Νικητής στη Νορβηγία ο Λεμπ
Ο Σεμπαστιάν Λεμπ ήταν ο θριαμβευτής του Ράλι Νορβηγίας, διπλασιάζοντας τις νίκες του στο φετινό πρωτάθλημα
Ο Γάλλος βρισκόταν στην πρωτοπορία του αγώνα και τις τρεις ημέρες, για να τερματίσει τελικά 9,8'' μπροστά από τον Φινλανδό οδηγό της Ford, Μίκο Χίρβονεν.
Η νίκη αυτή του Λεμπ ήταν μόλις η δεύτερη σε χιονισμένη επιφάνεια (μετά από αυτή του 2004 στη Σουηδία), ενώ αποτελεί την 49η στην καριέρα του.
Στην τρίτη θέση του βάθρου βρέθηκε ο ομόσταυλος και συμπατριώτης του Χίρβονεν, Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, ενώ στην τέταρτη θέση πλασαρίστηκε ο "ντόπιος" Χένινγκ Σόλμπεργκ.
" Ο Μίκο έκανε εξαιρετικό αγώνα και χρειάστηκε να πιέσω στο όριο από την πρώτη μέχρι την τελευταία ειδική. Τελικά τα καταφέραμε. Από πνευματικής άποψης είναι πολύ δύσκολο να πιέζεις από την αρχή μέχρι το τέλος γνωρίζοντας ότι μέχρι και την τελευταία στροφή του αγώνα μπορείς να κάνεις το λάθος και να τα χάσεις όλα. Νίκες που έρχονται μετά από τόσο έντονες μάχες έχουν ακόμα μεγαλύτερη αξία", τόνισε ο Λεμπ.
" Είμαι λυπημένος που τερμάτισα δεύτερος, αλλά χαρούμενος γιατί τερμάτισα! Ήταν μια πραγματικά μεγάλη μάχη. Ο Σεμπαστιάν ήταν ταχύτερος το Σάββατο και αυτό ήταν. Είμαι ευχαριστημένος από τη σημερινή μου εμφάνιση και την ταχύτητά μου, γιατί κατάφερα να του ασκήσω μεγάλη πίεση", δήλωσε από την πλευρά του ο Χίρβονεν.
Η τελική κατάταξη:
1. Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen C4 / 3:28:15.9
2. Μίκο Χίρβονεν Ford Focus / +9.8
3. Γιάρι Μάτι Λάτβαλα Ford Focus / +1:21.8
4. Χένινγκ Σόλμπεργκ Ford Focus / +3:33.5
5. Ντάνι Σόρντο Citroen C4 / +3:52.0
6. Πέτερ Σόλμπεργκ Citroen Xsara / +6:25.4
7. Μάθιου Γουίλσον Ford Focus / +6:35.6
8. Ούρμο Άαβα Ford Focus / +6:49.1
Η νίκη αυτή του Λεμπ ήταν μόλις η δεύτερη σε χιονισμένη επιφάνεια (μετά από αυτή του 2004 στη Σουηδία), ενώ αποτελεί την 49η στην καριέρα του.
Στην τρίτη θέση του βάθρου βρέθηκε ο ομόσταυλος και συμπατριώτης του Χίρβονεν, Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, ενώ στην τέταρτη θέση πλασαρίστηκε ο "ντόπιος" Χένινγκ Σόλμπεργκ.
" Ο Μίκο έκανε εξαιρετικό αγώνα και χρειάστηκε να πιέσω στο όριο από την πρώτη μέχρι την τελευταία ειδική. Τελικά τα καταφέραμε. Από πνευματικής άποψης είναι πολύ δύσκολο να πιέζεις από την αρχή μέχρι το τέλος γνωρίζοντας ότι μέχρι και την τελευταία στροφή του αγώνα μπορείς να κάνεις το λάθος και να τα χάσεις όλα. Νίκες που έρχονται μετά από τόσο έντονες μάχες έχουν ακόμα μεγαλύτερη αξία", τόνισε ο Λεμπ.
" Είμαι λυπημένος που τερμάτισα δεύτερος, αλλά χαρούμενος γιατί τερμάτισα! Ήταν μια πραγματικά μεγάλη μάχη. Ο Σεμπαστιάν ήταν ταχύτερος το Σάββατο και αυτό ήταν. Είμαι ευχαριστημένος από τη σημερινή μου εμφάνιση και την ταχύτητά μου, γιατί κατάφερα να του ασκήσω μεγάλη πίεση", δήλωσε από την πλευρά του ο Χίρβονεν.
Η τελική κατάταξη:
1. Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen C4 / 3:28:15.9
2. Μίκο Χίρβονεν Ford Focus / +9.8
3. Γιάρι Μάτι Λάτβαλα Ford Focus / +1:21.8
4. Χένινγκ Σόλμπεργκ Ford Focus / +3:33.5
5. Ντάνι Σόρντο Citroen C4 / +3:52.0
6. Πέτερ Σόλμπεργκ Citroen Xsara / +6:25.4
7. Μάθιου Γουίλσον Ford Focus / +6:35.6
8. Ούρμο Άαβα Ford Focus / +6:49.1