X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο Χάιντφελντ ελπίζει ακόμη

Ο Νικ Χάιντφελντ αισιοδοξεί ότι θα αγωνίζεται στη Φόρμουλα 1 το 2012 μετά το "διαζύγιο" του με τη Renault.

Ο Νικ Χάιντφελντ επιστρατεύτηκε από τη Renault μετά το σοβαρό ατύχημα του Ρόμπερτ Κουμπίτσα το χειμώνα στην Ιταλία.

Ο Γερμανός πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής στην Formula 3000 αντικαταστάθηκε λίγο πριν από το βελγικό Grand Prix από τον Βραζιλιάνο Μπρούνο Σένα.

Κι ενώ έγινε διακανονισμός με την ομάδα και δεν χρειάστηκε να καταφύγει στα δικαστήρια, η ουσία είναι μια. Παραμένει δίχως ομάδα και φυσικά ο χρόνος για να βρει νέο συμβόλαιο για το 2012 κυλάει εναντίον του.

Και αφήνοντας αιχμές για τους χορηγούς που έφερε μαζί του ο Σένα στη Renault, είναι προετοιμασμένος ακόμα και να μην αγωνιστεί.

" Ελπίζω ότι μπορώ να εξασφαλίσω μια θέση. Οι διαθέσιμες θέσεις την επόμενη σεζόν είναι περιορισμένες, αλλά διεκδικούμε τη θέση μας σε μια από αυτές. Έχουμε αρκετούς σπόνσορες να με υποστηρίζουν. Αν όμως αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος για να βρω μια θέση, τότε δεν θα μπορέσω να αγωνιστώ με την υποστήριξη των χορηγών", σχολίασε ο Χάινφελντ που έκανε για τελευταία φορά μια φουλ σεζόν το 2009 με τη BMW Sauber.

Έκτοτε επέστρεψε στη Mercedes ως οδηγός δοκιμών για να επανέλθει στη Sauber στους τελευταίους αγώνες.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ