Μπότας: «Δεν είχα την ταχύτητα της πολ ποζίσιον»
Ο Φιλανδός λέει ότι χωρίς τα λάθη στον τελευταίο του γρήγορο γύρο θα περνούσε μόνο τον Ρόσμπεργκ, για τη δεύτερη θέση της εκκίνησης.
Στην τελευταίες του προσπάθεια στις δοκιμές κατάταξης, στο δεύτερο από τα τρία σημεία χρονομέτρησης της πίστας ο Φιλανδός ήταν 77 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον ταχύτερο γύρο του Λιούις Χάμιλτον. Όμως στην προτελευταία στροφή μπλόκαρε τα φρένα, και στην τελευταία βγήκε στην έξοδο γλιστρώντας σαν rallycar - εντυπωσιακά, όμως αρκετά χρονοβόρα.
Ο Φιλανδός εμμέσως είπε ότι δεν ήταν δικά του οδηγικά λάθη, αλλά δεν αποποιήθηκε των ευθυνών του, παραδεχόμενος ότι το δικό του λάθος ήταν η υπερβάλλουσα χρήση που έκανε στα ελαστικά του στο ξεκίνημα του τελευταίου του γρήγορου γύρου.
«Ίσως πήρα πολλά από τα ελαστικά μου στο ξεκίνημα του γύρου κι έτσι στο τελευταίο τμήμα της πίστας τα πράγματα έγιναν λίγο πιο οριακά με την πρόσφυση», είπε ο Μπότας. «Καθώς κέρδιζα χρόνο σε σχέση με τον καλύτερό προσωπικό χρόνο που είχα πετύχει, όλα έγιναν πιο δύσκολα στις τελευταίες στροφές. Νομίζω ότι ρίσκαρα πολύ στις δύο τελευταίες στροφές και βγήκα ανοιχτά στην έξοδο - και εδώ αν ξεφύγεις από την ιδανική γραμμή γλιστράει πολύ. Αυτό ήταν».
«Δεν είναι ποτέ καλό να κάνεις ένα λάθος, αλλά στο τέλος μου κόστισε το πολύ μία θέση. Νομίζω ότι το λάθος μου ήταν να πάρω πάρα πολλά από τα ελαστικά στο ξεκίνημα του γύρου, κι έτσι να πασχίζω στο τέλος του», κατέληξε ο νεαρός της Williams
Για τον Φελίπε Μάσα τα πράγματα ήταν πολύ χειρότερα. Ο Βραζιλιάνος δεν πέρασε καν από την πρώτη περίοδο των δοκιμών κατάταξης, έμεινε με τον 18 χρόνο και εξήγησε:
«Το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν είχα καθόλου ισχύ από τον κινητήρα. Ήταν ένα πρόβλημα της αντλίας καυσίμου, νομίζω - δεν έδινε αρκετό καύσιμο και δεν είχα καθόλου ισχύ. Μιλούσα με την ομάδα και προσπαθήσαμε να κάνουμε ό,τι ήταν δυνατό για να ανακτήσουμε την ισχύ του κινητήρα, αλλά δεν ήταν στο τέλος εφικτό. Είμαι πολύ απογοητευμένος, γιατί το αυτοκίνητο είναι τόσο γρήγορο, τόσο ανταγωνιστικό, κι εγώ θα εκκινήσω από την 18 θέση. Πάντως, είναι καλύτερα που είχαμε αυτό το πρόβλημα στις κατατακτήριες, παρά στον αγώνα».
Το καλό για τον Βραζιλιάνο είναι ότι θα αποφύγει την όποια ποινή για την εκκίνηση του GP Ρωσίας, διότι πιθανότατα ο κινητήρας δεν θα χρειαστεί αλλαγή ενόψει του αγώνα - αλλά ακόμα κι αν χρειαστεί, η Williams θα τοποθετήσει μια ήδη χρησιμοποιημένη μονάδα ισχύος.