X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Μπροστά ο Χίρβονεν

Μίκο Χίρβονεν

Ο Φινλανδός οδηγός της Ford προηγείται στο Ράλι της Τουρκίας. Τρίτος έπεσε ο Σεμπάστιεν Λοέμπ, θύμα της τακτικής της Ford.

Εκεί αποφάσισαν να παραμείνουν, κλείνοντας το δεύτερο σκέλος του αγώνα στην πρώτη και τη δεύτερη θέση. Η Ford επέλεξε να μην επαναλάβει την ίδια τακτική. Ρισκάρει, αλλά ο πανέξυπνος Μάλκομ Γουίλσον κάτι θα ξέρει παραπάνω.
Η αυριανή τρίτη ημέρα (15/06) περιλαμβάνει τρεις ειδικές διαδρομές. Ο Χίρβονεν βρίσκεαι 16 δευτερόλεπτα μπροστά από τον τιμέιτ και 34 από τον Λοέμπ.

Το δεύτερο Citroen που οδηγεί ο Ισπανός Ντάνι Σόρδο βρίσκεται στην πέμπτη θέση, 6.6 δευτερόλεπτα πίσω από τον τέταρτο Χένινγκ Σόλμπεργκ. Ο Σόρδο είχε προβλήματα την πρώτη ημέρα, αλλά σήμερα ήταν πολύ γρήγορος.

Το Ράλι Τουρκίας επανήλθε φέτος στο καλεντάρι του WRC. Έχει πολλές ομοιότητες με τον δικό μας αγώνα, το Ράλι Ακρόπολις. Σκληρό με πολλές πέτρες, όχι ιδιαίτερα φιλικό προς τους οδηγούς.




TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ