X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Νέο επεισόδιο στην ένταση Λεκλέρ-Σάινθ που ξεκίνησε από το Sprint στη Σαγκάη

16 LECLERC Charles (mco), Scuderia Ferrari SF-24, during the Formula 1 Lenovo Chinese Grand Prix 2024, 5th round of the 2024 Formula One World Championship from April 19 to 21, 2024 on the Shanghai International Circuit, in Shanghai, China SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Μετά το σχόλιο του Σαρλ Λεκλέρ ότι ο Κάρλος Σάινθ “μάχεται πιο έντονα με μένα παρά με τους άλλους” στο Σάββατο, ο Ισπανός βγήκε στην αντεπίθεση λέγοντας ότι κατά το GP της Κυριακής “η μάχη μας με τον Σαρλ στην εκκίνηση μας κόστισε πολύ” - ενώ ο ισπανικός Τύπος κατηγόρησε καυστικά τον Μονεγάσκο για αυτή την “επικίνδυνη κίνηση” στον Σάινθ.

Μετά από 4 διαδοχικές παρουσίες στο βάθρο στα ισάριθμα περασμένα GP της Formula 1, η Ferrari απέτυχε να κάνει το ίδιο και στον αγώνα της Κίνας καθώς η SF-24 υστέρησε σε ρυθμό αγώνα τόσο από τη Red Bull RB20, όσο και -απρόσμενα- από τη McLaren MCL38 με την οποία ο Λάντο Νόρις κέρδισε τη 2η θέση ανάμεσα στους Μαξ Φερστάπεν και Σέρτζιο Πέρεζ.

Όμως, αυτό δεν είναι το μόνο πρόβλημα για τη Scuderia. Στη Σαγκάη άναψαν οι πρώτες “φιτιλιές” στη σχέση των δύο οδηγών της, Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ. Η επαφή των δύο στον 16ο γύρο του αγώνα Sprint, κατά τη μεταξύ τους μάχη, προκάλεσε τα παράπονα του Λεκλέρ στη ραδιοεπικοινωνία ότι ο Σάινθ “ξεπέρασε τα όρια, μάχεται πιο έντονα με μένα παρά με άλλους”.

Την επόμενη μέρα, στο GP της Κίνας, ήρθε το νέο επεισόδιο της μάχης μεταξύ των δύο οδηγών της Scuderia, στην πρώτη παρατεταμένη στροφή της Σαγκάης. Οι δύο εκκίνησαν από την 6η και 7η θέση, και ο Λεκλέρ στην πρώτη στροφή ώθησε τον Σάινθ εκτός πίστας στην εξωτερική - επιτρέποντας στον Τζορτζ Ράσελ με τη Mercedes να τους περάσει και τους δύο.

Ήταν λίγο τρελός αγώνας, αυτό που κάναμε στην εκκίνηση κόστισε μία ή δύο θέσεις και σε μένα και στον Σαρλ και είχε βαριές επιπτώσεις στον αγώνα μας”, τόνισε μετά τον τερματισμό ο Σάινθ. “Μετά προσπαθήσαμε να ακολουθήσουμε τη Mercedes του Τζορτζ Ράσελ, προσπάθησα να τον περάσω, αλλά μπήκε στα πιτς κι έτσι μπήκα κι εγώ.

Βάλαμε τη σκληρή γόμα πολύ νωρίς, και έπρεπε να παρατείνουμε πολύ το τελευταίο stint, αλλά καταφέραμε να κρατήσουμε την πέμπτη θέση, που νομίζω ότι είναι η καλύτερη που θα μπορούσαμε να είχαμε πετύχει σήμερα”, πρόσθεσε ο Ισπανός μιλώντας στο κανάλι DAZN.

Οι οδηγοί της Ferrari, Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ, στο περιθώριο στο GP της Κίνας SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE


Ο ισπανικός Τύπος, ωστόσο, ήταν πολύ πιο καυστικός στα σχόλιά του για τον Λεκλέρ και την κίνησή του στη στροφή 1. Η εφημερίδα Marca ανέφερε πως “ο team-mate [Λεκλέρ] κινήθηκε διαγώνια κατά 15 μέτρα από το ένα άκρο της πίστας στο άλλο για να καλυφθεί από τον Κάρλος, που είχε κάνει καλύτερη εκκίνηση, με μια επικίνδυνη κίνηση. Για τον Σαρλ Λεκλέρ ο βασικός αντίπαλος και στόχος ήταν ο Κάρλος Σάινθ”.

Και συνέχισε γράφοντας πως “μετά από τρεις αγώνες πίσω από τον Κάρλος Σάινθ, ο Σαρλ προτίμησε να εμποδίσει τον team-mate του παρά να διεκδικήσει την καλύτερη θέση στην εκκίνηση. Πέτυχε το στόχο να ωθήσει τον Σάινθ εκτός πίστας για να αποτρέψει την επαφή μεταξύ τους”.

Ο ίδιος ο Σάινθ, πέραν της μοναδικής φράσης που είπε παραπάνω, δεν θέλησε να μιλήσει άλλο για το συμβάν της πρώτης στροφής. Και συμπλήρωσε ότι “ειλικρινά, δεν πιστεύω ότι ήμασταν αρκετά γρήγοροι αυτό το τριήμερο. Όταν είσαι στην 6η και 7η θέση των κατατακτήριων, δεν υπάρχει πολλή ταχύτητα στο αυτοκίνητο.

Περιμέναμε να τα πάμε καλύτερα στον αγώνα, αλλά δεν συνέβη. Είναι ξεκάθαρο ότι αυτή είναι η πίστα στην οποία πασχίζαμε περισσότερο. Πρέπει να τσεκάρουμε αν κάναμε ότι μπορούσαμε με το στήσιμο του αυτοκινήτου, κι αν όχι τότε θα πρέπει να δουλέψουμε διότι αυτού του τύπου η πίστα δεν μας ταίριαξε”, πρόσθεσε ο 29χρονος Ισπανός.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΚΙΝΑΣ SCUDERIA FERRARI ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ