FORMULA 1

Νομιμοποιήθηκαν οι "παράνομοι" αερ. διαχύτες

** FILE ** In this March 27, 2009 file photo, Brawn GP Formula One driver Jenson Button of Britain, seen, leaving the pit showing the controversial diffuser during the first timed practice session at the Australian GP in Melbourne. Motor racing's governing body was meeting Tuesday, April 14, 2009 to decide on the legality of a car part that helped Brawn GP's Jenson Button win the season's opening two races. FIA officials went into closed-door hearings about the rear diffusers at its Paris headquarters, and were expected to hand down a ruling early Wednesday. (AP Photo/Rick Rycroft, File)
Brawn GP AP

Τώρα τρέχουμε! Το διεθνές εφετείο της FIA αποφάσισε υπέρ των Brawn GP, Toyota και Williams αναφορικά με την υπόθεση των "διπλών" διαχυτών.

Απέρριψε την έφεση των υπολοίπων ομάδων του πρωταθλήματος (Ferrari, Red Bull Racing και Renault με τις McLaren Mercedes και BMW Sauber να μπαίνουν στο χορό) με ψήφους 16 προς 24.
Τα αποτελέσματα σε Αυστραλία και Μαλαισία δεν αλλάζουν, όπως είχαν αρχίσει να φοβούνται στη Brawn GP και έτσι τώρα όλοι ταξιδεύουν στην Κίνα για τον τρίτο αγώνα την Κυριακή του Πάσχα (19/4) με το φόβο ότι θα τριτώσει το κακό (για αυτούς) και το καλό (για την ομάδα του Ρος Μπρον).

Ένας ένας οι ηττημένοι της υπόθεσης σπεύδουν να… κατασκευάσουν και αυτοί έναν "παράνομο" αεροδυναμικό διαχύτη. Η απόλυτα προετοιμασμένη Renault θα παρουσιάσει την εκδοχή της στη Σαγκάη και ο Φερνάντο Αλόνσο εύχεται αυτή να είναι επιτυχημένη.

Στο εργαστήριο θα διανυκτερεύσει τις επόμενες ο Άντριαν Νιούι (σ.σ. ακύρωσε το εισιτήριο του για τη Σαγκάη) με σκοπό η Red Bull να παρουσιάσει το καινούργιο της μονοθέσιο τον Μάιο στο γκραν πρι του Μονακό.

Η Ferrari φαίνεται να βρίσκεται αρκετά πίσω από τους υπόλοιπους με τον συμπαθή Στέφανο Ντομενικάλι να εξηγεί ότι " η απόφαση της FIA μας αναγκάζει να επέμβουμε στο μονοθέσιο, ώστε να μπορέσουμε να ανταγωνιστούμε τις υπόλοιπες ομάδες. Αυτό θα πάρει χρόνο και χρήμα".

Σε μία γωνία ο Ρος Μπρον καθόταν και κρυφογελούσε. Μία ημέρα νωρίτερα ο δικηγόρος της Ferrari τον είχε χαρακτηρίσει εγωπαθή. Ο Βρετανός μηχανικός φάνηκε μεγαλόψυχος, λέγοντας " είμαστε ευχαριστημένοι με την απόφαση του Διεθνούς Εφετείου. Σεβόμαστε το δικαίωμα των συναγωνιστών μας να αναρωτιούνται για κάθε σχέδιο ή πτυχή που χρησιμοποιούμε στα μονοθέσια μας".









TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ