Με Αλόνσο - Ράικονεν και το 2015 η Ferrari
Η Scuderia, σύμφωνα με τον διευθυντή της Μάρκο Ματιάτσι, θα διατηρήσει τους δύο πρωταθλητές στα κόκπιτ της και τη νέα σεζόν.
Οι δύο παγκόσμιοι πρωταθλητές της Ferrari, Φερνάντο Αλόνσο και Κίμι Ράικονεν, θα παραμείνουν στα κόκπιτ των δύο μονοθεσίων της Scuderia και το 2015, όπως επιβεβαίωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της ιταλικής εταιρείας, Μάρκο Ματιάτσι, στη βρετανική τηλεόραση στο πλαίσιο του GP Βελγίου.
Η Ferrari παραδοσιακά ανακοινώνει και επίσημα στο πλαίσιο του Ιταλικού GP, αρχές Σεπτεμβρίου, το οδηγικό δίδυμο της επόμενης χρονιάς. Και τώρα όλα δείχνουν ότι θα μείνει αναλλοίωτο, βάζοντας τέλος στις φήμες που ήθελαν τον Αλόνσο να συζητά με τις McLaren και Mercedes και τον Ράικονεν, μετά από μια χρονιά με ένα μονοθέσιο αταίριαστο για το οδηγικό του στιλ, να αντικαθίσταται από τον Ζουλς Μπιανκί ή τον Τζένσον Μπάτον.
Σύμφωνα με τον πρώην οδηγό της F1 και νυν σχολιαστή του βρετανικού τηλεοπτικού δικτύου Sky Sports, Μάρτιν Μπραντλ, σε κατ’ ιδίαν συνέντευξη που παραχώρησε στο δίκτυο ο Ματιάτσι επέμεινε ότι ‘το οδηγικό δίδυμο της Ferrari δεν θα αλλάξει του χρόνου’.
Το συμβόλαιο της Ferrari με τον Αλόνσο λήγει στο τέλος του 2016 και με τον Ράικονεν στο τέλος του 2015. Η Scuderia έχει κάνει δημοσίως γνωστή την επιθυμία της να επεκτείνει τη συνεργασία της με τον Ισπανό και πέραν του ’16, με δημοσιεύματα να αναφέρουν ότι του προσφέρει εννιαψήφιο ποσό για τριετές συμβόλαιο. Μερίδα του Τύπου αναφέρει ότι και η Mercedes GP του προσφέρει ανάλογο ποσό.
Στο Σπα, ο Ισπανός δήλωσε στην ιταλική εφημερίδα «La Gazzetta dello Sport»: "Έχω διετές συμβόλαιο και δεν με βιάζει τίποτα να υπογράψω, αν και αυτή είναι η πρόθεσή μου. Το ερώτημα είναι γιατί προέκυψαν υπερβολικές και αναληθές πληροφορίες που χαλούν την εικόνα μου, αλλά αυτό δεν έχει και τόση σημασία".
Σχετικά με τα δημοσιεύματα για τη Mercedes, ο αγωνιστικός διευθυντής της γερμανικής εταιρείας, Τότο Βολφ, είπε: "Είτε το νούμερο που λέγεται είναι αληθές είτε όχι, δεν έχει καμία σχέση με την αγορά. Υπάρχουν πολλοί νεαροί οδηγοί, όπως ο Ρικιάρντο, ο Μπότας ή ο Κβίατ, που οδηγούν για ένα με δύο εκατομμύρια [το χρόνο]. Είμαι πεπεισμένος ότι οι αμοιβές των πιλότων πέφτουν".