X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Μπροστά ο Λεμπ, απομακρύνθηκε ο Λάτβαλα

Ο Σεμπαστιάν Λεμπ προηγείται σταθερά στο Ράλι Γαλλίας μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους. Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα αύξησε τη διαφορά του από τον Μίκο Χίρβονεν.

Ο Σεμπαστιπαν Λεμπ προηγείται στο Ράλι Γαλλίας και ενώ απομένουν έξι ειδικές διαδρομές για την ανάδειξη του σε παγκόσμιο πρωταθλητή για ένατη φορά και για δεύτερη φορά μπροστά στους συμπατριώτες του.

Ωστόσο η σημερινή ημέρα στην Αλσατία ανήκε στη Ford για πολλούς και διάφορους λόγους. Στο τέλος της ημέρας ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα δεν μπορεί παρά να είναι ικανοποιημένος, όχι μόνο γιατί κράτησε τη διαφορά από τον πρώτο Λεμπ σε αξιοπρεπές επίπεδο (στα 29.7 δευτερόλεπτα), αλλά γιατί βρίσκεται 24.3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον τρίτο Μίκο Χίρβονεν.

Στην 10η ειδική του αγώνα, Pays d'Ormont το Ford γλίστρησε σε χαντάκι, όμως η διαφορά από τον Λεμπ είχε ήδη ξεπεράσει το μισό λεπτό.

Η μέρα είχε ξεκινήσει άσχημα για τη Ford με την επικίνδυνη έξοδο του Πέτερ Σόλμπεργκ. Ο Νορβηγός διεκδικούσε μια θέση στο βάθρο, όταν έχασε την αυτοσυγκέντρωση του και τον έλεγχο του Fiesta, διασχίζοντας τους αμπελώνες, ρίχνοντας μάλιστα και μια κολόνα με ηλεκτροφόρα καλώδια, δίχως ευτυχώς αυτή να βρει το αυτοκίνητο ή τους συγκεντρωμένους θεατές.

Ο Σόλμπεργκ και ο Κρις Πάτερσον τιμωρήθηκαν με επίπληξη από τους αγωνοδίκες, γιατί δεν σταμάτησαν όταν έπαψαν να έχουν ορατότητα. Το πλήρωμα θα επιστρέψει την Κυριακή (7/10), δίχως να έχει ελπίδες να πάρει βαθμούς.

Ο Σόλμπερ

Την πρώτη πεντάδα ολοκληρώνουν ο Μαντς Όστμπεργκ (1:46.4 πίσω από τον Λεμπ) με το Ford Fiesta και ο Ντάνι Σόρδο (1:50.5 πίσω από τον Λεμπ) με το Mini.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ