FORMULA 1

Μετά τον Νιούι, η Aston Martin επιδιώκει το δίδυμο-"φωτιά" Αλόνσο-Φερστάπεν για το 2026

Ο Φερστάπεν με τον Αλόνσο στο γκραν πρι του Μονακό
Ο Φερστάπεν με τον Αλόνσο στο γκραν πρι του Μονακό AP PHOTO/LUCA BRUNO

Η "dream-team" που οικοδομεί ο Λόρενς Στρολ στο Σίλβερστοουν για την Aston Martin F1 μπορεί -μετά τους Άντριαν Νιούι, Άντι Κάουελ, Ενρίκο Καρντίλε, Νταν Φάλοους- να ολοκληρωθεί με τη μεταγραφή-”βόμβα” του τρις παγκόσμιου πρωταθλητή Μαξ Φερστάπεν.

Η κατάρρευση της Red Bull Racing, όπως αυτή αποτυπώνεται από την πτώση της απόδοσής της στην πίστα και την άτακτη φυγή κορυφαίων της στελεχών- ωθεί τον Μαξ Φερστάπεν να διευρύνει πολύ περισσότερο τους ορίζοντές του πέραν του Μίλτον Κινς για το μέλλον του.

Μετά τις καλοκαιρινές εκτεταμένες -αλλά άκαρπες- επαφές που είχε η πλευρά Φερστάπεν με τον Τότο Βολφ της Mercedes F1, τώρα οι Ολλανδοί βρίσκονται σε συνομιλίες με τον Λόρενς Στρολ για το ενδεχόμενο μεταγραφής του Μαξ στην Aston το 2026.

Την πληροφορία αυτή μετέδωσε ένα από τα πλέον αξιόπιστα μέσα ενημέρωσης της Ιταλίας (και της Ευρώπης), το περιοδικό Autosprint. Μάλιστα, όπως αναφέρει, στην ομάδα θα παραμείνει ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος έτσι κι αλλιώς έχει συμβόλαιο μέχρι το τέλος του 2026, ενώ ο Λανς Στρολ θα μετακομίσει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) για να κάνει χώρο για τον Φερστάπεν.

Κάτι τέτοιο θα δημιουργήσει μια ασύλληπτη “dream-team”, η οποία θα έχει στα κοκπιτ της δύο εκ των σπουδαιότερων πρωταθλητών των τελευταίων τριών δεκαετιών, και στην τεχνική ομάδα τα κορυφαία ονόματα σχεδιαστών, αεροδυναμιστών και τεχνικών της F1.

Στο δημοσίευμα του Autosprint έρχεται να προσθετεί η -ανεπιβεβαίωτη- πληροφορία ότι έχει επέλθει ρήξη στη σχέση με του Μαξ Φερστάπεν με τον διευθυντή της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ.

Μια ρήξη που έχει ίσως την αφορμή της στη ραγδαία πτώση της απόδοσης της -πλέον προβληματικής- φετινής RB20, αλλά πίσω της κρύβεται μια άλλη αιτία: ο εσωτερικός “πόλεμος ισχύος” στη Red Bull, που έχει βρει τους Φερστάπεν και Χόρνερ σε αντίπαλα “στρατόπεδα”. Τον πρώτο στην πλευρά των Αυστριακών του Μαρκ Μάτεσιτζ, και τον δεύτερο στην πλευρά του Ταϊλανδού μετόχου Σαλέρμ Γιουβίντια.

Μέσα σε όλα αυτά, για τον Φερστάπεν η μεταγραφή στην Aston μοιάζει απόλυτα ελκυστική, καθώς θα αποτελέσει μια κατά κάποιον τρόπο συνέχιση της ιστορίας της Red Bull, με τον Άντριαν Νιούι και τους κινητήρες της Honda - αλλά αυτή τη φορά με πολύ πιο σύγχρονες και εντυπωσιακές υποδομές και πόρους που μοιάζουν απεριόριστοι.

Βεβαίως, υπογράφοντας τον Φερστάπεν δίπλα στον Αλόνσο, η Aston θα βάλει έναν δυσεπίλυτο γρίφο στον εαυτό της: πώς θα καταφέρει να διαχειριστεί τους δύο πρωταθλητές, οι οποίοι ανέκαθεν ήταν οι ηγέτες των ομάδων τους και δεν έκαναν ούτε τον παραμικρό συμβιβασμό. Ειδικά αν, με τη μεγάλη αλλαγή των κανονισμών του 2026, η Aston αναδυθεί ως κυρίαρχη δύναμη της F1, και αν το διακύβευμα είναι το πρωτάθλημα.

Ο Φερστάπεν έχει συμβόλαιο με τη Red Bull Racing μέχρι το τέλος του 2028, όμως φέρεται να υπάρχουν συγκεκριμένοι όροι -αν μη τι άλλο απόδοσης του μονοθεσίου- που επιτρέπουν στον Ολλανδό να το σπάσει πρόωρα. Άλλωστε, όπως είχε πει παλιότερα και ο Χόρνερ για τον Νιούι, “δεν πρόκειται ποτέ να αναγκάσουμε κάποιον να μείνει αν δεν τον θέλει”.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2026 ASTON MARTIN F1 ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΑΛΟΝΣΟ ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ