X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Mercedes και RBR αρνούνται ότι είχαν προβλήματα με τα crash tests των νέων τους μονοθεσίων

Η Mercedes και η RBR διέψευσαν τα ιταλικά δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι τα σασί των μονοθεσίων τους για τη F1 2022 απέτυχαν στις δοκιμές πρόσκρουσης - και μάλιστα η πρώτη ανακοίνωσε ότι η W13 έχει λάβει την πλήρη ομολογκασιόν από τη FIA.

Το πρώτο εμπόδιο σε κάθε περίοδο αλλαγής των σχεδιαστικών κανονισμών της Formula 1, πόσω μάλλον αν η αλλαγή είναι τόσο θεμελιώδης όσο αυτή του 2022, είναι οι δοκιμές πρόσκρουσης των καινούριων μονοθεσίων.

Τις τελευταίες δύο μέρες βγήκαν στις επιφάνεια φήμες ότι τόσο η Mercedes όσο και η Red Bull Racing είχαν προβλήματα, που μπορεί να προκαλέσουν την ανάγκη ανασχεδιασμού του σασί και ιδιαίτερα οδυνηρές καθυστερήσεις στην εξέλιξη των W13 και RB18 στην πολύ κρίσιμη περίοδο των χειμερινών δοκιμών.

Η πρωταθλήτρια Mercedes έσπευσε να κατασβέσει αυτές τις φήμες εν τη γεννέσει τους, δημοσιεύοντας στο twitter μια λεπτομέρεια από το σασί του μονοθεσίου και γράφοντας πως η W13 έχει λάβει την τελική ομολογκασιόν (έγκριση τύπου) της FIA - που σημαίνει ότι έχει περάσει και τα crash tests.

Συγκεκριμένα, διευκρίνισε με επίσημη ανακοίνωσή της ότι η ομολογκασιόν του μονοθεσίου εκδόθηκε πριν από δυόμισι εβδομάδες, στις 13 Ιανουαρίου, και συνεπώς δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τη δοκιμασία αντοχής του σασί στην πλευρική πίεση, όπως ανέφεραν συγκεκριμένα τα δημοσιεύματα.

Λίγο νωρίτερα, η Red Bull Racing διέρρευσε στον Τύπο ότι δεν έχει καμία απολύτως ανησυχία για την πορεία της κατασκευής της νέας RB18. Ο διευθυντής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, είπε επίσης ότι το μονοθέσιο έχει πετύχει ήδη "την πλειοψηφία των στόχων" της ομάδας του Μίλτον Κινς, και έχει μπει στη διαδικασία κατασκευής του από την προηγούμενη εβδομάδα.

Οι φήμες περί αποτυχίας στις δοκιμές πρόσκρουσης ενισχύθηκαν από το γεγονός ότι η RBR δεν έχει ανακοινώσει ακόμα την ημερομηνία παρουσίασης της RB18, σε αντίθεση με τη Mercedes που θα την αποκαλύψει στις 18 Φεβρουαρίου. Όμως, η καθυστέρηση φέρεται να οφείλεται αποκλειστικά στο χρονισμό της έναρξης της συνεργασίας με έναν νέο χορηγό.

Για τους προληπτικούς, πάντως, ίσως η ατυχία που συνοδεύει τον αριθμό 18 για τον Άντριαν Νιούι, από τότε που απέτυχε ολοκληρωτικά στις δοκιμές πρόσκρουσης η McLaren MP4-18 που είχε σχεδιάσει ο Βρετανός στον καιρό του στο Ουόκινγκ και δεν πάτησε ποτέ στην πίστα, να συνεχίζεται και στη νέα Red Bull RB18.

TAGS FORMULA 1 MERCEDES F1 RED BULL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ