X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FERRARI

Μπινότο: "Θα πυροδοτήσουμε ξανά το μύθο της Ferrari μόνο κερδίζοντας"

FERRARI ΜEDIA

Ο διευθυντής της Scuderia μίλησε ξεκάθαρα για το στόχο της επιστροφής στις νίκες εντός 2022, ενόσω οι Σαρλ Λεκλέρ εντυπωσιάζονταν από τη νέα Ferrari F1-75 χαρακτηρίζοντάς την "καινοτομική και επιθετική".

Αν η εμφάνιση ενός μονοθεσίου είναι ένας αντικατοπτρισμός της ταχύτητάς του, τότε η νέα Ferrari F1-75 που η Scuderia παρουσίασε την Πέμπτη στο Μαρανέλο θα είναι άκρως ανταγωνιστική στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1.

Οι δύο οδηγοί της ομάδας, Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ -και ειδικά ο Μονεγάσκος-, δεν έκρυψαν το γεγονός ότι τους εντυπωσιάζει η εμφάνιση της F1-75, και εξέφρασαν την ελπίδα να είναι αντίστοιχα εξίσου συναρπαστική και γρήγορη στην πίστα.

H Ferrari παρουσίασε το πραγματικό της μονοθέσιο του 2022, σε αντίθεση με τη Red Bull RB18 που ήταν ένα demo εκθεσιακό υπόδειγμα. H Scuderia δεν είχε πρόβλημα να δείξει στον ανταγωνισμού, ως έναν βαθμό φυσικά, πώς ερμήνευσε τους ολοκαίνουριους κανονισμούς του 2022, από τους οποίους εκπορεύονται και τα εν λευκώ σχεδιασμένα και τόσο διαφορετικά φετινά μονοθέσια της F1.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε το λεπτό και χαμηλό ρύγχος της F1-75, καινοτομικά σχεδιασμένο με δύο ξεχωριστά τμήματα, αλλά και το σμιλεμένο με εντυπωσιακή λεπτομέρεια αμάξωμα που φιλοξενεί την αντίστοιχα εντυπωσιακή χωροταξία της υβριδικής μονάδας ισχύος - που αποσκοπεί, φυσικά, στην βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης.

"Μου αρέσει πάρα, πάρα πολύ", τόνισε ο Λεκλέρ κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του μονοθεσίου. «Νομίζω ότι θα μου αρέσει ακόμα περισσότερο αν είναι γρήγορο στην πίστα, αλλά λατρεύω απολύτως την εμφάνισή του. Μπορεί κανείς να διαπιστώσει πόση πολλή δουλειά έχει γίνει μόνο και μόνο παρατηρώντας το αμάξωμα. Δείχνει συναρπαστικό, ακραίο και μου αρέσει".

Ο Κάρλος Σάινθ, από την πλευρά του, τόνισε για το νέο cavallino: "Νομίζω ότι δείχνει επιθετικό. Και ριζοσπαστικό. Πιστεύω ότι επίσης δείχνει πολύ όμορφο και, όπως είπε και ο Σαρλ, ελπίζω να είναι γρήγορο. Ο σχεδιασμός του] βαδίζει έξω από την πεπατημένη και αυτό είναι που θέλεις να βλέπεις από ένα νέο αυτοκίνητο".

ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Νωρίτερα, ο διευθυντής της Scuderia δεν κράτησε καμία επιφύλαξη σχετικά με τους στόχους της ιταλικής ομάδας για το 2022, λέγοντας ξεκάθαρα ότι δεν μπορεί να είναι διαφορετικοί από την επιστροφή στις νίκες και τη διεκδίκηση των τίτλων με αξιώσεις για πρώτη φορά μετά από σχεδόν μιάμιση δεκαετία.

"Ξέρουμε ότι οι προσδοκίες είναι μεγάλες και είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε τους αντιπάλους μας", είπε ο Ιταλός. "Θέλω η F1-75 να είναι το αυτοκίνητο που θα κάνει τους φίλους της ομάδας και πάλι περήφανους για τη Ferrari. Στόχος μας είναι να πυροδοτήσουμε ξανά το θρύλο της ομάδας και αυτό μπορούμε να το πετύχουμε μόνο κερδίζοντας και πάλι. Αυτό θα χρειαστεί ένα γρήγορο αυτοκίνητο με δύο σπουδαίους οδηγούς, και τους διαθέτουμε".

Μιλώντας για το νέο μονοθέσιο, ο Μπινότο συμπλήρωσε: "Η F1-75 είναι η έκφραση του ταλέντου, την αφοσίωσης και του πάθος καθενός από εμάς. Είναι το τελικό αποτέλεσμα μιας προσπάθεις που διέπονταν από νέο πνεύμα και προσέγγιση όσο ποτέ στο παρελθόν, και της πίεσης για τη μέγιστη καινοτομία κάθε εξαρτήματος και λεπτομέρειας".

Μετά τη σημερινή της αποκάλυψη, η Ferrari F1-75 θα κάνει τα πρώτα της χιλιόμετρα στην πίστα αύριο (18/2) στην ιδιωτική πίστα της εταιρείας, στο Φιοράνο, για τον έλεγχο της καλής λειτουργίας των συστημάτων της.

Στο κόκπιτ θα βρεθούν τόσο ο Λεκλέρ όσο και ο Σάινθ, αλλά δεν θα κάνουν περισσότερα από 15 χιλιόμετρα, συνολικά. Θα είναι ένα Demo, καθώς η Scuderia θα κρατήσει την πρώτη από τις δύο μέρες που δικαιούται για προωθητικούς σκοπούς (με όριο 100 χιλιομέτρων) για την 22α Φεβρουαρίου στη Βαρκελώνη, την προηγούμενη μέρα από το ξεκίνημα των χειμερινών δοκιμών της F1 στην πίστα της Καταλονίας.

Ο Μπινότο εξήγησε ότι στις πρώτες δοκιμές στόχος της Ferrari -και όλων των ομάδων, προφανώς- θα είναι να καταλάβει το νέο της μονοθέσιο, και συνεπώς η Scuderia δεν ετοιμάζει κάποιες αναβαθμίσεις της F1-75 για αρχή.

"Στο ξεκίνημα θα υπάρχει πολύς χρόνος στο γύρο που θα μπορούμε να βρούμε, όσο μαθαίνουμε και ανακαλύπτουμε την απόδοση του αυτοκινήτου. Περιμένω ότι αυτό ίσως χρειαστεί αρκετούς από τους πρώτους αγώνες. Δεν πιστεύω ότι να βρούμε την βέλτιστη απόδοση του αυτοκινήτου σε μία δοκιμή.

Θα κρατήσουμε το πακέτο που έχουμε στα δύο τριήμερα των δοκιμών. Θα φέρουμε κάποιες αναβαθμίσεις, αλλά τίποτα ιδιαίτερο. Το ξεκίνημα θα έχει να κάνει με τη χαρτογράφηση, την κατανόηση, την εκμάθηση και εντέλει με την ανάδυση της δυναμικής του αυτοκινήτου", κατέληξε ο Ιταλός.

TAGS FERRARI FORMULA 1 F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ