X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Με νέο κινητήρα ο Χέιντεν

Χεϊντεν

Ο Νίκι Χέιντεν θα τρέξει στο Grand Prix στο Ντόνινγκτον Παρκ με τον νέο κινητήρα της Honda

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2006 που έκτοτε έχει χάσει τη θέα στο βάθρο θέλει πάση θυσία να επιστρέψει σε καλά αποτελέσματα, προκειμένου να διασφαλίσει τη θέση του στην εργοστασιακή ομάδα το 2009 ή βέβαια να μετακομίσει στη Ducati, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες.
" Ο Νίκι ένιωσε καλά επάνω στη μοτοσικλέτα, όταν τη δοκίμασε για δύο ημέρες μετά το Grand Prix της Βαρκελώνης", δήλωσε εκπρόσωπος του HRC.

Ο Ιάπωνας Τάντι Οκάντα έτρεξε με αυτή τη μοτοσικλέτα στο ιταλικό Grand Prix στο Μουτζέλο. Όσο για τον Ντάνι Πεδρόσα διεκδικεί το πρωτάθλημα. Δεν είναι έτοιμος να ρισκάρει να χάσει βαθμούς και δεν θα προτιμήσει τον νέο κινητήρα.

Ο υποψήφιος αντικαταστάτης του Χέιντεν στη Repsol Honda, Ιταλός Αντρέα Ντοβιτσιόζο ξεκαθάρισε ότι " χρειάζομαι μία εργοστασιακή μοτοσικλέτα. Είναι πολύ δύσκολο να διακριθείς στο MotoGP. Το επίπεδο είναι υψηλό. Οι εργοστασιακές ομάδες βελτιώνουν τη μοτοσικλέτα συνεχώς. Εμείς τρέχουμε με την περσινή Honda. Θέλω να διεκδικήσω το πρωτάθλημα, για αυτό χρειάζομαι μία εργοστασιακή μοτοσικλέτα", ανέφερε ο ρούκι.

Τα τελευταία επτά χρόνια τρέχει με Honda. Υπάρχει μία περίπτωση να παραμείνει στην τωρινή ομάδα του, την JiR Scott αν αυτή εξασφαλίσει εργοστασιακή μοτοσικλέτα από τη Honda.

Δεν αποκλείεται να τον δούμε και στη Ducati, που αντικατέστησε τον Λόρις Καπιρόσι με έναν Ιταλό τον Μάρκο Μελάντρι. Ο τελευταίος θέλει να «σπάσει» το συμβόλαιο του για να μην «ρεζιλευτεί» κι άλλο και θα μπορούσε να παραχωρήσει τη θέση του σε έναν ακόμα Ιταλό.








TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ