X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Μπιγκ Μπεν made in Τέξας

Ο Μπεν Σπις εξασφάλισε την πρώτη πολ ποζίσιον στην καριέρα του στον 11ο αγώνα του πρωταθλήματος. Εκπληκτική εμφάνιση και για τον επίσης Αμερικάνο Νίκι Χέιντεν.

Ίσως οι κατατακτήριες δοκιμές του Grand Prix στην Ιντιανάπολις μας έδωσαν μια γεύση για το τι θα δούμε το 2011 στο MotoGP όσον αφορά τη Yamaha τουλάχιστον. Τους δύο αναβάτες της να παλεύουν λαιμό με λαιμό.

Ο Μπεν Σπις εξασφάλισε την πρώτη πολ ποζίσιον στην καριέρα του στο πρωτάθλημα, τη δεύτερη για αναβάτη "δορυφορικής" ομάδας μετά το 2008 στη Σαγκάη όταν στη θέση του είχε βρεθεί ο τιμέιτ του, Κόλιν Έντουαρντς.

Ο Σπις πήρε την πρωτιά από τον νέο τιμέιτ του, Χόρχε Λορένθο (Fiat Yamaha) στα τελευταία λεπτά. Ο Ισπανός επαίνεσε δημόσια τον νέο του τιμέιτ, αλλά σίγουρα δεν θα θέλει να επαναληφθεί το ίδιο σκηνικό και του χρόνου γιατί τότε ο Τεξανός θα αποτελέσει... πρόβλημα.

Ήταν γραφτό πάντως η πολ ποζίσιον να περάσει σε αμερικάνικα χρόνια. Νωρίτερα ο Νίκι Χέιντεν (Ducati Marlboro) είχε "γράψει" τον ταχύτερο γύρο. Ο "Kentucky Kid" ήταν ο τελευταίος Αμερικάνος που εκκίνησε σε αγώνα της πατρίδας του από την πρώτη θέση μετά το 2006 και τη Λαγκούνα Σέκα.

Σε μια εκπληκτική περίοδο δοκιμών που η πολ ποζίσιον άλλαξε πολλές φορές χέρια εντύπωση προκάλεσε η δύναμη της Honda. Τόσο ο Ντάνι Πεδρόσα, όσο και ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο τέθηκαν επικεφαλής.

Αντίθετα ο γρηγορότερος μέχρι το βράδυ του Σαββάτου (28/8) αναβάτης, ο Κέισι Στόνερ (Ducati Marlboro) κατρακύλησε στην έκτη θέση της εκκίνησης και μάλιστα αντάλλαξε και... νευριασμένες κινήσεις με τον Μίκα Κάλιο (Pramac Ducati) λίγο πριν από το τέλος της διαδικασίας.

Ο Βαλεντίνο Ρόσι θα ξεκινήσει από την τρίτη σειρά της εκκίνησης σε μια από τις χειρότερες επιδόσεις του τα τελευταία χρόνια. Έχασε πολύ χρόνο στο τελευταίο κομμάτι της πίστας κάθε φορά που επιχειρούσε να κάνει γρήγορο γύρο. Στο τέλος η προσπάθεια του έμεινε στη μέση, καθώς είχε πτώση πάλι στο ίδιο σημείο με τις δοκιμές το πρωί. Στη στροφή Νο6.

Άξια αναφοράς είναι η "ανάσταση" της Suzuki με τον Λόρις Καπιρόσι και τον Άλβαρο Μπαουτίστα στην 10η και στην 11η θέση αντίστοιχα, καθώς και η 13η θέση στην εκκίνηση του Χιρόσι Αογιάμα (Interwetten Honda). Ας μη ξεχνάμε ότι ο Ιάπωνας αγωνίζεται με κάταγμα στην πλάτη.

Η σειρά εκκίνησης
1.Μπεν Σπις Monster Yamaha Tech 3 1:40.105
2.Χόρχε Λορένθο Fiat Yamaha +0.220δευτ.
3.Νίκι Χέιντεν Ducati Marlboro +0.231
4.Αντρέα Ντοβιτσιόζο Repsol Honda +0.454
5.Ντάνι Πεδρόσα Repsol Honda +0.532
6.Κέισι Στόνερ Ducati Malrboro +0.559
7.Βαλεντίνο Ρόσι Fiat Yamaha +0.900
8.Μάρκο Σιμοντσέλι San Carlo Honda Gresini +0.987
9.Κόλιν Έντουαρντς Monster Yamaha Tech 3 +1.127
10.Λόρις Καπιρόσι Rizla Suzuki +1.407
11.Άλβαρο Μπαουτίστα Rizla Suzuki +1.429
12.Μάρκο Μελάντρι San Carlo Honda Gresini +1.518
13.Χιρόσι Αογιάμα Interwetten Honda +1.526
14.Αλεϊχ Εσπαργκαρό Pramac Ducati +1.544
15.Μίκα Κάλιο Pramac Ducati +1.751
16.Έκτορ Μπαρμπερά Paginas Amarillas Aspar Ducati +1.791
17.Ράντι ντε Πουνιέ LCR Honda +1.818

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ