X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΡΑΛΙ

"Ο ασφαλέστερος αγώνας στον κόσμο"

Ντακάρ Volkswagen

Άπειροι οδηγοί δεν θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο ράλι Ντακάρ όπως ανακοίνωσε η οργανωτική επιτροπή.

Ολοένα και περισσότεροι πρωτάρηδες εφορμούν στην περιπέτεια του Ντακάρ. Αυξάνονται οι κίνδυνοι! Ο Λαβίν και η ομάδα του επιθυμούν να θέσουν όρια.
Όπως αποκάλυψε ο Γάλλος διευθυντής σε συνέντευξη Τύπου τη Δευτέρα οι οδηγοί που φιλοδοξούν να αγωνιστούν στο Ντακάρ πρέπει να έχουν στο ενεργητικό τους συμμετοχές στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και στο Ντακάρ (σ.σ. τουλάχιστον μία) τα τελευταία τρία χρόνια.

Να είναι αυτό σημάδι ότι κάτι αλλάζει; Σίγουρα το 2010 θα είναι διαφορετικά αφού μετά από πολλά χρόνια θα απουσιάζει η Mitsubishi. Οι Ιάπωνες αποσύρθηκαν εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, ενώ φημολογείται ότι θα ακολουθήσει και η Volkswagen.

Οι Γερμανοί που πήραν φέτος την πρώτη τους νίκη, θέλουν να προσπαθήσουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.

Ο Λαβίν πάντως εξήγησε ότι ο αγώνας του 2010 (σ.σ. θα ξεκινήσει και θα ολοκληρωθεί στην Αργεντινή, αλλά θα περιλαμβάνει περισσότερες ειδικές διαδρομές στη Χιλή) δεν κινδυνεύει.






TAGS ΡΑΛΙ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ