X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Να η ευκαιρία

Μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να "σπάσει" η Ford την κυριαρχία της Citroen, χαρακτήρισε την αλλαγή των κανονισμών ο Μίκο Χίρβονεν στην παρουσίαση του Fiesta WRC.

Έτοιμος να επιτεθεί από τον πρώτο αγώνα στη "χιονισμένη" Σουηδία εμφανίστηκε ο Μίκο Χίρβονεν στην παρουσίαση του Ford Fiesta WRC στο σόου που διοργανώνει κάθε χρόνο το περιοδικό Autosport στο Μπέρμιγχαμ.

Ο Φινλανδός οδηγός υποστήριξε επίσης ότι η αλλαγή των κανονισμών μπορεί να φέρει τη Ford στη θέση να σπάσει το μονοπώλιο της Citroen το 2011.

" Κάναμε δοκιμές στο χιόνι τον Δεκέμβριο και θα πάμε στη Σουηδίαι στο τέλος του μήνα για νέες δοκιμές. Οφείλω να πω ότι η πρώτη φορά στο χιόνι και στον πάγο πήγε καλά και μπορέσαμε να κάνουμε σκέψεις για το set-up. Είμαι έτοιμος και εύχομαι να ήμασταν ήδη εκεί", τόνισε ο πρώην διεκδικητής του τίτλου που έρχεται από μια κακή σεζόν.

Ίσως το 2011 να ήρθε η ώρα να αλλάξει χέρια ο τίτλος των οδηγών με τον νικητή πέρυσι στη Σουηδία να υποστηρίζει " όπως λέμε κάθε χρόνο, ήρθε η ώρα να του πάρουμε (σ.σ. εννοεί τον Σεμπαστιάν Λεμπ) το στέμμα. Και εμείς και αυτοί κάνουμε καινούργια αρχή".

Τόσο ο Λεμπ, όσο και ο ίδιους θα έχουν "διψασμένους" τιμέιτ(ς). Ο Χίρβονεν ηττήθηκε το 2010 από τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα που δεν ταξίδεψε στην Αγγλία.

" Ωρίμασε το χρόνο που μας πέρασε και θα έχουμε δυνατή ομάδα κόντρα στη Citroen. Η Ford έχει την ευκαιρία να πάρει νίκες φέτος και η Citroen να δει τα φώτα μας".

Τόσο ο ίδιος, όσο και οι υπόλοιποι οδηγοί προσπαθούν να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις του νέου κινητήρα. " Ο 1.6 Turbo δεν έχει μεγάλη ροπή και είναι απαιτεί διαφορετικό τρόπο οδήγησης. Οι τελικές ταχύτητες είναι οι ίδιες (σ.σ. με το WRC), όμως διαφοροποιείται ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τον κινητήρα και να αλλάζουμε ταχύτητας. Οφείλουμε όλοι να προσαρμόσουμε το οδηγικό μας στυλ στο νέο αυτοκίνητο. Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά για εμένα".

Τα χρώματα του Fiesta είναι "ζωντανά", πολύ κοντά στα χρώματα του Focus.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ