FORMULA 1

Νικητής Φέτελ, πανικός πίσω του

Νικητής Φέτελ, πανικός πίσω του

Δεύτερη νίκη φέτος για τον Σεμπάστιαν Φέτελ στο Μπαχρέιν. Και φέτος μαζί του στο βάθρο οι Lotus των Κίμι Ράικονεν και Ρομαίν Γκροζάν. Το DRS κατέστρεψε τον Φερνάντο Αλόνσο.

Οι "μάχες" στους δρόμους της πρωτεύουσας του Μπαχρέιν μεταφέρθηκαν στην πίστα του Σακχίρ. Ο μοναδικός οδηγός που δεν συμμετείχε ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull).

Ο Γερμανός πήρε τη δεύτερη νίκη του φέτος μετά το "δράμα" στη Μαλαισία. Πίσω του έγινε μεγάλος αγώνας με επεισοδιακές στιγμές και αναμετρήσεις μεταξύ οδηγών της ίδιας ομάδας.

Όπως και το 2012 στο Μπαχρέιν έτσι και φέτος ανέβηκαν μαζί του στο βάθρο ο Κίμι Ράικονεν και ο Ρομαίν Γκροζάν σε ένα εκπληκτικό απόγευμα για τη Lotus. Ο Γκροζάν στέρησε το πρώτο βάθρο από τον Πολ Ντι Ρέστα (Force India).

Στην εκκίνηση ο poleman Nίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes) έφυγε μπροστά από τον Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) και τον Φέτελ. Ο τελευταίος πέρασε τον Ισπανό και εν συνεχεία τον Γερμανοφινλανδό. Η Mercedes δεν είχε καλό ρυθμό αγώνα με τον Ρόσμπεργκ να χάνει θέσεις από αρκετούς οδηγούς, για να τερματίσει τελικά στην 9η θέση.

Εξαιρετικά άτυχος ήταν ο Αλόνσο που είδε το DRS του να κολλάει. Με ανοιχτή πτέρυγα μπήκε δύο φορές στα pit για να του την κλείσουν (με δυσκολία) οι μηχανικοί του, συμβιβάστηκε με τη μοίρα του και συνέχισε τον αγώνα με απενεργοποιημένο DRS. Στον 9ο γύρο ήταν 19ος, όμως έκανε αγώνα αντάξιο του ταλέντου του και αναρριχήθηκε μέχρι την όγδοη θέση. Όμως βρίσκεται 30 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Φέτελ στη βαθμολογία.

Υποτονικός στο ξεκίνημα ο Χάμιλτον, αναμετρήθηκε ουκ ολίγες φορές με τον Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull) και τελικά τερμάτισε 5ος μπροστά από τον διάδοχο του στη McLaren, Σέρχιο Πέρες.

Ο Μεξικανός οδηγός που έχει δεχθεί σκληρή κριτική, βάλθηκε να κλείσει στόματα. Στις τελευταίες στροφές προσπέρασε τον Γουέμπερ για την 6η θέση. Αρκετούς γύρους νωρίτερα είχε αγωνιστεί εναντίον του τιμέιτ του, Τζένσον Μπάτον, ενώ αργότερα ανάγκασε και τον Αλόνσο να βγει εκτός πίστας για να τον αποφύγει. Την πρώτη 10άδα έκλεισε ο Μπάτον στον πρώτο καλό αγώνα φέτος για τη McLaren μετά από τέσσερα pitstops.

Ο Μπάτον χαρακτήρισε "πολύ επιθετικό" τον τιμέιτ του μετά το τέλος του αγώνα: " Φώναξα πολύ στο team radio, τα συναισθήματα ήταν έντονα, αλλά θα έλεγα ξανά το ίδιο. Ο αγώνας ήταν εκπληκτικός. Η μοναδική παραφωνία ήταν ο Τσέκο. Ήταν πολύ επιθετικός. Στα 300χλμ/ώρα δεν περιμένεις από τον τιμέιτ σου να έρθει δίπλα σου και να σε βρει με το μονοθέσιο του. Εξεπλάγην και πιθανότατα δεν είμαι ο μοναδικός που νιώθει έτσι".

Στον 1ο γύρο ο Φελίπε Μάσα (Ferrari) είχε επαφή με τον Έιντριαν Σούτιλ (Force India). Ο Γερμανός κατέστρεψε το ελαστικό του και... ευχήθηκε τα ίδια και στον Βραζιλιάνο. Ο Μάσα έπαθε ζημιά στην πτέρυγα και δύο φορές κλάταρε το ελαστικό του για να τερματίσει 15ος.

Οι ομάδες θα ανασυνταχθούν με τον επόμενο αγώνα να διεξάγεται στις 12 Μαΐου στη Βαρκελώνη δηλαδή σε διάστημα τριών εβδομάδων.

Η κατάταξη

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΟΜΑΔΑ ΧΡΟΝΟΣ
1. Φέτελ Red Bull-Renault 57 γύροι
2. Ράικονεν Lotus-Renault +9.1δευτ.
3. Γκροζάν Lotus-Renault +19.5
4. Ντι Ρέστα Force India-Mercedes +21.7
5. Χάμιλτον Mercedes +35.2
6. Πέρες McLaren-Mercedes +35.9
7. Γουέμπερ Red Bull-Renault +37.2
8. Αλόνσο Ferrari +37.5
9. Ρόσμπεργκ Mercedes +41.1
10. Μπάτον McLaren-Mercedes +46.6
11. Mαλντονάντο Williams-Renault +1:06.4
12. Χούλκενμπεργκ Sauber-Ferrari +1:12.9
13. Σούτιλ Force India-Mercedes +1:16.7
14. Μπότας Williams-Renault +1:21.4
15. Μάσα Ferrari +1:26.3
16. Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari +1 γύρος
17. Πικ Caterham-Renault + 1 γύρος
18. Γκουτιέρες Sauber-Ferrari +1 γύρος
19. Μπιάνκι Marussia-Cosworth +1 γύρος
20. Τσίλτον Marussia-Cosworth +1 γύρος
21. Φαν ντερ Γκάρντε Caterham-Renault +2 γύροι

Ταχύτερος γύρος: Φέτελ 1:36.961

Βαθμολογία οδηγών

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΒΑΘΜΟΙ
1. Φέτελ 77β.
2. Ράικονεν 67
3. Χάμιλτον 50
4. Αλόνσο 47
5. Γουέμπερ 32
6. Μάσα 30
7. Γκροζάν 26
8. Ντι Ρέστα 20
9. Ρόσμπεργκ 14
10. Μπάτον 13

Βαθμολογία κατασκευαστών

ΘΕΣΗ ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΙ
1. Red Bull 109
2. Lotus 93
3. Ferrari 77
4. Mercedes 64
5. Force India 26
6. McLaren 23
7. Toro Rosso 7
8. Sauber 5
TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ