O Aspar 30άρησε!
Ο Χόρχε Μαρτίνεθ Ασπάρ γιόρτασε τις επιτυχίες 30 ετών με την παρουσίαση των τριών ομάδων του
Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής στις "μικρές" κατηγορίες (4 τίτλοι στα 80cc και 1 στα 125cc) γιόρτασε την 30η επέτειο από την πρώτη εμπλοκή του στους αγώνες με την παρουσίαση των τριών ομάδων του, οι οποίες θα συμμετάσχουν το 2010 και στις τρεις κατηγορίες!
Μετά από χρόνια σκέψεων και συζητήσεων, φέτος είναι η χρονιά που η Aspar Team με βασικό χορηγό τον αντίστοιχο Χρυσό Οδηγό της Ισπανίας θα συμμετάσχει στο MotoGP με μία Ducati GP10 και αναβάτη τον Έκτορ Μπαρμπέρα, επίσης από τη Βαλένθια.
O Mπαρμπέρα ήταν ο ένας από τους πέντε αναβάτες που πλαισίωσαν τον Ασπάρ στο Μουσείο επιστήμης "Πρίγκιπας Φελίπε" της Βαλένθια. "Το ότι φτάσαμε σε αυτό το σημείο είναι θαύμα. Όταν ξεκίνησα να κάνω μοτοσικλέτα, δεν περίμενα να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής, ούτε να στήσω ομάδες σε τρεις κατηγορίες. Είναι απίστευτο. Όλα αυτά μπορούν να γίνουν με επιμονή και άξιους συνεργάτες. Είμαι ευτυχής που βρίσκομαι 30 χρόνια σε αυτό το χώρο και ελπίζω ότι θα είμαι παρών σε άλλα τόσα", τόνισε ο Μαρτίνεθ.
Όταν αγωνιζόταν ως προστατευόμενος του 13+1 παγκόσμιου πρωταθλητή, Άνχελ Νιέτο, δεν είχε και πολλές συμπάθειες ανάμεσα στους διαγωνιζόμενους. Πεισματάρη και "βρώμικο" τον έχουν χαρακτηρίσει όσοι τον έχουν δει. Δεν ανέβηκε ποτέ πάνω από τα 125cc και εγκατέλειψε το 1997, όταν συνειδητοποίησε ότι δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τη νέα γενιά. Πρωταθλητής εκείνη τη χρονιά ήταν ο Βαλεντίνο Ρόσι με τον οποίο δεν είχε ιδιαίτερα καλή σχέση εκείνη την εποχή.
Κανείς δεν αναφέρθηκε στην παρουσίαση σε τίτλους και νίκες. Με εξαίρεση το MotoGP, ο Ασπάρ τις απαιτεί! Οι αναβάτες Μπράντλεϊ Σμιθ, Νίκο Τερόλ (125cc), Χουλιάν Σιμόν και Μάικ ντι Μέλιο (Moto2) έπλεξαν το εγκώμιο του ανθρώπου που τους πληρώνει στην ώρα τους και φροντίζει την κάθε λεπτομέρεια σε ένα σπορ που τα χρήματα λιγοστεύουν. Οι ομάδες του Ασπάρ πάντως έχουν πάντα χορηγούς, εταιρείες από την ευρύτερη περιοχή της Βαλένθια και όχι μόνο.
Μετά από χρόνια σκέψεων και συζητήσεων, φέτος είναι η χρονιά που η Aspar Team με βασικό χορηγό τον αντίστοιχο Χρυσό Οδηγό της Ισπανίας θα συμμετάσχει στο MotoGP με μία Ducati GP10 και αναβάτη τον Έκτορ Μπαρμπέρα, επίσης από τη Βαλένθια.
O Mπαρμπέρα ήταν ο ένας από τους πέντε αναβάτες που πλαισίωσαν τον Ασπάρ στο Μουσείο επιστήμης "Πρίγκιπας Φελίπε" της Βαλένθια. "Το ότι φτάσαμε σε αυτό το σημείο είναι θαύμα. Όταν ξεκίνησα να κάνω μοτοσικλέτα, δεν περίμενα να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής, ούτε να στήσω ομάδες σε τρεις κατηγορίες. Είναι απίστευτο. Όλα αυτά μπορούν να γίνουν με επιμονή και άξιους συνεργάτες. Είμαι ευτυχής που βρίσκομαι 30 χρόνια σε αυτό το χώρο και ελπίζω ότι θα είμαι παρών σε άλλα τόσα", τόνισε ο Μαρτίνεθ.
Όταν αγωνιζόταν ως προστατευόμενος του 13+1 παγκόσμιου πρωταθλητή, Άνχελ Νιέτο, δεν είχε και πολλές συμπάθειες ανάμεσα στους διαγωνιζόμενους. Πεισματάρη και "βρώμικο" τον έχουν χαρακτηρίσει όσοι τον έχουν δει. Δεν ανέβηκε ποτέ πάνω από τα 125cc και εγκατέλειψε το 1997, όταν συνειδητοποίησε ότι δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τη νέα γενιά. Πρωταθλητής εκείνη τη χρονιά ήταν ο Βαλεντίνο Ρόσι με τον οποίο δεν είχε ιδιαίτερα καλή σχέση εκείνη την εποχή.
Κανείς δεν αναφέρθηκε στην παρουσίαση σε τίτλους και νίκες. Με εξαίρεση το MotoGP, ο Ασπάρ τις απαιτεί! Οι αναβάτες Μπράντλεϊ Σμιθ, Νίκο Τερόλ (125cc), Χουλιάν Σιμόν και Μάικ ντι Μέλιο (Moto2) έπλεξαν το εγκώμιο του ανθρώπου που τους πληρώνει στην ώρα τους και φροντίζει την κάθε λεπτομέρεια σε ένα σπορ που τα χρήματα λιγοστεύουν. Οι ομάδες του Ασπάρ πάντως έχουν πάντα χορηγούς, εταιρείες από την ευρύτερη περιοχή της Βαλένθια και όχι μόνο.