X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Νέο πολυετές συμβόλαιο του Πιέρ Γκασλί με την Alpine F1

Ο Πιέρ Γκασλί στην εκκίνηση του GP Αυστραλίας 2024 XPB / JAMES MOY PHOTOGRAPHY LTD / ALPINE MEDIA

Η γαλλική εταιρεία ανακοίνωσε και επίσημα ότι επέκτεινε τη συμφωνία της με τον Πιέρ Γκασλί, την ώρα που εντείνει τις προσπάθειές της να εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του Κάρλος Σάινθ για το έτερό της κόκπιτ από το 2025.

Η Alpine F1, που πριν από λίγες μέρες ανακοίνωσε ότι δεν θα ανανεώσει μετά το τέλος του 2024 το συμβόλαιο του Εστεμπάν Οκόν, τώρα έκανε επίσημα γνωστό ότι υπέγραψε νέα πολυετή συμφωνία με τον Πιέρ Γκασλί.

Θυμίζουμε ότι πλέον στη διοίκηση της ομάδας του Ένστοουν επέστρεψε και ο Φλάβιο Μπριατόρε, που είχε κάνει την ίδια ομάδα πρωταθλήτρια πριν από 30 και πριν από 20 χρόνια, την ώρα που οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η ομάδα εντείνει τις προσπάθειές της να εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του Κάρλος Σάινθ για το 2025.

Για την Alpine F1 θα ήταν μεγάλο ρίσκο να αλλάξει και τους δύο οδηγούς της το 2025. Με την παραμονή του Γκασλί τα προσεχή χρόνια, επίσης, εξασφαλίζει ότι θα έχει την απαραίτητη συνέχεια για το πέρασμα στα νέα μονοθέσια με τους καινούριους κανονισμούς του 2026.

Στις αρχές της φετινής χρονιάς, που η Alpine βρισκόταν στις τελευταίες θέσεις της εκκίνησης, ο Γκασλί διερευνούσε τις επιλογές του σε άλλες ομάδες - καθώς η Α524 ήταν υπέρβαρη (κατά τουλάχιστον 10 κιλά) και ουδόλως ανταγωνιστική. Μάλιστα, κυκλοφόρησαν πληροφορίες περί ενδιαφέροντος της Sauber για τον Γάλλο, ενόψει της μεταμόρφωσης της ομάδας στην εργοστασιακή Audi το 2026.

Όμως, η ραγδαία βελτίωση του μονοθεσίου στους τελευταίους αγώνες (χάρη στην οποία οι Γκασλί και Οκόν μπήκαν στην πρώτη δεκάδα των δύο τελευταίων GP) βελτίωσε ραγδαία και την ψυχολογία τόσο της ομάδας όσο και του ίδιου του Γκασλί.

Είμαι χαρούμενος με τις αλλαγές που έχουν γίνει, με τη σκληρή δουλειά, και με την κατεύθυνση που έχει πάρει αυτή η ομάδα. Υπάρχει μεγάλη δυναμική στους εργαζόμενους και στους πόρους της ομάδας” είπε, ενδεικτικά, ο Γάλλος.

Ο διευθυντής της ομάδας, Μπρούνο Φαμέν, δήλωσε σχετικά με τον οδηγό του έτερου κόκπιτ ότι “θα πάρουμε το χρόνο μας για να αποφασίσουμε τον οδηγό δίπλα στον Πιέρ, αλλά είμαστε ενθουσιασμένοι με τις επιλογές που έχουμε στο τραπέζι”.

Σε περίπτωση που δεν πετύχει η ομάδα να φέρει τον Σάινθ πίσω στο Ένστοουν, για το κόκπιτ αυτό έχουν ακουστεί και οι νεαροί γόνοι δύο θρύλων του μοτορσπορ, ο Τζακ Ντούχαν και ο Μικ Σουμάχερ. Οι δύο τους πρόσφατα οδήγησαν μια Alpine του 2022 σε ιδιωτικές δοκιμές στο Πολ Ρικάρ.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2025 ALPINE F1 ΠΙΕΡ ΓΚΑΣΛΙ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ