Νόρις: "Θα έρθουν κι άλλες συγκρούσεις με τον Μαξ - Μπορώ να γίνω αμείλικτος, αλλά δεν το θέλω"
Ο Λάντο Νόρις απάντησε στις επικρίσεις που δέχεται ότι δεν είναι αρκετά σκληρός και αμείλικτος στην πίστα, λέγοντας ότι "μπορώ αν το θελήσω να γίνω μαλ*** και να συμπεριφέρομαι σαν ηλίθιος, αλλά δεν το έχω ανάγκη ούτε το θέλω". Τι είπε για τις χαμένες του ευκαιρίες στη φετινή μάχη για τους τίτλους της Formula 1.
Μετά την πρώτη του νίκη στη F1, στο φετινό GP του Μαϊάμι το Μάιο, και έπειτα με τη σύγκρουσή του με τον Μαξ Φερστάπεν στη μάχη για τη νίκη στην Αυστρία, ο Λάντο Νόρις της McLaren αναδύθηκε ως ο οδηγός που θα “κοίταζε στα μάτια” φέτος τον Ολλανδό πρωταθλητή.
Όμως, τα πράγματα πήραν για τον Βρετανό οδηγό δυσμενή τροπή στους επόμενους αγώνες του καλοκαιριού, με μια σειρά από λάθη -που ο ίδιος παραδέχθηκε- ή εμφανίσεις στις οποίες δεν άντλησε το μέγιστο που θα μπορούσε από συγκεκριμένους αγώνες.
Μετά το τελευταίο φετινό GP πριν από τις διακοπές του Αυγούστου, ο Νόρις φάνηκε εκνευρισμένος λέγοντας ότι μια σειρά από “ανοησίες και λάθη”, όπως π.χ. οι κακές του εκκινήσεις (στην Ισπανία, στην Ουγγαρία και αλλού), του έχουν κοστίσει πολλούς βαθμούς στη μάχη του τίτλου.
Ως αποτέλεσμα, ο Νόρις υστερεί κατά 78 βαθμούς του Φερστάπεν στην κορυφή της βαθμολογίας, 10 αγώνες πριν το τέλος της σεζόν. “Από αγωνιστικής πλευράς, αναμφίβολα υπήρξαν στιγμές που θα ήθελα να είχαν συμβεί διαφορετικά τα πράγματα, που θα ήθελα να τα είχα καταφέρει λίγο καλύτερα”, τόνισε ο Νόρις.
“Ίσως δεν ήταν τόσες πολλές όσες πιστεύετε, αλλά σίγουρα κάποιες συγκεκριμένες. Στην Ουγγαρία, στον Καναδά, στο Σίλβερστοουν. Στον Καναδά είχα την ευκαιρία να κερδίσω, αλλά ο κόσμος δεν κατανοεί πλήρως πόσο γρήγορη ήταν η Mercedes εκείνο το τριήμερο. Έπρεπε να είχαν κερδίσει το πιο εύκολο φετινό 1-2, αλλά δεν το έκαναν.
Χάσαμε την ευκαιρία να διεκδικήσουμε τη νίκη, αντί να λέμε ότι χάσαμε τη νίκη. Και στο Σίλβερστοουν το ίδιο. Έχασα την ευκαιρία διεκδίκησης της νίκης διότι ήμουν πολύ πιο αργός από τον Λιούις Χάμιλτον.
Ακόμα κι αν έβγαινα μπροστά από τους Λιούις από το τελευταίο πιτ-στοπ, και πάλι δεν θα κέρδιζα. Αυτή είναι μια πολύ σημαντική παράμετρος που δεν γνωρίζει ο κόσμος. Ήταν πολύ ταχύτερός μας και η φθορά της μαλακής γόμας που είχε ήταν πολύ καλύτερη από τη δική μας”, πρόσθεσε ο 25χρονος.
Κι έπειτα μίλησε για τα δικά του λάθη: “Με τις εκκινήσεις μου στη Βαρκελώνη και στην Ουγγαρία, δυνητικά έχασα δύο νίκες. Αυτές ήταν μεγαλύτερες απώλειες σε σχέση με τον Καναδά και το Σίλβερστοουν. Εκεί ήμουν αρκετά γρήγορος για να κερδίσω.
Ήμασταν ταχύτεροι από τον Μαξ στον αγώνα και έχασα την ευκαιρία να το πετύχω από τη δική μου πλευρά. Υπήρξαν κάποιες περιστάσεις, αλλά λιγότερες από όσες βλέπουν οι άνθρωποι απ’ έξω. Αλλά γενικώς, αισθάνομαι ότι είμαι αρκετά καλύτερος οδηγός φέτος σε σχέση με πέρσι. Αυτό είναι το πιο σημαντικό για μένα”, συμπλήρωσε ο Νόρις.
“Μπορώ να γίνω αμείλικτος αλλά δεν το έχω ανάγκη”
Πέραν των λαθών του, ο Νόρις “κατηγορείται” και από μερίδα των σχολιαστών της F1 ότι δεν διαθέτει την ίδια αμείλικτη αγωνιστική συμπεριφορά που χαρακτηρίζει τον ίδιο τον Φερστάπεν, και συνόδευε και πολλούς από τους πρωταθλητές του παρελθόντος.
“Δεν με νοιάζει τι λέει ο κόσμος”, απαντά ο Νόρις σε αυτά τα σχόλια. “Είμαι ένας καλός τύπος και προσπαθώ να επιδεικνύω σεβασμό με οποιονδήποτε τρόπο μπορώ. Αλλά αυτό δεν έχει ούτε ελάχιστη σημασία σε ό,τι συμβαίνει στην πίστα.
Όσο κι αν θέλουν κάποιοι να εκφράζουν τις δικές τους σκέψεις και να μιλούν για αυτά τα πράγματα, οτιδήποτε κι αν συνέβαινε πριν από 10 ή 15 ή 20 χρόνια ήταν εντελώς διαφορετικό από ό,τι συμβαίνει σήμερα.
Αν το θελήσω, μπορεί να γίνω πιο μαλ*** και να συμπεριφέρομαι σαν ηλίθιος, να δείχνω την προσωπικότητα που ο κόσμος μπορεί να θεωρεί [αμείλικτη], αλλά ούτε έχω ανάγκη ούτε θέλω να κάνω κάτι τέτοιο.
Θέλω ακόμα να κάνω αστεία, να περνάω καλά και να γελάω. Απολαμβάνω τη ζωή μου, τόσο απλά. Όταν φοράω το κράνος θα κάνω ό,τι πρέπει να κάνω για να κερδίσω. Ξέρω τι δουλεύει για μένα και θα μείνω σε αυτό”.
Και σε σχέση με τις πολλές διαφαινόμενες μάχες του με τον Μαξ Φερστάπεν στην πίστα τα προσεχή χρόνια, ο Βρετανός κατέληξε: “Περιμένω να έχουμε στο μέλλον κι άλλες συγκρούσεις με τον Μαξ και με διαφορετικούς οδηγούς. Όχι επειδή πιστεύω ότι θα συμβεί κάτι τέτοιο, αλλά διότι τέτοιου είδους σενάρια και καταστάσεις πάντοτε συμβαίνουν. Με άλλα 5 ή 10 χρόνια μπροστά σου στη F1, θα αντιμετωπίσεις αυτές τις περιστάσεις κάποιες στιγμές”.