FERRARI

Μπινότο: "Σημαντικό βήμα για το 2022 ο νέος κινητήρας της Ferrari"

Ο Σαρλ Λεκλέρκ της Ferrari σε στγιμιότυπο των πρώτων ελεύθερων δοκιμαστικών του GP Ρωσίας στην πίστα του Σότσι | Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2021
Ο Σαρλ Λεκλέρκ της Ferrari σε στγιμιότυπο των πρώτων ελεύθερων δοκιμαστικών του GP Ρωσίας στην πίστα του Σότσι | Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2021 © 2021 SERGEI GRITS/ASSOCIATED PRESS

Ο διευθυντής της Ferrari, Ματία Μπινότο, μίλησε για το νέο κινητήρα που εγκαινίασε η Scuderia στο Σότσι και αναφέρθηκε στα περιθώρια μεγάλης βελτίωσης στο μέλλον.

Η βελτιωμένη απόδοση της Ferrari από τον κινητήρα του 2022 που εγκαινίασε στο GP Ρωσίας ο Σαρλ Λεκλέρ δεν είναι φαντασμαγορική, σύμφωνα με τους επικεφαλής της Scuderia, αλλά η εμπειρία εξέλιξής του θα βοηθήσει σημαντικά την ομάδα για την επόμενη σεζόν της Formula 1.

Πριν από τον αγώνα του Σότσι οι πληροφορίες ανέφεραν ότι η νέα μονάδα ισχύος θα προσέφερε στη Ferrari περί τους 15 επιπλέον ίππους, κλείνοντας σημαντικά την υστέρηση από τη μονάδα της Mercedes - υστέρηση που ο ίδιος ο διευθυντής της Scuderia, Ματία Μπινότο, προσδιόρισε περίπου τους 20 ίππους. Είναι μια σημαντική διαφορά, και κύρια υπαίτια για την σχετική έλλειψη τελικής ταχύτητας της SF21 στις ευθείες.

Στο Σότσι έγινε γνωστό ότι η νέα μονάδα καλύπτει σε ποσοστό μικρότερο του μισού αυτήν την υστέρηση 20 hp, καθώς ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Λορέν Μεκίς, δήλωσε ικανοποιημένος αλλά διευκρινίζοντας ότι ο νέος κινητήρας "δεν αλλάζει τα δεδομένα".

Μόνο ο Σαρλ Λεκλέρ, σε αντίθεση με τον Κάρλος Σάινθ, χρησιμοποιούσε τη νέα μονάδα στο GP Ρωσίας. Λόγω της αλλαγής της, ο Μονεγάσκος εκκίνησε από την προτελευταία θέση του αγώνα - αλλά έκανε μια εντυπωσιακή αντεπίθεση για να φτάσει μέχρι την 3η, πριν τη χάσει επιλέγοντας λανθασμένα να μείνει με τα σλικς ελαστικά στο τέλος του αγώνα, όταν άρχισε να βρέχει.

Μιλώντας για τη νέα μονάδας ισχύος, με τη σειρά του, ο Μπινότο επίσης κράτησε χαμηλούς τόνους - αλλά είπε ότι η εμπειρία της εξέλιξής της από φέτος είναι σημαντική για την ανέλιξη της Scuderia του χρόνου σε επίπεδο πρωταθλητισμού.

"Δεν μπορώ να μιλήσω με αριθμούς - νομίζω ότι έχει να κάνει με θέματα εμπιστευτικότητας", είπε οι Ιταλός. "Είναι ένα βήμα από άποψη απόδοσης, αλλά το πιο σημαντικό για εμάς είναι ότι πιέσαμε τα όρια της τεχνολογίας όσο περισσότερο μπορούσαμε. Αυτή η εμπειρία αναμφίβολα θα μας βοηθήσει ενόψει του 2022. Είμαι χρούμενος που τον έχει τώρα ο Σαρλ, και θα τον έχει και για το υπόλοποιο της φετινής σεζόν, διότι αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα προόδου", κατέληξε.

Πέραν του 2022, πάντως, η νέα μονάδα ισχύος θα βοηθήσει και φέτος τη Ferrari, στη μάχη της με τη McLaren για την 3η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Ο Κάρλος Σάινθ επίσης αναμένεται να την αποκτήσει και αυτός στο μονοθέσιό τους, σε κάποιον από τους προσεχείς αγώνες - φυσικά χωρίς να αποφύγει την ποινή να εκκινήσει τελευταίος.

TAGS FERRARI FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ