X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Μια "καραμπόλα" ζητάει ο Αλόνσο

Ένα γεμάτο 24ωρο στη Νέα Υόρκη πέρασε ο Φερνάντο Αλόνσο και πρόλαβε να μιλήσει για τον τελικό της Βραζιλίας, για το μέλλον του στα Nascar και για τον περιορισμό των tweets μέσα από το μονοθέσιο του.

Ένα ευχάριστο 48ωρο πέρασε ο Φερνάντο Αλόνσο στη Νέα Υόρκη. Την πρώτη ημέρα πήγε τη Ντάσα για ψώνια και την επομένη έβγαλε τα... έξοδα, παρευρισκόμενος σε εκδηλώσεις δικών του χορηγών και της Ferrari.

Ο διεκδικητής του τίτλου βρέθηκε το πρωί στο World Trade Center, τραβώντας και τις σχετικές φωτογραφίες και νωρίς το απόγευμα μετακινήθηκε στη Wall Street, προκειμένου να χτυπήσει το καμπανάκι για το τέλος των εργασιών στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Ο χορηγός του ίδιου και της Ferrari, Banco Santander προχώρησε σε δωρεά 250.000 δολαρίων στον Ερυθρό Σταυρό για την ανακούφιση των πληγέντων του τυφώνα Σάντι που έπληξε την πολιτεία της Νέας Υόρκης και την ευρύτερη περιοχή.

" Αποτελεί προνόμιο για μένα να συμμετέχω σε μια τέτοια στιγμή. Είναι παράξενο να κάνω κάτι που έχω δει να γίνεται μόνο από την τηλεόραση", ανέφερε ο οδηγός από το Οβιέδο που εμφανίστηκε φορώντας την κόκκινη φόρμα της Ferrari.

" Με ρωτάτε αν θα ήθελα να συμμετάσχω σε μια σειρά αγώνων όπως το Nascar; Δεν έχω κάνει ποτέ δοκιμές, ούτε το έχω σκεφτεί, αλλά ποιος ξέρει τι γίνεται στο μέλλον. Ίσως υπάρχει μια πιθανότητα, όταν ολοκληρώσω την καριέρα μου στη Φόρμουλα 1".

Μια "καραμπόλα" θα τον σώσει

Αυτό είπε, κάνοντας χιούμορ σχετικά με την εξέλιξη του τελευταίου αγώνα της χρονιάς. Βρίσκεται 13 βαθμούς πίσω από τον Σεμπάστιαν Φέτελ: " Πρέπει να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε και να δούμε τι θα κάνει ο Φέτελ. Ήταν ένα πρωτάθλημα με τα πάνω και τα κάτω για τον καθένα, όμως στον τελευταίο αγώνα πρέπει να είμαστε άψογοι. Νομίζω πως μπορούμε να κοιμηθούμε πιο ήρεμα από τους αντιπάλους μας: Έχουμε πολλά να κερδίσουμε και λίγα να χάσουμε. Το αντίθετο ισχύει στην περίπτωση των αντιπάλων μας. Το 2010 ήταν διαφορετική η κατάσταση (σ.σ. ήταν το φαβορί, αλλά κόλλησε πίσω από τη Renault του Βιτάλι Πετρόβ) και ελπίζουμε πως η τύχη θα ευνοήσει και πάλι αυτόν που έχει μειονέκτημα".

Δεν θέλησε να... ενισχύσει την τύχη του, πιάνοντας τα γεννητικά όργανα του ταύρου της Wall Street που λέγεται πως φέρνει τύχη. Για την ακρίβεια δεν τον πλησίασε τον ταύρο σύμφωνα με τους αυτόπτες μάρτυρες.

Ο Αλόνσο θα "πετάξει" την Τετάρτη για το Σάο Πάουλο. Παρέα του κάνουν,εκτός από τη Ντάσα Καπούστινα, και τα social media. Ο Ισπανός είναι ενεργός τόσο στο Twitter, όσο και στο Facebook.

Όπως ανέφερε στην παρουσίαση της καμπάνιας "Safeguarding me" στο Παγκόσμιο Κύπελλο Εμπορίου προτιμάει το Twitter γιατί μπορεί να έχει ο ίδιος τον έλεγχο της σχέσης του με τους οπαδούς του, ενώ με το facebook έχει ξαναβρεί τους συμμαθητές του και πρόσφατα " συναντηθήκαμε όλοι μαζί, φάγαμε και θυμηθήκαμε τα παλιά".

Όσο για το αν θα κάνει tweet μέσα από το μονοθέσιο του, όπως είχε κάνει ένας οδηγός Nascar κατά τη διάρκεια ενός αγώνα στο παρελθόν, ο Αλόνσο απάντησε " θα ήταν δύσκολο γιατί δεν υπάρχει αρκετός χώρος στο κόκπιτ. Υπάρχουν ενδιαφέροντα πράγματα που θα μπορούσα να μοιραστώ κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου, όμως ήδη με ελέγχει συνεχώς η υπεύθυνη επικοινωνίας".

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ