Ringmeister
Ο Λιούις Χάμιλτον πήρε μόνος του τη νίκη στο Νίρμπουργκρινγκ σε μια "μονομαχία" μέχρι τέλους με τον Φερνάντο Αλόνσο. Τέταρτος ο Σεμπάστιαν Φέτελ.
Από τον περασμένο Απρίλιο στην Κίνα είχε να γευθεί ο Λιούις Χάμιλτον τον καμπανίτη του νικητή. Το προηγούμενο διάστημα δεν έκανε καμιά προσπάθεια να κρύψει τον εκνευρισμό του, μέχρι και συζητήσεις με τη Red Bull έκανε.
Ο Λιούις Χάμιλτον θα ηρεμούσε μόνο αν ανέβαινε ξανά στο πρώτο σκαλί. Και αυτό συνέβη στο Νίρμπουργκρινγκ όπου ως άλλος... πυγμάχος πήρε με το... έτσι θέλω την πρώτη του νίκη στη γερμανική πίστα και την 16η στην καριέρα του.
Η McLaren Mercedes έχασε τη μάχη των πιτ στοπ από τη Ferrari, όμως ο Χάμιλτον κινήθηκε εξυπνότερα από τον Φερνάντο Αλόνσο και τον Μαρκ Γουέμπερ.
Ο Ισπανός φάνηκε να ικανοποιείται στο τέλος με τη δεύτερη θέση σε ένα δύσκολο τριήμερο για τη Ferrari. Στο τέλος το μονοθέσιο του έμεινε από καύσιμα και επέστρεψε στα πιτ, καθισμένος στο μονοθέσιο του τρίτου Γουέμπερ (Red Bull Racing).
Ο περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής και πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Σεμπάστιαν Φέτελ έκανε έναν... ήσυχο αγώνα. Ήταν οφθαλμοφανές ότι δεν αντιπροσώπευε τον ταχύτερο συνδυασμό (οδηγός+μονοθέσιο), ωστόσο στο τέλος φάνηκε τυχερός. Οι μηχανικοί της Ferrari... κοιμήθηκαν στον τελευταίο ανεφοδιασμό και αλλαγή ελαστικών του Φελίπε Μάσα, επιτρέποντας στον Φέτελ να παραμείνει μπροστά από τον Βραζιλιάνο και να τερματίσει τέταρτος.
Δεν κρατιόταν ο Χάμιλτον
Στην εκκίνηση ο poleman Γουέμπερ υποχώρησε στη δεύτερη θέση εξαιτίας του ορμητικού Χάμιλτον με τον Αλόνσο να προσπερνάει τον Φέτελ. Ο Γερμανός τέθηκε εκτός διεκδίκησης της νίκης όταν λίγους γύρους αργότερα έκανε βόλτα στο γρασίδι, επιτρέποντας στον Αστουριάνο να φύγει μπροστά.
Νικητής στο πρώτο πιτ στοπ ήταν ο Γουέμπερ που οδήγησε για πρώτη φορά αγώνα μέσα στο 2011 (!) Ίδια κατάληξη και στο δεύτερο πιτ στοπ, όμως εκεί λίγα μέτρα μετά την έξοδο των πιτ, τον... καταβρόχθισε ο Χάμιλτον, προσπερνώντας τον Αυστραλό στον 30ο γύρο.
Ο Αλόνσο εκμεταλλεύθηκε τη σύγχυση και πέρασε μπροστά. Σύντομα όμως ο ασυγκράτητος Χάμιλτον τον προσπέρασε από την εξωτερική και άνοιξε τη διαφορά.
Στο τελευταίο πιτ στοπ στον 50ο γύρο ο Χάμιλτον ήταν μισό δευτερόλεπτο αργότερος από το προηγούμενο. Ο Αλόνσο είχε τη δυνατότητα να μεγαλώσει τη διαφορά, μένοντας εκτός πιτ για δύο γύρους ακόμη. Παρά το γρήγορο πιτ στοπ ο Χάμιλτον παρέμεινε πρώτος.
Η Red Bull έριξε την τελευταία ζαριά στον 56ο γύρο, ωστόσο ο Γουέμπερ παρέμεινε τρίτος. Στο φινάλε, ο Χάμιλτον έκανε και τον ταχύτερο γύρο πριν πανηγυρίσει σαν Τεξανός μέσα στο μονοθέσιο του.
Στη βαθμολογία ο Φέτελ παραμένει πολύ μπροστά, ωστόσο ο Χάμιλτον μείωσε στους πέντε βαθμούς τη διαφορά από τον δεύτερο Γουέμπερ, ενώ ο Αλόνσο ξεπέρασε τον Τζένσον Μπάτον. Ο Βρετανός μετά το συμβάν με το μπουλόνι στο Σίλβερστοουν, εγκατέλειψε με πρόβλημα στα υδραυλικά της McLaren στον 42ο γύρο.
Την καρό σημαία δεν αντίκρυσαν ούτε ο Νικ Χάιντφελντ (10ος γύρος), ούτε ο Ρούμπενς Μπαρικέλο (23ος γύρος) εξαιτίας διαρροής λαδιού στη Williams, ούτε και ο Τόνιο Λιούτσι (44ος γύρος).
Οι ομάδες δεν θα ξαποστάσουν καθόλου. Από τη Γερμανία το καραβάνι ξεκινάει με τελικό προορισμό την Ουγγαρία και το GP στην πίστα του Ουνγκαρόρινγκ την ερχόμενη Κυριακή (31/7).
* Πέντε θέσεις θα χάσει ο Σεμπαστιάν Μπουεμί στη σειρά εκκίνησης στη Βουδαπέστη, καθώς τιμωρήθηκε από τους αγωνοδίκες ως υπεύθυνος για την έξοδο του Νικ Χάιντφελντ.
Tελική κατάταξη
1.Λιούις Χάμιλτον McLaren Mercedes 1:37:30.334
2.Φερνάντο Αλόνσο Ferrari + 3.980 δευτ.
3.Μαρκ Γουέμπερ Red Bull Renault +9.788
4.Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull Renault +47.921
5.Φελίπε Μάσα Ferrari +52.252
6.Άντριαν Σούτιλ Force India Mercedes +1:26.208
7.Νίκο Ρόσμπεργκ Mercedes + 1 γύρος
8.Μίκαελ Σουμάχερ Mercedes +1 γύρος
9.Καμούι Κομπαγιάσι Sauber Ferrari +1 γύρος
10.Βιτάλι Πετρόβ Renault +1 γύρος
11.Σέρχιο Πέρες Sauber Ferrari +1 γύρος
12.Χάιμε Αλγκερσουάρι Toro Rosso Ferrari + 1 γύρος
13.Πολ Ντι Ρέστα Force India Mercedes + 1 γύρος
14.Παστόρ Μαλντονάντο Williams Cosworth + 1 γύρος
15.Σεμπαστιάν Μπουεμί Toro Rosso Ferrari + 1 γύρος
16.Χέικι Κοβαλάινεν Lotus Renault +2 γύροι
17.Τίμο Γκλοκ Virgin Cosworth + 3 γύροι
18.Ζερόμ Ντ'Αμπρόσιο Virgin Cosworth + 3 γύροι
19.Ντανιέλ Ρικιάρντο HRT Cosworth +3 γύροι
20.Καρούν Τσάντχοκ Lotus Renault +4 γύροι
Βαθμολογία οδηγών
1.Φέτελ 216β.
2.Γουέμπερ 139
3.Χάμιλτον 134
4.Αλόνσο 130
5.Μπάτον 109
6.Μάσα 62
7.Ρόσμπεργκ 46
8.Χάιντφελντ 34
9.Σουμάχερ 32
10.Πετρόβ 32
11.Κομπαγιάσι 27
12.Σούτιλ 18
13.Αλγκερσουάρι 9
14.Πέρες 8
15.Μπουεμί 8
16.Μπαρικέλο 4
17.Ντι Ρέστα 2
Βαθμολογία κατασκευαστών
1.Red Bull Renault 355
2.McLaren Mercedes 243
3.Ferrari 192
4.Mercedes 78
5.Renault 66
7.Force India Mercedes 20
8.Toro Rosso Ferrari 17
9.Williams Cosworth 4