X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Νίκη Λεμπ στο Μόντε Κάρλο

Έβδομος θρίαμβος για τον Σεμπαστιάν Λεμπ στο Μόντε Κάρλο. Η Col de Turini "καταβρόχθισε" τρεις οδηγούς ανάμεσα τους και τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα.

Αν ο Σεμπαστιάν Λεμπ θέλει να φτάσει στις 80 νίκες στην καριέρα του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι (WRC), τότε ξεκίνησε καλά. Ο πολυπρωταθλητής πήρε την 77η στο Μόντε Κάρλο στην αυλαία του φετινού πρωταθλήματος.

Ο Γάλλος οδηγός της Citroen επέζησε από δύο περάσματα από την Col de Turini το Σάββατο (9/1) για να πανηγυρίσει την έβδομη καριέρα στην πατρίδα του συνοδηγού του, Ντανιέλ Ελενά.

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ έδωσε στη Volkswagen το πρώτο της βάθρο στο WRC με τον Γάλλο οδηγό να παίρνει τη δεύτερη θέση με διαφορά ενός λεπτού και 39.9 δευτερολέπτων από τον νικητή. Ο Οζιέ είχε δύο ατυχείς στιγμές στην Turini, έφτασε όμως στο τέλος. Τους δύο Γάλλους πλαισίωσε στο βάθρο ο τρίτος οδηγός της Citroen, Ντάνι Σόρδο (στα 2:09.01 η διαφορά από τον Λεμπ).

Ο ερχομός του αγώνα στο Μόντε Κάρλο στην τελευταία ημέρα προκάλεσε πολλά προβλήματα. Με το καλημέρα η Turini πήρε μαζί της τρεις οδηγούς: Τον Εβγένι Νόβικοβ (Ford) που διεκδικούσε μια θέση στο βάθρο, τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα στον πρώτο αγώνα του με το Polo και τον Γιούχο Χάνινεν (Ford).

Ο τελευταίος ήταν πραγματικά άτυχος γιατί σε αντίθεση με τους άλλους που γλίστρησαν λίγο μετά την εκκίνηση, βρισκόταν πέντε χιλιόμετρα μακριά από τον τερματισμό και κρατούσε την έβδομη θέση.

Ο Λεμπ κατακεραύνωσε τους διοργανωτές, λέγοντας πως " δεν είναι καθόλου ενδιαφέρον να οδηγείς σε τέτοιες συνθήκες. Έχουμε δύο γραμμές εκεί και αν βγεις εκτός, τότε είσαι εκτός ειδικής. Δεν είναι εντυπωσιακό για εμάς και καθόλου συναρπαστικό για τον θεατή. Πρέπει να οδηγείς αργά μέσα στις γραμμές. Είναι σχεδόν αδύνατο να κάνεις τίποτα άλλο".

Την οκτάδα συμπλήρωσαν ο Μίκο Χίρβονεν (Citroen), ο Μπριάν Μπουφιέ (Citroen), o Mαντς Όστμπεργκ (Ford) και ο Μάρτιν Πρόκοπ (Ford).

Οι διοργανωτές αναγκάστηκαν να ακυρώσουν τις δύο τελευταίες (νυχτερινές) ειδικές για λόγους ασφαλείας, καθώς υπήρχαν πολλοί θεατές στις ειδικές. Φυσικά δεν εγινε η Power Stage, άρα δεν απονεμήθηκαν και οι έξτρα βαθμοί.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ