Παρότι οι χρόνοι -ειδικά στο ξεκίνημα- των δοκιμών εξέλιξης των μονοθεσίων της F1 για το 2025 στο Μπαχρέιν δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία, ήταν μια καλή “ένεση ηθικού” στον 18χρονο Αντρέα Κίμι Αντονέλι, διάδοχο του Λιούις Χάμιλτον στη Mercedes, ότι σημείωσε τον πρώτο χρόνο – με διαφορά 0,13’’ από τον Λίαμ Λόσον με τη Red Bull RB21.
Το ξεκίνημα των επίσημων τριήμερων δοκιμών της Formula 1 (26-28/2) για τη ρύθμιση και εξέλιξη των μονοθεσίων των 10 ομάδων κύλησε χωρίς ιδιαίτερα απρόοπτα. Τα πιο απροσδόκητα στοιχεία της ημέρας ήταν ο συννεφιασμένος ουρανός πάνω από την πίστα του Σακίρ και οι χαμηλότερες του αναμενόμενου θερμοκρασίες στην έρημο του Μπαχρέιν.
Για την ακρίβεια, το πρωί ξεκίνησε με αρκετό κρύο, γεγονός που σίγουρα επηρέασε τα δεδομένα που άντλησαν οι ομάδες από τη διαχείριση των ελαστικών (κατά κύριο λόγο των μεσαίων γομών C2 έως C4 της Pirelli) καθώς ήδη η αξιοπιστία των μονοθεσίων τους επέτρεψε να περάσουν σε αυτή την πτυχή της εργασίας τους.
Νωρίς το πρωί, επίσης, τα περισσότερα μονοθέσια βγήκαν στην πίστα με τις ειδικές μεταλλικές συσκευές που απεικονίζουν με ακρίβεια τη ροή του αέρα που απορρέει από τα εμπρός και από τα πίσω ελαστικά.
Την πρώτη ώρα των δοκιμών εναλλάχθηκαν στην κορυφή ο Λόσον με τον Λιούις Χάμιλτον, στο κόκπιτ της Ferrari SF-25, ενώ έπειτα από την πρωτοπορία πέρασε ο Φερνάντο Αλόνσο με τη νέα Aston Martin AMR25. Ο Όσκαρ Πιάστρι δεν φάνηκε να επιδιώκει κάποιους ιδιαίτερα γρήγορους γύρους με τη McLaren MCL39.
Ο Χάμιλτον είχε μια στιγμή αστάθειας του cavallino στη στροφή 11, αλλά το πιο αξιοσημείωτο συμβάν της ημέρας ήταν ένα τετ-α-κε του Λόσον, στην πρεμιέρα του με τη βασική ομάδα της Red Bull (όπου πήρε φέτος τη θέση του Σέρτζιο Πέρεζ).
Ο Νεοζηλανδός γλίστρησε στην έξοδο της στροφής 3, προσπάθησε να διορθώσει την ουρά με το τιμόνι αλλά εντέλει απώλεσε τον έλεγχο της RB21. Όδευε προς την αμμοπαγίδα, όμως κατάφερε να μην κολλήσει εκεί και να συνεχίσει. Μικροεξόδους είχαν, επίσης, τόσο ο Πιάστρι όσο και ο Τζακ Ντούχαν με την Alpine A525.
Την τελευταία ώρα πριν το μεσημεριανό διάλειμμα ο Αλόνσο ανέβηκε ξανά στην κορυφή των χρόνων, εμπρός από τους Λόσον και Χάμιλτον – όμως μέσα σε λίγα λεπτά οι χρόνοι όλων άρχισαν να πέφτουν, και τον πρώτο σημείωσε ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι με τη Mercedes W16.
Τον πλησίασαν στο ενάμισι δέκατο ο Λόσον και ο Άλεξ Άλμπον με τη νέα Williams FW47,λίγα χιλιοστά εμπρός από τον Γιούκι Τσουνόντα της RB. Από εκεί και πίσω δύο δέκατα χώρισαν την πρώτη τετράδα από τους Χάμιλτον και Ντούχαν, καθώς οι πρώτοι 9 βρέθηκαν μέσα στα 0,74 δευτ.
Μόνο ο Όλιβερ Μπέρμαν έμεινε μακριά, καθώς χρησιμοποίησε μόνο τη σκληρή γόμα της Pirelli στις τέσσερις γωνίες της Haas VF-25. Πέρσι, το πρώτο πρωί των ίδιων δοκιμών, ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ταχύτερος με διαφορά 1,1’’ από τον δεύτερο Λάντο Νόρις της McLaren.
Η πρώτη ημέρα των δοκιμών του Μπαχρέιν συνεχίζεται με το απογευματινό τετράωρο. Σε όλες τις ομάδες έχουν εναλλαχτεί οι οδηγοί, σε σχέση με το πρωί.