Μόσλεϊ: "Βλέπω να φεύγουν και άλλοι"
Ο Μαξ Μόσλεϊ εξέφρασε σήμερα την άποψη ότι η αποχώρηση της Χόντα από τη Φόρμουλα 1 ενδέχεται να προκαλέσει την έξοδο και άλλων κατασκευαστών από το άθλημα
Πρόσφατη έρευνα τοποθετούσε τον ετήσιο προϋπολογισμό της Χόντα στα 350 εκατομμύρια δολάρια, με τη δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας να εκτιμάται ότι την τελευταία πενταετία έχει "ρίξει" 1,5 δισεκατομμύριο στη Φόρμουλα 1.
Συνεχίζοντας, ο Μόσλεϊ υπογράμμισε: " Εάν δεν μπορούμε να δείξουμε στους διευθυντές αυτών των μεγάλων εταιρειών ότι τα κόστη μειώνονται, δεν αμφιβάλλω ότι θα αρχίσουν να συζητούν τη δυνατότητα να αποχωρήσουν".
Επίσης, αναγνώρισε ότι η Φόρμουλα 1, στην οποία "τρέχουν" 20 μονοθέσια μετά την αποχώρηση της Super Aguri τον Απρίλιο, θα περάσει δύσκολες στιγμές, εάν μειωθεί κι άλλο ο αριθμός των αυτοκινήτων στο γκριντ.
Ωστόσο, είπε ότι, μολονότι το 2009 φαίνεται δύσκολο, είναι αισιόδοξος για το μεσο-μακροπρόθεσμο μέλλον, με τον όρο ότι το άθλημα θα μπορέσει να γίνει αποτελεσματικά αυτοχρηματοδοτούμενο, χωρίς την επιχορήγηση από κατασκευαστές αυτοκινήτων και δισεκατομμυριούχους ιδιώτες.
Για να επιτευχθεί αυτό, απαιτείται η μείωση του ετήσιου προϋπολογισμού στα 30 εκατομμύρια λίρες, εξέλιξη που θα επιτρέψει στις ομάδες να είναι ανταγωνιστικές χωρίς να απαιτούνται περισσότερα κεφάλαια απ΄ όσα παρέχουν τα τηλεοπτικά έσοδα και η περιορισμένη χορηγία.
" Πολλά περισσότερα πρέπει να γίνουν για το 2010. Πρέπει να "κατεβάσουμε" τα κόστη, όχι 10 ή 20%, αλλά στο 10 ή το 20% αυτού που είναι σήμερα. Χωρίς αυτό, πραγματικά δεν βλέπω από πού θα έρχονται τα χρήματα".