Ο Αντρέα Στέλλα πιστεύει ότι η Ferrari θα μπορούσε να είχε τέσσερις σερί νίκες στα τελευταία GP
Ο διευθυντής της McLaren F1, Αντρέα Στέλλα, είπε ότι δεν τον εξέπληξε η ταχύτητα της Ferrari SF-24 με την οποία ο Σαρλ Λεκλέρ κυριάρχησε στο GP του Τέξας - εξηγώντας ότι το ιταλικό μονοθέσιο είχε την ίδια απόδοση και στους δύο προηγούμενους αγώνες, αλλά η Scuderia δεν κατάφερε να τη βγάλει στην επιφάνεια.
Η McLaren κέρδισε με τους Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις αντίστοιχα τα GP του Αζερμπαϊτζάν και της Σιγκαπούρης, όμως ο διευθυντής της αγγλικής ομάδας Αντρέα Στέλλα είπε ότι για να το πετύχει βοήθησε λίγο και το γεγονός ότι η Ferrari δεν κατάφερε να αξιοποιήσει στο μέγιστο στην απόδοση του cavallino σε αυτούς τους δύο αγώνες - όπως έκανε στο GP των ΗΠΑ την Κυριακή (20/10).
Στο Μπακού ο Σαρλ Λεκλέρ πήρε την ευθύνη πάνω του για το γεγονός ότι δεν κατάφερε να βγει νικητής στην οριακή του μάχη -σε όλο τον αγώνα- με τον Πιάστρι, ενώ στη Σιγκαπούρη ένας λάθος υπολογισμός της Scuderia το Σάββατο με τις θερμοκρασίες των ελαστικών άφησε τον Λεκλέρ αρκετά πίσω στην εκκίνηση, και του στέρησε κάθε ελπίδα νίκης (ενώ ο Κάρλος Σάινθ έχασε τις ελπίδες του με το ατύχημά του στις δοκιμές κατάταξης).
“Ήταν γρήγοροι και στους προηγούμενους αγώνες σταθερά”, είπε ο Στέλλα για την πρώην ομάδα του, την οποία άφησε μαζί με τον Φερνάντο Αλόνσο για να πάει το 2015 στη McLaren. “Αν μη τι άλλο, δεν ήταν σε θέση να πάρουν το μέγιστο από τη δυναμική τους.
Στο Μπακού ο Λεκλέρ ήταν, για να είμαστε δίκαιοι, σε θέση να κερδίσει τον αγώνα. Στη Σιγκαπούρη περιμέναμε τον Λεκλέρ να είναι ανταγωνιστικός για την πολ ποζίσιον, όπως και για τον αγώνα. Οπότε δεν μας εκπλήσσει ότι η Ferrari είναι τόσο κοντά”πρόσθεσε ο Ιταλός.
Παρόλα αυτά, ο Στέλλα δήλωσε αισιόδοξος ότι στους επόμενους πέντε αγώνες για το τέλος της φετινής σεζόν η McLaren θα έχει απαντήσεις για την ταχύτητα της Ferrari: “Πιστεύω ότι οι επόμενες πίστες είναι πιο ταιριαστές στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου μας.
Σε σχέση με τη Σιγκαπούρη, η πίστα [του Όστιν] έχει πολλά σημεία που φρενάρεις με χαμηλή ταχύτητα για αργές στροφές, συν τον άνεμο, και ξέρουμε ότι σε αυτές τις συνθήκες το αυτοκίνητό μας δεν αποδίδει απαραίτητα στα καλύτερά του.
Δεν είναι καλό όσο είναι σε ορισμένες στροφές μέσης ταχύτητας, με ήπιους ανέμους, όπως συνέβαινε στη Σιγκαπούρη, στο Ζάντβορτ ή στην Ουγγαρία. Ξέρουμε ότι αυτές οι τρεις πίστες ταιριάζουν στο αυτοκίνητό μας, και εδώ [στο Όστιν] περίμενα ήδη ότι θα είχαμε τον πιο δύσκολο αγώνα μας από τους 6 που απέμεναν”.
Και κατέληξε: “Πρέπει, επίσης να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε το μονοθέσιο. Στο Όστιν είχαμε κάποιες αναβαθμίσεις στο εμπρός μέρος του, αλλά δεν ήταν και τόσο μεγάλες από άποψη του χρόνου στο γύρο που προσέφεραν. Έχουμε ένα-δύο νέα πράγματα για τους επόμενους αγώνες, και θα δούμε αν θα είμαστε σε θέση να αλλάξουμε την ανταγωνιστικότητα του αυτοκινήτου”.