X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο Χάμιλτον καταρρίπτει νέες θεωρίες

Ο Άγγλος λέει ότι ίσως φταίει εκείνος για τη μικρή του καθυστέρηση -σε σχέση με τον Ρόσμπεργκ- στα δύο πιτ-στοπς του.

Η πέτρα του σκανδάλου για αρκετούς -κυρίως Βρετανούς- στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν αυτή τη φορά, στο GP Αυστρίας, το γεγονός ότι η Mercedes GP καθυστέρησε συνολικά τον Λιούις Χάμιλτον κατά 1,9 δευτερόλεπτα περισσότερο από τον Νίκο Ρόσμπεργκ στα δύο πιτ-στοπ του Άγγλου.

Συμπτωματικά, ο Ρόσμπεργκ κέρδισε τον Χάμιλτον επίσης με διαφορά 1,9 δευτερολέπτου στον αγώνα του Σπίλμπεργκ, αλλά στο τέλος ο Άγγλος οδηγός έσπευσε να καταρρίψει κάθε σκέψη περί θεωρίας συνωμοσίας της ομάδας υπέρ του Ρόσμπεργκ, λέγοντας ότι ίσως να έφταιξε ο ίδιος για την μικρή καθυστέρησή του στα πιτς.

" Δεν ήξερα ότι είχα χάσει τόσο πολύ χρόνο. Δεν αισθάνθηκα ότι κάναμε γρήγορα πιτ-στοπς, αλλά ίσως να οφειλόταν στη θέση που σταμάτησα", είπε ο Χάμιλτον. " Θα το ερευνήσουμε, διότι είναι προφανώς πολύ εκνευριστικό να χάνεις χρόνο όταν έχεις κάνει τα πάντα για να βρεις ένα δέκατο [του δευτερολέπτου] όπου μπορείς. Όταν χάνεις τόσο χρόνο σε δύο πιτ-στοπς, είναι σκληρό".

Πέραν αυτού, ο 28χρονος είπε: " Ωστόσο, εγώ κατάφερα να περιορίσω τη ζημιά και το ότι πίεζα τον Νίκο στο τέλος του αγώνα έδειξε την ταχύτητα που είχα αυτό το τριήμερο. Δούλεψα πολύ τις εκκινήσεις μου και η σημερινή ήταν μία από τις καλύτερες που έκανα ποτέ".

" Το απόλαυσα, είναι πολύ καλύτερο να ανεβαίνεις θέσεις παρά να είσαι πρώτος από την αρχή ως το τέλος και να μην πας πουθενά. Είναι σπουδαίο να βλέπουμε πόσο ισχυρή είναι η Mercedes αυτή τη στιγμή".

Ο Άγγλος κατέληξε: " Πάντοτε το κίνητρό μου είναι πολύ ισχυρό, αλλά σήμερα ήξερα ότι έπρεπε να κάνω κάτι ιδιαίτερο για να πετύχω ό,τι ήθελα. Ήταν σημαντικό να πάρουμε το 1-2 για την ομάδα. Ήμουν τόσο γρήγορος στις ελεύθερες δοκιμές, που θα έπρεπε να είχα κερδίσει την πολ ποζίσιον".

" Έμεινα πολύ ικανοποιημένος από την εκκίνηση και έπειτα ο αγώνας ήταν πολύ διασκεδαστικός. Αυτό ήταν ένα κακό τριήμερο για μένα, αλλά η δεύτερη θέση σε ένα κακό τριήμερο είναι σπουδαία".

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ