X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Μόσλεϊ: "Βλέπω να φεύγουν και άλλοι"

μοσλεϊ

Ο Μαξ Μόσλεϊ εξέφρασε σήμερα την άποψη ότι η αποχώρηση της Χόντα από τη Φόρμουλα 1 ενδέχεται να προκαλέσει την έξοδο και άλλων κατασκευαστών από το άθλημα

" Πρέπει να πω ότι αυτό δεν ήταν απόλυτα αναπάντεχο. Περίμενα ότι ένας από τους μεγάλους κατασκευαστές θα σταματούσε για λίγο καιρό, επειδή, ακόμη και πριν από την τωρινή κατάσταση, τα έξοδα ήταν απολύτως εκτός ελέγχου. Και τώρα νομίζω ότι είναι δύσκολο να φανταστείς πώς κάποιος κατασκευαστής θα μπορούσε να συνεχίσει, εάν δεν κάνουμε πραγματικά σημαντικές μειώσεις στο κόστος", ήταν τα λόγια του Μαξ Μόσλεϊ.

Πρόσφατη έρευνα τοποθετούσε τον ετήσιο προϋπολογισμό της Χόντα στα 350 εκατομμύρια δολάρια, με τη δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας να εκτιμάται ότι την τελευταία πενταετία έχει "ρίξει" 1,5 δισεκατομμύριο στη Φόρμουλα 1.

Συνεχίζοντας, ο Μόσλεϊ υπογράμμισε: " Εάν δεν μπορούμε να δείξουμε στους διευθυντές αυτών των μεγάλων εταιρειών ότι τα κόστη μειώνονται, δεν αμφιβάλλω ότι θα αρχίσουν να συζητούν τη δυνατότητα να αποχωρήσουν".

Επίσης, αναγνώρισε ότι η Φόρμουλα 1, στην οποία "τρέχουν" 20 μονοθέσια μετά την αποχώρηση της Super Aguri τον Απρίλιο, θα περάσει δύσκολες στιγμές, εάν μειωθεί κι άλλο ο αριθμός των αυτοκινήτων στο γκριντ.

Ωστόσο, είπε ότι, μολονότι το 2009 φαίνεται δύσκολο, είναι αισιόδοξος για το μεσο-μακροπρόθεσμο μέλλον, με τον όρο ότι το άθλημα θα μπορέσει να γίνει αποτελεσματικά αυτοχρηματοδοτούμενο, χωρίς την επιχορήγηση από κατασκευαστές αυτοκινήτων και δισεκατομμυριούχους ιδιώτες.

Για να επιτευχθεί αυτό, απαιτείται η μείωση του ετήσιου προϋπολογισμού στα 30 εκατομμύρια λίρες, εξέλιξη που θα επιτρέψει στις ομάδες να είναι ανταγωνιστικές χωρίς να απαιτούνται περισσότερα κεφάλαια απ΄ όσα παρέχουν τα τηλεοπτικά έσοδα και η περιορισμένη χορηγία.

" Πολλά περισσότερα πρέπει να γίνουν για το 2010. Πρέπει να "κατεβάσουμε" τα κόστη, όχι 10 ή 20%, αλλά στο 10 ή το 20% αυτού που είναι σήμερα. Χωρίς αυτό, πραγματικά δεν βλέπω από πού θα έρχονται τα χρήματα".











TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ