X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

"Μεγάλο πρόβλημα" η συνύπαρξη Ρόσι/Λορένθο

Ο δημιουργός της M1, Μασάο Φουροσάβα αναφέρθηκε στις δύσκολες μέρες που έρχονται για τους εργαζόμενους της Yamaha εξαιτίας της συνεργασίας του Χόρχε Λορένθο με τον Βαλεντίνο Ρόσι.

Ο "πνευματικός πατέρας" της Yamaha YZR-M1, Μασάο Φουροσάβα περιμένει να δει "σπίθες" και πρώην συνεργάτες του να έρχονται σε δύσκολη θέση εξαιτίας της συνύπαρξης του Χόρχε Λορένθο με τον Βαλεντίνο Ρόσι το 2013 στη Yamaha.

" Συνειδητοποιώ πως θα είναι μια ευχάριστη διασκέδαση για τους οπαδούς η παρουσία του Βαλεντίνο και του Χόρχε στο ίδιο γκαράζ ξανά, ωστόσο θα είναι μια δύσκολη χρονιά για τα άτομα που θα βρίσκονται μέσα στο γκαράζ", υποστήριξε ο Φουροσάβα, ο οποίος πήρε σύνταξη το 2010 και αποχώρησε.

"Νομίζω πως θα δώσουν αρκετές μάχες μεταξύ τους. Το θέαμα θα είναι καλό, αλλά θα είναι μεγάλο πρόβλημα για τη Yamaha. Δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιος να ελεγξει αυτή την κατάσταση και πιστεύω πως τα πράγματα θα γίνουν ολοένα και δυσκολότερα".

Ο Λορένθο ανέβηκε από τα 250cc στο MotoGP το 2008 με τη Yamaha να τον υπογράφει πίσω από την πλάτη του Ρόσι. Ο τελευταίος δεν τον ήθελε γιατί ο Ισπανός ήταν γρήγορος. Ο Ρόσι κατάφερε να υψώσει έναν τοίχο που χώριζε το γκαράζ στα δύο και στην ουσία λειτουργούσαν δύο διαφορετικές ομάδες: Μια για τον Βαλεντίνο και μια για τον Χόρχε. Ο Ρόσι δεν επέτρεπε στον Λορένθο να κοιτάζει τα δεδομενα του.

Παρά το γεγονός πως ο Ιταλός κέρδισε δύο παγκόσμιους τίτλους το 2008 και το 2009, ο Λορένθο ήταν πολύ γρήγορος. Το 2010 αναδείχθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής, ενώ λίγους μήνες νωρίτερα ο Ρόσι είχε σοβαρό ατύχημα στο Μουτζέλο. Yamaha και Ρόσι αποχαιρετίστηκαν για πάντα με τον τελευταίο να καταφεύγει στη Ducati. Η επιλογή του αποδείχθηκε κακή και το περασμένο καλοκαίρι χτύπησε ξανά την πόρτα του πρώην εργοδότη του.

Χρειάζεται μια καλή μοτοσικλέτα για το τελευταίο κομμάτι της καριέρας του και η Yamaha χρειάζεται τους χορηγούς που φέρνει μαζί του.

Ο Φουροσάβα πρόσθεσε " πριν έρθει ο Χόρχε στη Yamaha, ο (επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Yamaha, Μασαχίκο) Νακατζίμα συμπαθούσε πολύ τον Βαλεντίνο. Στη συνέχεια έδειξε την προτίμηση του στον Βαλεντίνο, γιατί είναι δύσκολο ορισμένες φορές να τα βρεις με τον Βαλεντίνο, αντίθετα ο Χόρχε ήταν νεότερος και μπορούσεις να τον διαχειριστείς ευκολότερα. Με τον Λορένθο πήγαιναν όλα καλά μέχρι που έμαθαν πως διαπραγματεύεται με τη Honda στις αρχές του 2012. Ο Νακατζίμα πληγώθηκε και άλλαξε τη συμπεριφορά του απέναντι του. Συνειδητοποίησε πως ο Χόρχε είναι σαν όλους τους άλλους οδηγούς, κοιτάζει το συμφέρον του. Η επιστροφή του Βαλεντίνο ήρθε μέσα σε μια τέτοια ατμόσφαιρα και δεν έχω ιδέα τι μπορεί να συμβεί".

Προς το παρόν οι δύο οδηγοί κρατούν τα προσχήματα τουλάχιστον το 2013. Ο Ρόσι είπε πως ο Λορένθο είναι το Νο1 γιατί αυτή είναι η δική του ομάδα, ενώ ο Λορένθο πρόσθεσε πως έχει να μάθει πολλά από τον Ιταλό πολυπρωταθλητή.

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ