X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Μπινότο: "Η Ferrari είναι υποχρεωμένη να διεκδικήσει τον τίτλο το 2022"

Ο Μπινότο με τα χρώματα της Ferrari PHOTO CREDITS: © 2021 LUCA BRUNO / AP IMAGES

Ο Ματία Μπινότο μιλάει ανοιχτά για διεκδίκηση του τίτλου στη Formula 1 το 2022 από τη Ferrari.

Η Scuderia είναι "υποχρεωμένη" να ανέβει σε επίπεδο διεκδίκησης των πρωταθλημάτων της Formula 1 με την ευκαιρία της ριζικής αλλαγής κανονισμών της νέας χρονιάς, υποστηρίζει ο αγωνιστικός της διευθυντής Ματία Μπινότο.

Την ίδια στιγμή, ο Φερνάντο Αλόνσο υποστηρίζει ότι βάσει του εν λευκώ ανασχεδιασμού των μονοθεσίων του 2022, αλλά και του νεοσύστατου ορίου προϋπολογισμού 140 εκατ. δολαρίων το χρόνο για κάθε ομάδα, δεν υπάρχει τίποτα που να εγγυάται ότι οι Mercedes και RBR θα παραμείνουν και του χρόνου ένα επίπεδο πάνω από τις άλλες ομάδες.

"Είμαστε υποχρεωμένοι να διεκδικήσουμε τους τίτλους την επόμενη χρονιά - αν δεν τα καταφέρουμε θα σημαίνει ότι κάναμε τα πάντα λάθος", είπε ο Μπινότο, χωρίς κανέναν ενδοιασμό ή προσπάθεια να κρατήσει χαμηλά τον πήχη και να αποφορτίσει λίγο την πίεση από την ομάδα του Μαρανέλο.

Καθώς η Ferrari ισοβαθμεί με τη McLaren στην 3η θέση του πρωταθλήματος κατασκευατών μέχρι στιγμής φέτος, ο Ιταλός συμπλήρωσε: "Είμαστε η ομάδα που κέρδισε φέτος τους περισσότερους βαθμούς σε σχέση με πέρσι, και η πιο βελτιωμένη γενικώς. Αυτό δείχνει ότι οδεύουμε προς τη σωστή κατεύθυνση, και δουλεύουμε καλά μαζί".

Στο πλαίσιο της προετοιμασίας των μηχανικών της μερών για τη νέα σεζόν, η ιταλική ομάδα θα εισάγει από φέτος το Φθινόπωρο -πιθανότατα μετά το Ιταλικό GP της Μόντσα- μια αναβάθμιση της υβριδικής μονάδας ισχύος, που θα χρησιμοποιηθεί -πιθανώς με ορισμένες ακόμα τροποποιήσεις- στο cavallino του 2022.

Οι ελπίδες της Ferrari να γίνει ξανά διεκδικήτρια των πρωταθλημάτων της F1, για πρώτη φορά ρεαλιστικά μετά από μία δεκαετία (και 15 χρόνια μετά το τελευταίο της πρωτάθλημα οδηγών, το 2007 με τον Κίμι Ράικονεν) βρήκαν έναν σύμμαχο: τον Φερνάντο Αλόνσο, που προφανώς ελπίζει κάτι ανάλογο και για την Alpine.

Ο Ισπανός είπε πως του χρόνου θα υπάρξουν πολλές εκπλήξεις στις ισορροπίες της κορυφής, καθώς δεν υπάρχει κανένα εχέγγυο για τις Mercedes και RBR ότι θα αξιοποιήσουν εκείνες καλύτερα από όλους τους κανονισμούς της νέας χρονιάς.

"Νομίζω ότι δεν υπάρχει καμία εγγύηση, καμία αίσθηση για το μέλλον που θα έχει οποιαδήποτε ομάδα, βασικά", είπε ο 40χρονος. Και συνέχισε: "Πιθανώς ακόμα και οι κορυφαίες ομάδες, που κυριαρχούν στο σπορ τώρα, είναι δικαίως λίγο ανήσυχες για τους νέους κανονισμούς και για το πώς θα τους εμφυσήσουν στα νέα τους αυτοκίνητα".

Ο Αλόνσο κατέληξε: "Αυτό που θα δούμε στους πρώτους αγώνες της νέας χρονιάς θα είναι ό,τι θα βλέπουμε και στα επόμενα τέσσερα ή πέντε χρόνια. Μπορεί κανείς να παρατηρήσει ότι μια ομάδα που είναι κυρίαρχη στο ξεκίνημα ενός νέου σετ κανονισμών, δείχνει να μπορεί να κρατά αυτό το πλεονέκτημα για χρόνια. Όλοι την πλησιάζουν, αλλά η ίδια εξακολουθεί να κερδίζει. Έτσι, η νέα χρονιά θα είναι ενδιαφέρουσα, ειδικά για τους πιο νεαρούς οδηγούς, πώς θα αποφασίσουν για το μέλλον τους. Διότι για καμία ομάδα δεν υπάρχει η εγγύηση ότι θα αποδώσει καλά".

TAGS FORMULA 1 FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ