X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FERRARI

Μπινότο: "Ο κινητήρας της Ferrari είναι πια πολύ κοντά σε αυτόν της Mercedes"

Ο Ματία Μπινότο της Ferrari © 2021 LUCA BRUNO / AP IMAGES

Η διαφορά ισχύος του νέου κινητήρα της Ferrari -που η Scuderia τοποθέτησε στα δύο μονοθέσιά της στα GP Ρωσίας και Τουρκίας- σε σχέση με τον Mercedes «δεν είναι πλέον τόσο μεγάλη», όπως είπε ο αγωνιστικός διευθυντής του Μαρανέλο, Ματία Μπινότο.

Για τη Ferrari, όπως και για όλους τους κατασκευαστές κινητήρων της Formula 1, είναι πολύ σημαντικό να έχουν στα ξεκινήματα της σεζόν του 2022 μια υβριδική μονάδα ισχύος που να είναι κορυφαία σε απόδοση και άκρως ανταγωνιστική - δεδομένου ότι η εξελιξη των κινητήρων θα παύσει ολοκληρωτικά για την επόμενη πενταετία.

Η Ferrari κατασκεύασε τη νέα της μονάδα για το 2022 στη διάρκεια αυτής της χρονιάς, και την τοποθέτησε αρχικά στην SF21 του Σαρλ Λεκλέρ (στο Σότσι) και έπειτα στο μονοθέσιο του Κάρλος Σάινθ (στην Κωνσταντινούπολη).

Σκοπός της ιταλικής ομάδας είναι εξελίξει τη νέα μονάδα σε ρεαλιστικές συνθήκες, στους αγώνες -ελλείψει, φυσικά, της δυνατότητας δοκιμών εν μέσω της σεζόν- ώστε να προχωρήσει στην τελική της αναβάθμιση με τις οριστικές προδιαγραφές του 2022.

Προς το παρόν η Scuderia έχει κρατήσει χαμηλούς τόνους στα δημόσια σχόλιά της για την απόδοση της νέας της μονάδας ισχύος, αλλά τώρα ο αγωνιστικός της διευθυντής Ματία Μπινότο είπε ότι πλέον η Ferrari έχει ανέβει πολύ κοντά στο επίπεδο απόδοσης του κινητήρα της Mercedes.

"Η επιπλέον ισχύς του κινητήρα είναι πάντοτε διαθέσιμη στην ευθεία, και την καρπώνεσαι τόσο στην επιτάχυνση στο ξεκίνημα της όσο και σε τελική ταχύτητα στα τελειώματά της», είπε ο Μπινότο. «Το τριήμερο [στο Όστιν] είχαμε ρυθμίσεις μέγιστης αεροδυναμικής άντωσης, αλλά κατά κάποιο τρόπο ήμασταν πολύ κοντά στην τελική ταχύτητα των άλλων.

Σε σύγκριση πέρσι, με την κατάσταση που επικρατούσε, είναι σίγουρα ένα μεγάλο βήμα προόδου. Ξέρουμε ότι υφίσταται ακόμα μια απόσταση από τον καλύτερο σημερινό κινητήρα, αλλά πιστεύουμε ότι πια αυτή η απόσταση δεν είναι τόσο μεγάλη", συμπλήρωσε ο Ιταλός.

Ενδεικτική της σύγκρισης της απόδοσης της νέας μονάδας ισχύος της Ferrari σε σχέση με τη φετινή της Mercedes είναι η παραδοσή της McLaren ότι πλέον η Scuderia διαθέτει ταχύτερο μονοθέσιο, στη μάχη των δύο τιτάνων της ιστορίας της F1 για την 3η θέση του φετινού πρωταθλήματος κατασκευαστών.

"Γενικά μιλώντας, στις γενικότερες παραμέτρους ενός γύρου, νομίζω ότι ήμασταν ξεκάθαρα ταχύτεροι [από τη McLaren] αυτό το τριήμερο", δήλωσε στο Όστιν ο Μπινότο. "Στα χαρτιά δεν ήταν μια πίστα που ταίριαζε με το αυτοκίνητό μας. Αυτός είναι ο λόγος που έχω μείνει ικανοποιημένος από την πρόοδο που είχαμε στους τελευταίους αγώνες. Η μονάδα ισχύος αναμφίβολα βοήθησε στις κατατακτήριες και στον αγώνα, και αυτό μου δίνει αρκετή αισιοδοξία για τους επόμενους αγώνες", κατέληξε ο Ιταλός.

TAGS FERRARI FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ