X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Μπράουν: "Το περιβάλλον της Red Bull είναι τοξικό, δεν είναι πια δυνατή όσο πριν"

Zak Brown, CEO, McLaren Racing MCLAREN MEDIA CENTRE

Παράλληλα με την πίεση που της ασκεί η McLaren στην πίστα, η RBR δέχεται τώρα και την ψυχολογική πίεση από τον διευθυντή της ομάδας του Ουόκινγκ, Ζακ Μπράουν, που υποστηρίζει ότι ο ‘πόλεμος ισχύος’ που εξελίσσεται τους τελευταίους μήνες στο Μίλτον Κινς έχει αφήσει τη Red Bull "σε μία δύσκολη κατάσταση".

Ο Ζακ Μπράουν, που είχε αποκαλύψει τελευταία ότι η ομάδα του δέχεται πληθώρα βιογραφικών από εργαζόμενους της Red Bull Racing -για να εισπράξει το δημόσιο σχόλιο του Κρίστιαν Χόρνερ ότι “μιλάει πολύ”- τώρα επεφύλασσε ένα νέο “χτύπημα” στην πρωταθλήτρια, στον ψυχολογικό ‘πόλεμο εντυπώσεων’ που εξελίσσεται μαζί με τον ανταγωνισμό στην πίστα.

Μιλώντας στο podcast ‘Hot Pursuit’ του Bloomberg, ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren είπε, συγκεκριμένα: Το περιβάλλον είναι ακόμα αρκετά τοξικό εκεί, και θα έρθουν ακόμα περισσότερα. Η αποχώρηση του Νιούι είναι σημαντική, διότι πολλοί άνθρωποι στη Red Bull είχαν αρχίσει να συνεργάζονται μαζί του. Ήδη έχω αναφέρει ότι κυκλοφορούν πολλά βιογραφικά (σ.σ.: από τους εργαζόμενους της RBR προς άλλες ομάδες).

Αυτό συμβαίνει συνέχεια, αλλά διαπιστώνεις ότι αισθάνονται άβολα σε μεγαλύτερο βαθμό. Οι σπόνσορες εξετάζουν με ποιους θέλουν να συνδέονται, και τι αντιπροσωπεύουν εκείνοι. Οπότε αυτή είναι μια δύσκολη κατάσταση για αυτούς. Κι έπειτα υπάρχει και το σήριαλ του Φερστάπεν - θα μείνει ή θα φύγει; Ο Μαξ έχει συμβόλαιο, μόνο ο πατέρας του είναι αρκετά αθυρόστομος”, τόνισε ο Μπράουν.

Ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB20 ηγείται της McLaren MCL38 του Λάντο Νόρις στο GP Καναδά 2024 CLIVE ROSE/GETTY IMAGES/RED BULL CONTENT POOL

Και συνέχισε: “H Red Bull είναι μια σπουδαία αγωνιστική ομάδα, αλλά έχει αποσταθεροποιηθεί. Μπορείς να το δεις με την αποχώρηση του Νιούι. Όμως, δεν μπορείς ποτέ να τους ξεγράψεις. Είναι μια εκπληκτική ομάδα αλλά, κατά την άποψή μου, δεν είναι πια όσο δυνατή ήταν προηγουμένως.

Αν δείτε ποιος έχει τον πιο ξεκάθαρο δρόμο μπροστά του και την κεκτημένη ταχύτητα αυτή τη στιγμή, είναι η Ferrari και η McLaren. Τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν γρήγορα, όμως, οπότε πρέπει να μένουμε προσγειωμένοι”, κατέληξε ο Αμερικανός διοικητής της McLaren.

Πέραν του Μπράουν, ο πρώην οδηγός της Formula 1 και πρώην διοικητικό στέλεχος της “οικογένειας” της Red Bull -ως διευθυντής της Toro Rosso- Γκέρχαρντ Μπέργκερ υποστηρίζει ότι οι σημερινοί μπελάδες της Red Bull έχουν τις ρίζες τους στον θάνατο του ιδρυτή της εταιρείας, Ντίτριχ Μάτεσιτζ τον Οκτώβριο του 2022.

Ο Αυστριακός είπε ότι η συμφωνία της Red Bull με την Porsche δεν θα είχε ναυαγήσει “αν ο Ντίντι Μάτεσιτζ, που ανέκαθεν έβλεπε μπροστά, δεν ήταν ήδη τόσο άρρωστος εκείνον τον καιρό. Αυτή η συμφωνία θα ήταν απόλυτα ταιριαστή από άποψη μάρκετινγκ. Με τον Ντίντι οι αποφάσεις ήταν πάντα αστραπιαίες, οι δρόμοι πιο σύντομοι και ο προϋπολογισμός εξασφαλισμένος”, τόνισε ο Μπέργκερ.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 MCLAREN RED BULL ΖΑΚ ΜΠΡΑΟΥΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ