμαι σχεδιασμένος να τερματίζω δεύτερος ή τρίτος, είμαι σχεδιασμένος να κερδίζω").

Η επετειακή McLaren P1 GTR Beco έχει ακόμα ισχυρότερο κινητήρα και σημαντικές αεροδυναμικές προσθήκες στις πλευρικές και στην πίσω πτέρυγα, που αυξάνουν την παραγωγή άντωσης στα περίπου 800 κιλά. Επίσης, το τιμόνι της έχει τον ίδιο χρωματισμό με της MP4/4, και τα αγωνιστικά καθίσματα είναι κατασκευασμένα από ελαφρύτερο κράμα υλικών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ