Μουσικές καρέκλες στη Φόρμουλα 1
Τρεις οδηγοί για τρεις ομάδες: Τα χρήματα ρυθμίζουν που θα βρεθούν οι Νίκο Χούλκενμπεργκ, Παστόρ Μαλντονάντο και Σέρχιο Πέρες το 2014. Η εικόνα του grid το 2014.
Εβδομάδα ανακοινώσεων είναι αυτή που διανύουμε στη Φόρμουλα 1. Τουλάχιστον έτσι ελπίζουν συγκεκριμένες ομάδες που χρειάζονται χρήματα για να κάνουν τις κινήσεις τους και οδηγοί με ή χωρίς χορηγούς που έχουν μείνει στον "αέρα".
Τρεις είναι οι ομάδες που συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον: Η Lotus, η Sauber και η Force India. Και τρεις οδηγοί που θα χωριστούν στις τρεις ομάδες δηλαδή ο Νίκο Χούλκενμπεργκ, ο Σέρχιο Πέρες και ο Παστόρ Μαλντονάντο.
Η Lotus έχασε τον Κίμι Ράικονεν, θα κρατήσει τον Ρομαίν Γκροζάν και περιμένει το ρευστό από την περίφημη συμφωνία με την Quantum. Ο τιμ μάνατζερ της Lotus, Ερίκ Μπουγιέ δήλωσε στο Ιντερλάγκος πως η συμφωνία έχει κλείσει.
Τότε στη θέση του Ράικονεν θα βρεθεί ο Χούλκενμπεργκ, με τον Γερμανό να χάνει την ευκαιρία να οδηγήσει για τη Ferrari. Αν τα χρήματα βρεθούν τότε ο καλός οδηγός θα πάει στη Lotus, σε διαφορετική περίπτωση μπορεί να επιστρέψει στη Force India από εκεί που έφυγε για να πάει πέρυσι στη Sauber ή ακόμα και να παραμείνει στη Sauber αν υλοποιηθεί η χορηγία που περιμένουν από τη Βραζιλία.
Οι άνθρωποι του Μαλντονάντο (σ.σ. ο μάνατζερ και ο πατέρας) εθεάθησαν να μιλούν ταυτόχρονα με τη Lotus και τη Sauber στη Βραζιλία. Ο Βενεζουελάνος οδηγός έφυγε από τη Williams, προσβάλλοντας πρώτα την ιστορική ομάδα αν και μετά επιχείρησε να θερμάνει ξανά το κλίμα. Αν η Lotus χρειαστεί τα χρήματα του, τότε θα τον αποκτήσει.
Ο Σέρχιο Πέρες δεν κατάφερε να παραμείνει στη McLaren, η οποία επέλεξε να τον αντικαταστήσει με τον ρούκι Κέβιν Μάγκνουσεν μετά από ένα χρόνο. Ο Μεξικανός είναι καλός οδηγός, έχει υποστηρικτή τον πλουσιότερο άνθρωπο στον κόσμο και μπορεί να τον δούμε ή (πιθανότατα μετά τις δηλώσεις του Μάρτιν Γουίτμαρς) στη Force India ή ξανά πίσω στη Sauber. Το ότι προσέλαβε για μάνατζερ τον Τζούλιαν Τζάκομπι, τον πάλαι ποτέ μάνατζερ του Άιρτον Σένα, δείχνει πως θέλει να παραμείνει στη Φόρμουλα 1.
Η Φόρμουλα 1 χρειάζεται δύο Μεξικανούς οδηγούς; Κρίνεται πως ναι, αν σκεφτεί κανείς πως ο Εστεμπάν Γκουτιέρες θα μετακινηθεί (πιθανότατα) από τη Sauber στη Marussia δίπλα στον Ζουλ Μπιάνκι. Σίγουρη δεν είναι η θέση ούτε του Άντριαν Σούτιλ στη Force India, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε τον Γερμανό και στη Sauber.
Ανοιχτές παραμένουν και οι δύο θέσεις στην Caterham. Ο Γάλλος Σαρλ Πικ δεν θα συνεχίσει, ο Ολλανδός Γκιέδο Φαν ντερ Γκάρντε "πληρώνει". Θα επιστρέψει ο Χέικι Κοβαλάινεν ή θα δώσει η ομάδα του Τόνι Φερνάντες την ευκαιρία σε κάποιον άλλο οδηγό;
Πέρα από τον Μαρκ Γουέμπερ που αποχαιρέτησε τη Φόρμουλα 1 για χάρη της Porsche και τον Πολ Ντι Ρέστα, ο οποίος δεν φαίνεται πως θα διατηρήσει τη θέση του στο σπορ παρά το πολλά υποσχόμενο ξεκίνημα του.
Φυσικά όλα τα παραπάνω είναι απλά πιθανότητες. Στα μηχανοκίνητα σπορ τίποτα δεν μπορεί να θεωρηθεί δεδομένο, ειδικά όταν εμπλέκονται χρήματα στη μέση.
* Στη φωτογραφία είναι η τάξη του 2013. Θα είναι αρκετά διαφορετική του χρόνου.
Ας δούμε μια μια τις ομάδες της Φόρμουλα 1 το 2014: Red Bull Σεμπάστιαν Φέτελ Mercedes Λιούις Χάμιλτον Νίκο Ρόσμπεργκ Ferrari Φερνάντο Αλόνσο Lotus Ρομαίν Γκροζάν (δεν έχει ανακοινωθεί) - McLaren Τζένσον Μπάτον Force India - -
Toro Rosso Zαν-Έρικ Βερν
Williams Βάλτερι Μπότας
Caterham - -
Marussia Ζουλ Μπιάνκι - |