X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Mercedes: "Ήταν θέμα ελαστικών"

Head of Mercedes-Benz Motorsport Torger 'Toto' Wolff listens to a reporter at the end of the second practice session for the Austrian Formula One Grand Prix at the Red Bull Ring in Spielberg, Austria, Friday, July 7, 2017. The Austrian Grand Prix will be held on Sunday. (AP Photo/Ronald Zak) AP

Ο Τότο Βολφ λέει ότι στις θερμότερες συνθήκες του αγώνα η Mercedes θα είναι ανταγωνιστική, ή και ταχύτερη, της Ferrari.

Η, μάλλον, αφύσικη -με τα φετινά δεδομένα της Formula 1, ως τώρα- υστέρηση μισού δευτερολέπτου της Mercedes από τη Ferrari στις δοκιμές κατάταξης του GP Κίνας οφείλεται, σύμφωνα με την πρωταθλήτρια, στις δυσκολίες της να διαχειριστεί τις θερμοκρασίες των ελαστικών της στο αρκετά ψυχρό πρωί της Σαγκάης.

Πιο συγκεκριμένα, η Mercedes W09 φαίνεται να μην μπορεί με σταθερότητα να διατηρήσει τα ελαστικά της μέσα στο θερμικό «παράθυρο» λειτουργίας τους, και αυτό φάνηκε και στη ζέστη του Μπαχρέιν και στις σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες της Κίνας.

Ο Τότο Βολφ, αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes-Benz, εξήγησε στο αγγλικό Sky Sports ότι «μας λείπει η πρόσφυση, και είναι εύκολο να βγεις από το ‘παράθυρο’ λειτουργίας και τα ελαστικά είτε να υπερθερμαίνονται είτε να έχουν χαμηλή θερμοκρασία. Είναι τα δύο άκρα, όπως συνέβη και στο Μπαχρέιν. Νομίζω ότι αυτό συνέβη, ότι ήταν θέμα ελαστικών».

Mercedes driver Lewis Hamilton of Britain jumps off from his car after finishing fourth in the qualifying session for the Chinese Formula One Grand Prix at the Shanghai International Circuit in Shanghai, Saturday, April 14, 2018. (AP Photo/Andy Wong) AP

Πάντως, ο Αυστριακός ευελπιστεί ότι η πρόβλεψη υψηλότερων θερμοκρασιών για τον αυριανό 3ο φετινό αγώνα της Formula 1 θα ωφελήσει την πρωταθλήτρια: «Μ’ αυτές τις προβλέψεις για περισσότερη ζέστη, ελπίζω ότι κάναμε το σωστό στην επιλογή των ρυθμίσεων και ότι θα έχουμε καλύτερο ρυθμό αγώνα από τη Ferrari».

Όσο για τη σύγκριση της απόδοσης της Mercedes W09 σε σχέση με της Ferrari SF71H, ο Βάλτερι Μπότας σημείωσε ότι το «cavallino» κέρδισε πολύ χρόνο σε σχέση με τη Mercedes στις πρώτες δύο στροφές της Σαγκάης - κι αυτό οφείλεται εν μέρει και στην καλύτερη προετοιμασία των ελαστικών. Ο Φινλανδός εκτιμά ότι τα δύο μονοθέσια δεν έχουν μεγάλες διαφορές στην ευθεία, και συνεπώς σε ισχύ.

«Είδαμε στους αγώνες μέχρι στιγμής ότι γενικώς είμαστε καλύτεροι με τις σκληρότερες γόμες και ότι ακόμα χρειαζόμαστε λίγη δουλειά για να αποδώσουμε με τις μαλακότερες. Η Ferrari κάνει κάτι καλύτερο πάνω σ’ αυτό», κατέληξε ο Μπότας.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ