X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Μπινότο: "Πρέπει να λύσουμε τα προβλήματά μας για το 2023"

AP PHOTO/LUCA BRUNO

Ο διευθυντής της Ferrari F1, Ματία Μπινότο, μιλά για τα προβλήματα που κράτησαν την ιταλική ομάδα πίσω από την RBR στην εξέλιξη των φετινών μονοθεσίων, και παραδέχεται ότι πλέον η Scuderia έχει στρέψει το βλέμμα της στη νέα σεζόν της Formula 1.

Με διαφορά 116 βαθμών, έξι αγώνες πριν από το τέλος της εφετινής χρονιάς της Formula 1, ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing μπορεί υπό προϋποθέσεις να εξασφαλίσει το back-to-back πρωτάθλημά του στο επόμενο GP, της Σιγκαπούρης, στις 2 Οκτωβρίου.

Κατά συνέπεια, η Ferrari στρέφει την προσοχή της στον εντοπισμό των προβλημάτων που στέρησαν από τη F1-75 τη δυνατότητα να διεκδικήσει επί ίσοις όροις τη νίκη στα τέσσερα τελευταία GP έναντι της Red Bull RB18 - που επέτρεψε στον Φερστάπεν να κερδίσει τρεις από τους τέσσερις αυτούς αγώνες εκκινώντας από την 7η ως την 14η θέση.

Η Ferrari F1-75, όμως, διατηρεί την πηγαία της ταχύτητα στον ένα γύρο, όπως έδειχνε με την απόδοσή της στις δοκιμές κατάταξης, οδηγώντας τον Ματία Μπινότο να μιλήσει για προβλήματα στη διαχείριση των ελαστικών.

Η αιτία των προβλημάτων αυτών είναι ένα σοβαρό ζήτημα που η Scuderia πρέπει να εντοπίσει, και να λύσει, κυρίως για το 2023 όπως είπε ο Ιταλός διοικητής της ομάδας του Μαρανέλο.

Στις ελεύθερες δοκιμές της Μόντσα η Ferrari έκανε μια απευθείας συγκριτική αντιπαράθεση του παλιού με το νέο δάπεδό της, στα μονοθέσια των Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ αντίστοιχα, για να συγκεντρώσει δεδομένα που θα τη βοηθήσουν στην κατανόηση της προβληματικής ισορροπίας του μονοθεσίου στους αγώνες.

Καθώς η ομάδα προετοιμάζει ένα τρίτο -νέο- δάπεδο για το GP Σιγκαπούρης, ο Μπινότο λέει ότι η ανάλυση και κατανόηση των δεδομένων αυτών είναι κρίσιμες: "Στους τελευταίους αγώνες πιστεύω ότι η απόδοση της Red Bull ήταν καλύτερη από τη δική μας. Όχι στις κατατακτήριες, διότι βλέπω ότι σε αυτές η ταχύτητά μας παραμένει καλή - οπότε επιτρέψτε μου να πω ότι η ταχύτητά μας είναι ακόμα εδώ", είπε ο Ιταλός.

"Όμως, μετά, σε ρυθμό αγώνα υποφέρουμε από τη φθορά των ελαστικών. Από αυτή την άποψη, η Red Bull είναι ένα καλύτερο μονοθέσιο, ήταν σε θέση να εξελίξουν ένα αυτοκίνητο καλύτερης ισορροπίας σε σχέση με εμάς. Ο λόγος; Είναι κάτι που ερευνούμε, διότι πρέπει να το λύσουμε. Αν όχι για αυτή τη χρονιά, σίγουρα για την επόμενη", συμπλήρωσε.

Εξηγώντας περαιτέρω την πηγή των προβλημάτων της Scuderia, ο Μπινότο είπε πως η φθορά των ελαστικών της F1-75 προκύπτει από τη μη ιδανική ισορροπία του cavallino τους τελευταίους αγώνες - και συγκεκριμένα από την τάση του αυτοκινήτου και γλιστράει με μεγάλη διάρκεια.

"Στους τελευταίους αυτούς αγώνες δεν ήμασταν οι καλύτεροι από άποψη φθοράς των ελαστικών, σίγουρα είχαμε θέματα με την ισορροπία του αυτοκινήτου. Στις μέσες και αργές στροφές το αυτοκίνητο προκαλούσε υπερθέρμανση των ελαστικών, που με τη σειρά της προκαλούσε τη φθορά.

Συνεπώς, γνωρίζουμε ότι η ισορροπία του αυτοκινήτου δεν είναι η ιδανική. Και η αιτία της φτωχής αυτής ισορροπίας ήταν οι αεροδυναμικές εξελίξεις που εφαρμόσαμε. Αυτές ήταν ένα ερωτηματικό για εμάς", κατέληξε ο διευθυντής της Scuderia.

Σάινθ: "Δεν φταίει η στρατηγική"

Πέραν των προβλημάτων με το στήσιμο της F1-75, η Ferrari έχει δεχθεί δριμεία κριτική φέτος για ορισμένες στρατηγικές επιλογές της στα GP - όμως, τώρα ο Κάρλος Σάινθ υπερασπίστηκε τις αποφάσεις της ομάδας του Ινάκι Ρουέντα, λέγοντας μάλιστα πως καμία άλλη ομάδα δεν τυγχάνει ανάλογης κριτικής.

"Είναι δύσκολο να κάνουμε γενικεύσεις για το πού θα μπορούσαμε να ήμαστε πιο τολμηρή και πού πιο προσεκτικοί», είπε ο Ισπανός. «Πρέπει να αναλύσουμε κάθε επιλογή ξεχωριστά. Και σε αυτή την περίπτωση είμαι βέβαιος ότι κάθε συμπέρασμα θα είναι διαφορετικό. Γιαα μένα, το σημαντικό είναι να υπάρχει συνεχής βελτίωση, και συνεχίσης εξεύρεση των τρόπων με τους οποίους θα μπορούμε να παίρνουμε τις σωστές αποφάσεις κάθε φορά.

Και υπήρξαν πολλές φορές φέτος που πήραμε τις σωστές αποφάσεις, και δεν ήρθε κανείς να μας πει ότι κάναμε τις σωστές επιλογές ή να μας συγχαρεί. Από την άλλη, σε δύο τρεις αποφάσεις που ας τις αποκαλέσουμε εκ των υστέρων κακές, δεχθήκαμε τεράστια κριτική.

Όταν ήμουν στη McLaren ή στην Toro Rosso ή στη Renault, όταν κάναμε ένα μεγάλο στρατηγικό λάθος κανείς δεν ερχόταν να μας το υποδείξει και να μας κάνει κριτική, όσο στη Ferrari. Κι αυτό είναι ένα γεγονός για το οποίο πιστεύω ότι όλοι θα συμφωνήσουν. Για τη Ferrari, όλα δείχνουν μεγαλύτερα. Η νίκη είναι μεγαλύτερη, το λάθος είναι μεγαλύτερο. Δεν είναι έτσι; Είναι κάτι στο οποίο προσπαθώ να προσαρμοστώ, για να αντιδρώ καλύτερα στις καταστάσεις".

TAGS FORMULA 1 F1 FERRARI ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ