X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Mε τα μάτια στην έρημο

bahrain

Μετά το θρίαμβο της McLaren στην Μαλαισία η Ferrari θέλει να απαντήσει και ο αγώνας του Μπαχρέιν αναμένεται συναρπαστικός

Σε ότι αφορά τώρα στα αγωνιστικά η ομάδα της McLaren ήταν η μεγάλη πρωταγωνίστρια στο Μαλαισιανό γκρα πρι κάνοντας το 1-2 ενώ η "σκουντερία" ήταν πραγματικά απογοητευτική. Ο αγώνας του Μπαχρέιν όμως έρχεται και δεν αφήνει περιθώρια για πανηγυρισμούς στην Αγγλική ομάδα που θέλει να επαναλάβει τον θρίαμβο ενώ από την άλλη στην Ferrari θέλουν να ξεχάσουν γρήγορα τον προηγούμενο αγώνα και να ξεκινήσουν την δική τους αντεπίθεση.
Όπως καταλαβαινέται η μάχη ανάμεσα στις δυο πρωτοπόρες ομάδες αναμένεται πολύ μεγάλη και συναρπαστική και η αισιοδοξία κυριαρχεί και στα δυο στρατόπεδα. Στις τάξεις της McLaren κάνουν λόγο για μεγάλη επιστροφή στις επιτυχίες καθώς τόσο η πρώτη νίκη του Αλόνσο αλλά και οι καταπληκτικές επιδόσεις του "βενιαμίν" της Φόρμουλα 1 Λούις Χάμιλτον έχουν γεμίσει με χαμόγελα τους πάντες στην Αγγλική ομάδα. Ο Φερνάντο Αλόνσο εμφανίστηκε ανυπόμονος αλλά και πανέτοιμος για την νέα μάχη του Μπαχρέιν ενώ ο ομόσταβλός του Λούις Χάμιλτον θέλει να συνεχίσει τις καλές εμφανίσεις.

Από την άλλη πλευρά στην Ferrari δεν θέλουν να θυμούνται το εφιαλτικό σαββατοκύριακο της Μαλαισίας ένω παράλληλα θέλουν να δώσουν απαντήσεις στους επικριτές τους με το γκραν πρι του Μπαχρέιν να φαντάζει ώς μεγάλη ευκαιρία. Ο Κίμι Ραΐκόνεν που αντιμετώπισε πρόβλημα στο κινητήρα στην Μαλαισία εμφανίστηκε αισιόδοξος για τον αγώνα του Μπαχρέιν επισημαίνοντας πως με καινούργιο κινητήρα δεν έχει να φοβάται τίποτα. Ο πρώτος οδηγός της "σκουντερία" Φελίπε Μάσα ο οποίος ήταν απογοητευτικός στo Σεπάνγκ παραδέχτηκε ότι υπέπεσε σε λάθη που του στέρησαν μια καλύτερη θέση και τόνισε πως είναι έτοιμος να δώσει απαντήσεις στο προσεχή αγώνα.

Από εκεί και πέρα η πρωταθλήτρια στους κατασκευαστές Renault δεν θυμίζει σε τίποτα την ομάδα που σάρωσε τα πάντα τις 2 προηγούμενες χρονιές. Αλλά οι ιθύνοντες της Γαλλικής εταιρίας όπου σταθούν και όπου βρεθούν διαλαλούν ότι θα βελτιωθούν στην συνέχεια του πρωταθλήματος. Η Honda που ξεκίνησε την φετινή χρονιά με πολλές προσδοκίες δεν πείθει μέχρι στιγμής καθώς δεν έχει πάρει ακόμα ούτε ένα βαθμό, ενώ η BMW τα πάει πολύ καλά καθώς βρίσκεται στην τρίτη θέση των κατασκευαστών ενώ ο πρωταγωνιστής της Νίκι Χάιντφιλντ είναι στην τέταρτη θέση στους βαθμολογία των οδηγών.

Τέλος η Toyota δεν φαίνεται ικανή να μπορεί να κάνει το κάτι παραπάνω που αποζητούσαν οι ιθύνοντες της πριν την έναρξη του φετινού πρωταθλήματος. Όπως και να 'χει όλα δείχνουν πως θα έχουμε ένα "καυτό" σαββατοκύριακο με ένα συναρπαστικό αγώνα χωρίς να χωράνε προγνωστικά.

Η πίστα
Η Φόρμουλα 1 ταξίδεψε για πρώτη φορά στη Μέση Ανατολή στην ολοκαίνουργια πίστα του Μπαχρέιν το 2004. Φέτος είναι ο τρίτος σταθμός στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. Πρόκειται για ένα ένα θαυμάσιο και σύνθετο σιρκουί που χτίστηκε σύμφωνα με τις ανάγκες του πρωταθλήματος αλλά και με πολλές δυσκολίες για τις ομάδες και τους οδηγούς.

Η πίστα βρίσκεται στο Σακχίρ μία περιοχή που βρίσκεται 30 χιλιόμετρα από την πρωτεύουσα της χώρας, Μανάμα. Χαρακτηριστικό του αγώνα και κυριότερος αντίπαλος των μονοθεσίων είναι η άμμος που μεταφέρεται στην πίστα από την έρημο και η αναγκαστική χρήση των κινητήρων σε υψηλές στροφές στο 70% της πίστας.

Στο τέλος της πρώτης ευθείας τα αυτοκίνητα φτάνουν τα 317 χιλιόμετρα τελική ταχύτητα που είναι και η μεγαλύτερη στην πίστα, ενώ το πιο αργό κομμάτι το συναντάμε στην στροφή 11 (τελευταία της πίστας), όπου οι πιλότοι περνάνε με δευτέρα στο κιβώτιο και 96 χιλιόμετρα.

Συνολικά υπάρχουν έντεκα στροφές από τις οποίες οι τέσσερις είναι αριστερές και εφτά δεξιές. Τον πρώτο αγώνα κατέκτησε με σχετική άνεση ο Μίκαελ Σουμάχερ. Ενώ τα δυο τελευταία χρόνια ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν ο μεγάλος νικητής.

Οι εξέδρες μπορούν να φιλοξενήσουν 50.000 φίλους του αθλήματος με την ευθεία των 246 μέτρων να συγκεντρώνει το μεγαλύτερο μέρος τους.

Ρεκόρ ταχύτερου γύρου (2004): Μίκαελ Σουμάχερ Ferrari – 1'30''252
Ρεκόρ Pole Position (2004): Μίκαελ Σουμάχερ Ferrari – 1'30''139
Τελευταία Pole Position (2006): Μίκαελ Σουμάχερ Ferrari - 1'31''431
Το πόντιουμ του 2006: Φερνάντο Αλόνσο –Μίκαελ Σουμάχερ– Κίμι Ραϊκόνεν






















TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ