FORMULA 1

Μια αλλιώτικη Aston εμφανίστηκε στην πίστα -Τι ζητά ο Αλόνσο από την ομάδα για το 2025

ASTON MARTIN F1 MEDIA

Η Aston Martin F1 παρουσίασε στο shakedown του Μπαχρέιν μια αρκετά διαφοροποιημένη AMR25 σε σχέση με τις ψηφιακές εικόνες που είχε δημοσιεύσει λίγες ώρες νωρίτερα – Ο Φερνάντο Αλόνσο εξηγεί ποια σημαντική πτυχή πρέπει να βελτιώσει φέτος η ομάδα του Σίλβερστοουν.

Η Aston Martin AMR25 παρουσιάστηκε με σημαντικές σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις στο σημερινό (24/2) shakedown της στην πίστα του Μπαχρέιν σε σχέση με τις ψηφιακές εικόνες του νέου, φετινού της μονοθεσίου που είχε δημοσιεύσει λίγες ώρες νωρίτερα η ομάδα του Σίλβερστοουν.

Συγκεκριμένα, όταν βγήκε ο Λανς Στρολ από το γκαράζ η AMR25 φάνηκε αρκετά πιο καινοτομική σε σχέση με τις φωτογραφίες, με μια σειρά από ορισμένα τολμηρά σχεδιαστικά στοιχεία.

Δύο μεγάλες αλλαγές εντοπίστηκαν στο κάλυμμα του κινητήρα: η πρώτη αφορά στις μεγάλες και πολλές πτυχώσεις απαγωγής της θερμότητας, που ενδεχομένως αποκαλύπτουν ότι εξαρτήματα του συστήματος ψύξης μετατοπίστηκαν προς το κέντρο – αφήνοντας περισσότερη αεροδυναμική ελευθερία στο χώρο των πλευρικών αεραγωγών.

Και όντως, στις εικόνες της πίστας οι πλευρικοί αεραγωγοί φαίνονται να είναι πολύ πιο λεπτοί και με μεγαλύτερη κλίση, παρέχοντας περισσότερο χώρο για τα κανάλια αέρα που διατρέχουν τις πλευρές και καταλήγουν στην απόληξη του δαπέδου και τον διαχύτη.

Η δεύτερη έχει να κάνει με το περίφημο shark-fin”, δηλαδή το λεπτό κάθετο πτερύγιο που διατρέχει τη ράχη του καλύμματος του κινητήρα και στην πίστα του Σακίρ φάνηκε πιο ακραίο σε σχέση με τις φωτογραφίες. Αυτή η αλλαγή επίσης σχετίζεται με τα αεροδυναμικά οφέλη και με εναλλακτικές λύσεις σχετικά με την ψύξη της μονάδας ισχύος.

Ο Φερνάντο Αλόνσο στη συνέντευξη Τύπου της εκδήλωσης F1 75 ASTON MARTIN F1 MEDIA

Τι ζητά ο Αλόνσο από την Aston για τα GP του 2025

Μετά τον Λανς Στρολ, στο σημερινό shakedown της AMR25 στο Μπαχρέιν βρέθηκε ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος πήρε την πρώτη του ιδέα από το φετινό του μονοθεσίο λίγο πριν ξεκινήσει το τριήμερο των δοκιμών εξέλιξης, στην ίδια πίστα, την Τετάρτη (26/2).

Ο Ισπανός εξέφρασε την άποψη ότι η δυναμική του μονοθεσίου της Aston σε σχέση με των υπόλοιπων ομάδων θα πρέπει να κριθεί μετά από 3 ή 4 GP φέτος, λόγω των πολλών διαφορετικών χαρακτηριστικών που έχουν οι πίστες των πρώτων αγώνων του φετινού προγράμματος της Formula 1.

Πρώτα από όλα πρέπει να δούμε τα αυτοκίνητα στην πίστα, και πιθανότατα στους πρώτους αγώνες διότι υπάρχουν πολλά διαφορετικά σιρκουί στο ξεκίνημα της χρονιάς”, είπε ο 43χρονος μιλώντας στο περιθώριο της εκδήλωσης F1 75 την περασμένη εβδομάδα.

Η Αυστραλία και η Τζέντα έχουν υπερβολικά γρήγορες στροφές, στο Μπαχρέιν έντονα σημεία φρεναρίσματος και επιτάχυνσης. Οπότε θα έχουμε ξεκάθαρη ιδέα μετά από τρεις, τέσσερις αγώνες.

Αλλά σίγουρα, ο στόχος για εμάς είναι να βελτιωθούμε σε σχέση με όσα κάναμε πέρσι. Είμαστε δύο διαδοχικά χρόνια τώρα στην 5η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Θα είναι μια μεγάλη πρόκληση, με πολύ στενές μάχες”, πρόσθεσε ο Ισπανός.

Για να το πετύχει αυτό η Aston, συνέχισε ο Αλόνσο, πρέπει να αντλεί το μέγιστο από το αυτοκίνητο σε κάθε αγωνιστικό τριήμερο – ειδικά φέτος που βρισκόμαστε στον τέταρτο έτος του πλαισίου κανονισμών και έχει επέλθει σύγκλιση στα σχέδια και την απόδοση όλων των μονοθεσίων.

Μικρές λεπτομέρειες μπορούν να κάνουν τεράστια διαφορά από άποψη βαθμών και αποτελεσμάτων”, είπε ο δις πρωταθλητής. “Οπότε ναι, στόχος μας είναι η τελειότητα σε κάθε τριήμερο. Αν αυτό είναι αρκετό για να κερδίζουμε βαθμούς, θα είναι καλό.

Αν είναι αρκετό για να κερδίζουμε, ξέρετε, για να μαχόμαστε στις υψηλότερες θέσεις, θα είναι ακόμα καλύτερο. Κι αν δεν βρισκόμαστε σε αυτή τη θέση, θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να βρεθούμε εκεί αργότερα στη χρονιά.

Η ομάδα δούλεψε χωρίς σταματημό για να προετοιμάσει το φετινό αυτοκίνητο. Κι επιπλέον, με το νέο εργοστάσιο και με όλα όσα συμβαίνουν αυτό τον καιρό στην Aston Martin, αποκτούμε μεγάλη αισιοδοξία για το μέλλον”, κατέληξε ο Αλόνσο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ