FORMULA 1

Ο Αλόνσο βρέθηκε μια ανάσα από τη Red Bull το 2009 - Πώς χάλασε η μεταγραφή

AP Photo/Hassan Ammar
Second place Ferrari driver Fernando Alonso of Spain, left, and Third place Red Bull driver Sebastian Vettel of Germany hold a news conference after the Emirates Formula One Grand Prix at the Yas Marina racetrack, in Abu Dhabi, United Arab Emirates, Sunday, Nov. 4, 2012. AP PHOTO/HASSAN AMMAR

Πριν από μιάμιση δεκαετία ο Φερνάντο Αλόνσο είχε βρεθεί στις πύλες του Μίλτον Κινς, όπως αποκάλυψε πρόσφατα ο Άντριαν Νιούι - και τώρα ο σύμβουλος της Red Bull Χέλμουτ Μάρκο αποκάλυψε το λόγο για τον οποίο χάλασε αυτή η μεταγραφική "βόμβα".

Φτάσαμε κοντά να τον υπογράψουμε στη Red Bull το 2008, για τη σεζόν του 2009. Αλλά δυστυχώς δεν συνέβη, που είναι πολύ κρίμα, οπότε συνεχίζαμε να είμαστε απέναντι” είπε ο Άντριαν Νιούι μιλώντας για τον Φερνάντο Αλόνσο, στην πρόσφατη εκδήλωση της παρουσίασής του από τη νέα του ομάδα, Aston Martin F1.

Αν είχε συμβεί αυτή η μεταγραφή, η ιστορία θα ήταν πολύ διαφορετική: ο Αλόνσο θα είχε στα χέρια του το κυρίαρχο μονοθέσιο της τετραετίας 2010-’13, και ίσως με αυτό να είχε προσθέσει άλλα τέσσερα πρωταθλήματα στο ενεργητικό του - πρωταθλήματα που εντέλει κατέκτησε ο Σεμπάστιαν Φέτελ.

Τι χάλασε αυτή τη μεταγραφή: το εξήγησε τώρα ο σύμβουλος της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο λέγοντας ότι πλέον το 2008 η Αυστριακοί δεν ήμασταν πλέον απλά χορηγοί [της ομάδας], αλλά χορηγοί που απαιτούσαν να έχουν οι οδηγοί τη δυναμική να γίνουν μελλοντικοί νικητές αγώνων.

Διαπραγματευόμασταν με τον Φερνάντο Αλόνσο εκείνο τον καιρό, αλλά ο [εκλιπών ιδρυτής της Red Bull] Ντίτριχ Μάτεσιτζ είπε ότι δεν αγοράζουμε αστέρες, αλλά τους φτιάχνουμε μόνοι μας. Αυτή πιστεύω είναι μία από τις κληρονομιές του. Συνεχίσαμε με αυτή τη φιλοσοφία, και με το εκπληκτικό όραμα και πνεύμα που έφερε ο Μάτεσιτζ στην ομάδα”

Πράγματι, από τις Ακαδημίες της Red Bull πλέον ο Σεμπάστιαν Φέτελ αποδείχθηκε έτοιμος να αναλάβει το ρόλο του ηγέτη της ομάδας, όπως άλλωστε αποδείχθηκε και ο Μαξ Φερστάπεν το 2016, όταν πλέον ο Γερμανός είχε αποχωρήσει για τη Ferrari.

AP Photo/Rob Griffith
Μετά το "ναυάγιο" των συνομιλιών του με τη RBR, ο Φερνάντο Αλόνσο παρέμεινε στη Renault F1 και για τη σεζόν του 2009 AP PHOTO/ROB GRIFFITH

Ο Αλόνσο, από την πλευρά του, ξέμεινε το 2009 στη μη ανταγωνιστική Renault F1, ώσπου συμφώνησε για το 2010 να μεταβεί στη Scuderia Ferrari. Η ιταλική ομάδα σπανίως του προσέφερε ένα μονοθέσιο ικανό για νίκες μέχρι το τέλος του 2014, που αποχώρησε - και οφείλεται κατά κύριο λόγο στη δική του εκθαμβωτική απόδοση το γεγονός ότι διεκδίκησε μέχρι τέλους τους τίτλος του 2010 και του ‘12.

Τώρα, η μοίρα το έφερε ο Αλόνσο να συνεργαστεί για πρώτη φορά στην καριέρα του στη F1 με τον Άντριαν Νιούι, μετά την απόφαση του 65χρονου Βρετανού σχεδιαστή, του πλέον επιτυχημένου στην ιστορία της F1, να μεταβεί στην Aston Martin F1 από το Μάρτιο του 2025.

Η σχέση του Νιούι με τον Αλόνσο τις τελευταίες δυόμισι δεκαετίες ήταν σχέση αμοιβαίου σεβασμού. Ο Αλόνσο κέρδισε τη McLaren του Νιούι το 2005 για το πρωτάθλημα με αντίπαλο τον Κίμι Ράικονεν, ενώ οι Red Bull του Νιούι κέρδιζαν τον Αλόνσο στην περίοδο του Ισπανού στη Ferrari. Τώρα, οι δύο θα συνεργάζονται στην Aston για τα επόμενα δύο χρόνια, τουλάχιστον.

Χάρη στο ταλέντο του Άντριαν όλοι μας γίναμε καλύτεροι - ως οδηγοί, μηχανικοί, ομάδες, όλοι έπρεπε να ανεβάσουμε την πήχη χάρη σε εκείνον για να είμαστε σε θέση να μαχόμαστε”, είπε ο Αλόνσο.

Για μένα θα είναι μια εκπληκτική ευκαιρία να συνεργαστώ επαγγελματικά με τον Άντριαν και να συνεχίσω να φοράω τα πράσινα, και με κάνει πολύ περήφανο που είμαι μέρος αυτής της ομάδας”, κατέληξε ο Ισπανός δις παγκόσμιος πρωταθλητής.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 RED BULL ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΑΛΟΝΣΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ