Με όνειρα, σε πάτρια εδάφη
Η Panasonic Toyota Racing πηγαίνει στο αγώνα του Νίρμπουργκινγκ γεμάτη όνειρα και με στόχο τους βαθμούς
Όπως στους περισσότερους αγώνες της φετινής σεζόν, η ομάδα φέρνει ένα αναβαθμισμένο αυτοκίνητο στο Nürburgring, με μικρές αεροδυναμικές βελτιώσεις από το Βρετανικό British Grand Prix. Ο Jarno γιόρτασε τα 33 του γενέθλια στις 13 Ιουλίου με μία επίσκεψη στο εργοστάσιο προκειμένου να προσφέρει την τεχνική του γνώση πριν το Σαββατοκύριακο του αγώνα, όπου η ομάδα στοχεύει να επιστρέψει σε βαθμολογούμενη θέση.
Ρ. Σουμάχερ: "Οικογενειακή πίστα..."
Ο Γερμανός πιλότος της Toyota Ραλφ Σουμάχερ χαρακτήρισε τη πίστα του Νίρμπουργκινγκ, σπίτι ενώ δεν έκρυψε την αισιοδοξία του λέγοντας: "Το Nürburgring είναι η ‘οικογενειακή’ πίστα όχι μόνο της ομάδας αλλά και η δική μου επειδή γεννήθηκα και μεγάλωσα εκεί κοντά. Ανέκαθεν μου άρεσε να αγωνίζομαι εκεί επειδή έχω πολλή υποστήριξη από τους οπαδούς της πατρίδας μου και πολύ καλές αναμνήσεις γιατί εκεί κέρδισα τον πρώτο μου αγώνα Formula Junior, ενώ η νίκη του Ευρωπαϊκού Grand Prix το 2003 ήταν μία πολύ ξεχωριστή στιγμή.
Ελπίζω να έχω ένα ακόμα καλό αποτέλεσμα αυτό το Σαββατοκύριακο και είμαι σίγουρος ότι προοδεύουμε, αν και η έκβαση στο Silverstone ήταν απογοητευτική. Βλέποντάς το από τη θετική του πλευρά, η έκτη μου θέση στα προκριματικά και οι χρόνοι μου κατά τη διάρκεια του αγώνα δείχνουν ότι το αυτοκίνητό μας έχει βελτιωθεί και ότι μπορούμε να αγωνιστούμε σε υψηλές θέσεις. Η ομάδα πιέζει σκληρά να συνεχιστεί αυτή η βελτίωση και θα είναι θαυμάσιο να δούμε τα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας με ένα τερματισμό σε βαθμολογούμενη θέση το Σαββατοκύριακο".
Τρούλι: "Θα κάνω τα πάντα για ένα καλό αποτέλεσμα"
Για το προσεχές αγώνα της Ευρώπης μίλησε και ο έτερος οδηγός της Τoyota, Γιάρνο Τρούλι, ο οποίος τόνισε μεταξύ άλλων: "Ο αγώνας του Silverstone είναι κάτι που προτιμώ να ξεχάσω. Είχαμε μία καλή ευκαιρία να κερδίσουμε βαθμούς με ένα τόσο γρήγορο αυτοκίνητο, όπως επιβεβαιώνεται από τις θαυμάσιες επιδόσεις του Ralf στις κατατακτήριες δοκιμές. Ήταν κρίμα που το αυτοκίνητό μου υπέφερε από πρόσφυση και γλίστραγα πολύ στον αγώνα. Η Formula 1 είναι συνάρτηση πολλών μικρών πραγμάτων, επομένως αναλύσαμε τα δεδομένα από το Silverstone και θα προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε το σετάρισμα όταν ξεκινήσουν οι ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής.
Εξακολουθώ να είμαι αισιόδοξος αυτό το Σαββατοκύριακο επειδή πιστεύω ότι το αυτοκίνητο έχει δυνατότητες και όλοι εργάζονται πολύ σκληρά προκειμένου να δώσει τον καλύτερό του εαυτό. Γνωρίζω το σιρκουί του Nürburgring πολύ καλά, όχι μόνο από τα 10 χρόνια μου στη Formula 1 αλλά και από τη θητεία μου στη Γερμανική Formula 3. Το σημαντικότερο σ’ αυτή την πίστα είναι να βρούμε ένα καλό ρυθμό επειδή οι στροφές είναι σχεδόν συνεχόμενες. Ο αγώνας γίνεται σε πάτριο έδαφος για την ομάδα αφού το εργοστάσιό μας εδρεύει στην Κολονία, επομένως θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να φέρω ένα θετικό αποτέλεσμα για να ικανοποιηθούν όλοι".
Βασελόν: "Στόχος μας οι βαθμοί"
Απο την πλευρά του ο ανώτερος γενικός διευθυντής πλαισίου της Toyota, Πασκάλ Βασελόν, ανέλυσε τους στόχους της ομάδας για τον γκραν πρι του Νίρμπουργκινγκ δηλώνοντας: "Στο Silverstone το επίπεδο επιδόσεών μας ήταν καλό, το καλύτερο μέχρι στιγμής τη φετινή σεζόν. Εμφανώς, αγωνιστήκαμε να επιτύχουμε ένα αποτέλεσμα στον αγώνα αντάξιο των επιδόσεών μας αλλά απογοητευτήκαμε. Σίγουρα ευελπιστούμε σε εφάμιλλες επιδόσεις στο Nürburgring. Τα χαρακτηριστικά της πίστας είναι διαφορετικά επειδή το Silverstone είναι μία ακραία πίστα στην καταπόνηση των ελαστικών και στη μέση ταχύτητα στις στροφές.
Το Nürburgring είναι μία πίστα χωρίς ακρότητες από κάθε άποψη – σε αεροδυναμική πίεση καθώς θα τρέξουμε με μέτρια αεροδυναμική πίεση, και στον τομέα της ευστάθειας στις στροφές και της καταπόνησης των ελαστικών. Έχεις λίγο απ’ όλα – αυτό μπορεί να σημαίνει περιορισμούς υποστροφής και υπερστροφής. Είναι μία μέτρια πίστα αλλά χωρίς να υστερεί σε ενδιαφέρον – ενέχει προκλήσεις, όμως απουσιάζει η ιδιαιτερότητα του Silverstone, για παράδειγμα.
Είναι πάντα ωραίο να αγωνιζόμαστε στην πατρίδα, μπορούμε να νιώθουμε την πίεση και την ενθάρρυνση από τους οπαδούς μας στις κερκίδες και αυτό είναι ένα πρόσθετο κίνητρο για την ομάδα. Στόχος μας γι’ αυτό το Σαββατοκύριακο θα είναι να κερδίσουμε μερικούς βαθμούς και να δούμε τους οδηγούς μας να αγωνίζονται πάλι για την πρώτη εξάδα".
Ρ. Σουμάχερ: "Οικογενειακή πίστα..."
Ο Γερμανός πιλότος της Toyota Ραλφ Σουμάχερ χαρακτήρισε τη πίστα του Νίρμπουργκινγκ, σπίτι ενώ δεν έκρυψε την αισιοδοξία του λέγοντας: "Το Nürburgring είναι η ‘οικογενειακή’ πίστα όχι μόνο της ομάδας αλλά και η δική μου επειδή γεννήθηκα και μεγάλωσα εκεί κοντά. Ανέκαθεν μου άρεσε να αγωνίζομαι εκεί επειδή έχω πολλή υποστήριξη από τους οπαδούς της πατρίδας μου και πολύ καλές αναμνήσεις γιατί εκεί κέρδισα τον πρώτο μου αγώνα Formula Junior, ενώ η νίκη του Ευρωπαϊκού Grand Prix το 2003 ήταν μία πολύ ξεχωριστή στιγμή.
Ελπίζω να έχω ένα ακόμα καλό αποτέλεσμα αυτό το Σαββατοκύριακο και είμαι σίγουρος ότι προοδεύουμε, αν και η έκβαση στο Silverstone ήταν απογοητευτική. Βλέποντάς το από τη θετική του πλευρά, η έκτη μου θέση στα προκριματικά και οι χρόνοι μου κατά τη διάρκεια του αγώνα δείχνουν ότι το αυτοκίνητό μας έχει βελτιωθεί και ότι μπορούμε να αγωνιστούμε σε υψηλές θέσεις. Η ομάδα πιέζει σκληρά να συνεχιστεί αυτή η βελτίωση και θα είναι θαυμάσιο να δούμε τα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας με ένα τερματισμό σε βαθμολογούμενη θέση το Σαββατοκύριακο".
Τρούλι: "Θα κάνω τα πάντα για ένα καλό αποτέλεσμα"
Για το προσεχές αγώνα της Ευρώπης μίλησε και ο έτερος οδηγός της Τoyota, Γιάρνο Τρούλι, ο οποίος τόνισε μεταξύ άλλων: "Ο αγώνας του Silverstone είναι κάτι που προτιμώ να ξεχάσω. Είχαμε μία καλή ευκαιρία να κερδίσουμε βαθμούς με ένα τόσο γρήγορο αυτοκίνητο, όπως επιβεβαιώνεται από τις θαυμάσιες επιδόσεις του Ralf στις κατατακτήριες δοκιμές. Ήταν κρίμα που το αυτοκίνητό μου υπέφερε από πρόσφυση και γλίστραγα πολύ στον αγώνα. Η Formula 1 είναι συνάρτηση πολλών μικρών πραγμάτων, επομένως αναλύσαμε τα δεδομένα από το Silverstone και θα προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε το σετάρισμα όταν ξεκινήσουν οι ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής.
Εξακολουθώ να είμαι αισιόδοξος αυτό το Σαββατοκύριακο επειδή πιστεύω ότι το αυτοκίνητο έχει δυνατότητες και όλοι εργάζονται πολύ σκληρά προκειμένου να δώσει τον καλύτερό του εαυτό. Γνωρίζω το σιρκουί του Nürburgring πολύ καλά, όχι μόνο από τα 10 χρόνια μου στη Formula 1 αλλά και από τη θητεία μου στη Γερμανική Formula 3. Το σημαντικότερο σ’ αυτή την πίστα είναι να βρούμε ένα καλό ρυθμό επειδή οι στροφές είναι σχεδόν συνεχόμενες. Ο αγώνας γίνεται σε πάτριο έδαφος για την ομάδα αφού το εργοστάσιό μας εδρεύει στην Κολονία, επομένως θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να φέρω ένα θετικό αποτέλεσμα για να ικανοποιηθούν όλοι".
Βασελόν: "Στόχος μας οι βαθμοί"
Απο την πλευρά του ο ανώτερος γενικός διευθυντής πλαισίου της Toyota, Πασκάλ Βασελόν, ανέλυσε τους στόχους της ομάδας για τον γκραν πρι του Νίρμπουργκινγκ δηλώνοντας: "Στο Silverstone το επίπεδο επιδόσεών μας ήταν καλό, το καλύτερο μέχρι στιγμής τη φετινή σεζόν. Εμφανώς, αγωνιστήκαμε να επιτύχουμε ένα αποτέλεσμα στον αγώνα αντάξιο των επιδόσεών μας αλλά απογοητευτήκαμε. Σίγουρα ευελπιστούμε σε εφάμιλλες επιδόσεις στο Nürburgring. Τα χαρακτηριστικά της πίστας είναι διαφορετικά επειδή το Silverstone είναι μία ακραία πίστα στην καταπόνηση των ελαστικών και στη μέση ταχύτητα στις στροφές.
Το Nürburgring είναι μία πίστα χωρίς ακρότητες από κάθε άποψη – σε αεροδυναμική πίεση καθώς θα τρέξουμε με μέτρια αεροδυναμική πίεση, και στον τομέα της ευστάθειας στις στροφές και της καταπόνησης των ελαστικών. Έχεις λίγο απ’ όλα – αυτό μπορεί να σημαίνει περιορισμούς υποστροφής και υπερστροφής. Είναι μία μέτρια πίστα αλλά χωρίς να υστερεί σε ενδιαφέρον – ενέχει προκλήσεις, όμως απουσιάζει η ιδιαιτερότητα του Silverstone, για παράδειγμα.
Είναι πάντα ωραίο να αγωνιζόμαστε στην πατρίδα, μπορούμε να νιώθουμε την πίεση και την ενθάρρυνση από τους οπαδούς μας στις κερκίδες και αυτό είναι ένα πρόσθετο κίνητρο για την ομάδα. Στόχος μας γι’ αυτό το Σαββατοκύριακο θα είναι να κερδίσουμε μερικούς βαθμούς και να δούμε τους οδηγούς μας να αγωνίζονται πάλι για την πρώτη εξάδα".