ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ

Μπελάδες για τον Σάντερς, τον πλησίασαν οι Χάους και Μπραντς στην κορυφή του Ντακάρ

MCH PHOTO / HONDA RACING CORPORATION
Skyler Howes, Honda HRC, Dakar Rally 2025 MCH PHOTO / HONDA RACING CORPORATION

Ένα πρόβλημα στο ψηφιακό Roadbook έκοψε την προέλαση του Ντάνιελ Σάντερς της ΚΤΜ στην κορυφή του αγώνα μοτοσικλετών στο Ράλι Ντακάρ 2025, επιτρέποντας στον Σκάιλερ Χάους της Honda και στον Ρος Μπραντς της Hero να τον πλησιάσουν σχεδόν στα 2 λεπτά στην κορυφή της γενικής. Νικητής της ΕΔ3 ο Λορέντσο Σαντολίνο της Sherco.

Στην 3η Ειδική Διαδρομή του Ράλι Ντακάρ 2025, στα 327 αγωνιστικά χιλιόμετρα από την Μπίσα στην Αλ Χενακίγια, ο Ντάνιελ Σάντερς αντιμετώπισε για πρώτη φορά φέτος προβλήματα: το ψηφιακό του Roadbook έπαψε να λειτουργεί, κι έτσι ο Αυστραλός πρωτοπόρος του αγώνα αναγκάστηκε να κόψει το ρυθμό του και να ακολουθήσει τους άλλους αναβάτες - που έκαναν και εκείνοι τα δικά τους λάθη στην πλοήγηση.

Έτσι ο Σάντερς έγραψε μόλις τον 21ο χρόνο σε αυτή την Ειδική, σχεδόν 15 λεπτά μακριά από τον ταχύτερο της ημέρας Λορέντσο Σαντολίγο της Sherco. Δεύτερος ταχύτερος πίσω από τον Ισπανό, στα 4 λεπτά μακριά, ήταν ο Ρίκι Μπράμπεκ που ξεκίνησε την αντεπίθεσή του με τη Honda μετά τα χθεσινά του μηχανικά προβλήματα, ενώ 9 και 13 δευτερόλεπτα πίσω από τον Αμερικανό ακολούθησε ο ομόλογός του Σκάιλερ Χάους (κεντρική φωτό) και ο Ρος Μπραντς της Hero.

Γενικώς οι αναβάτες που εκκινούσαν από πιο πίσω θέσεις ευνοήθηκαν σήμερα, σε ένα τερέν που ήταν τεχνικό και βραχώδες στα πρώτα 100 χιλιόμετρα, και μετά τους επεφύλασσε βρεγμένο χώμα - στο οποίο οι πρωτοπόροι έστρωναν καθαρές γραμμές για όσους ακολουθούσαν.

Irina Petrichei / edophoto / SHERCO MOTORCYCLES
Ο Λορέντσο Σαντολίνο κέρδισε με τη Sherco την 3η Ειδική Διαδρομή του Ράλι Ντακάρ 2025 IRINA PETRICHEI / EDOPHOTO / SHERCO MOTORCYCLES

Στο πρώτο μισό της διαδρομής ο Σαντολίνο εναλάσσονταν στην κορυφή με τον Μπράντλεϊ Κοξ της BAS KTM, τον Μπραντς και τον Τόσα Σαρέινα της Honda. Εντέλει, ένα λάθος πλοήγησης του Κοξ δεν του επέτρεψε να γράψει ιστορία ως ο πρώτος νικητής Ειδικής που είναι γιος πρώην νικητή Ειδικής του Ντακάρ, του Άλφι Κοξ, από τον καιρό που ο αγώνας διεξαγόταν στην Αφρική.

Ο Σαντολίνο, έτσι, ήταν εκείνος που κέρδισε για πρώτη φορά Ειδική του αγώνα, αλλά για τη Scherco αυτή ήταν η 6η νίκη της. Με αυτή τη νίκη ο Σαντολίνο μπήκε στη δεκάδα, αλλά είναι πάνω από 42’ μακριά από την κορυφή - την ώρα που οι 8 πρώτοι στις μοτοσικλέτες χωρίζονται από 16’:24’’ και τρέφουν όλοι τους ελπίδες για τη νίκη.

Οι διαφορές θα ήταν λίγο διαφορετικές αν ο Σάντερς δεν αντιμετώπιζε πρόβλημα με το ψηφιακό Roadbook, που έχει αντιακαταστήσει το αναλογικό -που οι οδηγοί μπορούσαν να ρυθμίζουν και χειροκίνητα- και έχει κατακριθεί αρκετά από τους αναβάτες.

Δεν ξέρεις τι να κάνεις” εξήγησε ο Σάντερς μετά τη δύσκολη σημερινή του μέρα. Δεν μπορούσα να κάνω την πλοήγηση και τότε οι υπόλοιποι [που αναγκάστηκα να ακολουθήσω] χάθηκαν, ο πήγε από εδώ, ο άλλος από εκεί, και δεν ξέρεις τι να κάνεις όταν δεν έχεις Roadbook, τα χιλιόμετρα δεν λειτουργούν, είσαι απλά χαμένος. Ακολούθησα το λάθος άτομο.

Είναι ατυχές αυτό που συνέβη. Ελπίζω οι διοργανωτές να βρουν μια λύση και να το διορθώσουν, γιατί όλα πήγαιναν καλά, η πλοήγηση πήγαινε καλά, έκανα όλα τα δύσκολα πράγματα το πρωί και ένιωθα καλά”, κατέληξε ο Αυστραλός.

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ (Μετά την ΕΔ3)

DAKAR.COM
Ράλι Ντακάρ 2025, Γενική Κατάταξη Μοτοσικλετών μετά την ΕΔ3 DAKAR.COM
TAGS ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ 2025 MOTORSPORTS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ