X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο Χάμιλτον στην αντεπίθεση

Ο Άγγλος ξεκίνησε να καλύψει την -προ πέντε ημέρων- βαθμολογική του απώλεια στο Χόκενχαϊμ, με τους ταχύτερους χρόνους και στις δύο πρώτες περιόδους δοκιμών του GP Ουγγαρίας.

Ο Λιούις Χάμιλτον ξεκίνησε άλλο ένα αγωνιστικό τριήμερο, το 11ο του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1, στη Βουδαπέστη της Ουγγαρίας, γράφοντας τον ταχύτερο χρόνο των δύο περιόδων ελεύθερων δοκιμών της πρώτης ημέρας - καθώς επιχειρεί να καλύψει το (βαθμολογικό) έδαφος που έχασε με τη «φτωχή» τρίτη θέση του στο Χόκενχαϊμ πριν από πέντε ημέρες.

Σε μια από τις πλέον προσφιλείς του πίστες, όπου έχει κερδίσει τρεις φορές στο παρελθόν, ο Άγγλος ήταν και στα δύο σημερινά 90λεπτα κατά περίπου δύο δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον ομόλογό του στη Mercedes, Νίκο Ρόσμπεργκ.

Παράλληλα, ο Χάμιλτον φάνηκε να έχει καλύτερα αποτελέσματα -ειδικά με τη μαλακή γόμα- στις συστοιχίες γύρων στον τομέα της διαχείρισης των ελαστικών σε σχέση με τον Ρόσμπεργκ, ο οποίος διαπίστωσε στο τέλος μιας σειρά 12 διαδοχικών γύρων ότι τα πίσω μαλακά ελαστικά του είχαν πλέον «παραδώσει το πνεύμα». Ήταν ένας από τους πολλούς οδηγούς που έφτασαν σε αυτό το αποτέλεσμα.

Πάντως η μέρα δεν κύλησε απολύτως ρόδινα για τη Mercedes, καθώς οι δύο W05 ξανά παρουσίασαν μικρά προβλήματα αξιοπιστίας: και στις δύο περιόδους ο Χάμιλτον αντιμετώπισε πάλι προβλήματα με τα φρένα, ενώ στη δεύτερη περίοδο ο Ρόσμπεργκ αναγκάστηκε να στρίβει την πρώτη δεξιά στροφή της πίστας με 4η ταχύτητα, έπειτα από εντολή της ομάδας να προστατεύσει τον κινητήρα.

Δια χειρός του Σεμπαστιάν Φέτελ η Red Bull RB10 ήταν το δεύτερο ταχύτερο μονοθέσιο της ημέρας, σε μια πίστα όπου δεν την τιμωρεί τόσο η έλλειψη ισχύος του κινητήρα της Renault σε σχέση με τον πανίσχυρο Mercedes V6 - αλλά με διαφορά έξι δευτερολέπτων από την πρωτοπόρο W05.

Η Ferrari, με τον Φερνάντο Αλόνσο, ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο μακριά, ενώ κοντά στο ιταλικό μονοθέσιο έμεινε και η McLaren, με τον πέμπτο χρόνο του Κέβιν Μάγκνουσεν. Ο Δανός ήταν ένας από τους αρκετούς οδηγούς, όλη τη μέρα, που είχαν μικροέξοδο από την πίστα, χωρίς σοβαρές συνέπειες - απόρροια της σπάνιας χρήσης του σιρκουί του Χανγκαρόρινγκ και της σκόνης στην επιφάνεια της ασφάλτου.

Η Williams δεν ήταν ψηλά, στις κορυφαίες θέσεις του γυρολογίου, σε καμιά από τις δύο περιόδους. Έμεινε, στο τέλος της ημέρας, ενάμισι δευτερόλεπτο μακριά από τη Mercedes με τον Βάλτερι Μπότας (ενώ ο Φελίπε Μάσα είχε ένα τετ-α-κε και ένα μηχανικό πρόβλημα) - ενώ στα τελευταία GP την είχε πλησιάσει ακόμα και στα τρία δέκατα. Η ομάδα του Γκροβ, πάντως, ανέκαθεν περίμενε ότι στην πίστα του Χανγκαρόρινγκ και στις συνθήκες της Βουδαπέστης θα πασχίζει.

Στην πρώτη περίοδο, στο μεταξύ, η Lotus του Ρομέν Γκροζάν παρουσίασε πρόβλημα διαρροής -που περιόρισε τον Γάλλο και στη δεύτερη περίοδο- ενώ η Marussia του Μαξ Τσίλτον παρουσίασε πυρκαγιά στον τομέα του κινητήρα καθώς έμπαινε στα πιτς, πιθανότατα λόγω διαρροής λιπαντικού στις πολύ υψηλές θερμοκρασίες της Βουδαπέστης.

Καμιά από τις παραπάνω παραμέτρους -όπως της διαχείρισης των ελαστικών-, πάντως, μπορεί να μην έχει σημασία, καθότι το μετεωρολογικό δελτίο της Κυριακής αναφέρει ότι οι πιθανότητες βροχής στον αγώνα αγγίζουν το 100%.

GP ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ 2014

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

1. Χάμιλτον (Mercedes) 1:25.814

2. Ρόσμπεργκ (Mercedes) 1:25.997 / +0.183

3. Ράικονεν (Ferrari) 1:26.421 / +0.607

4. Αλόνσο (Ferrari) 1:26.872 / +1.058

5. Φέτελ (Red Bull-Renault) 1:27.220 / +1.406

6. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) 1:27.357 / +1.543

7. Βερν (Toro Rosso-Renault) 1:27.683 / +1.869

8. Ρικιάρντο (Red Bull-Renault) 1:27.782 / +1.968

9. Μπάτον (McLaren-Mercedes) 1:27.804 / +1.990

10. Μάσα (Williams-Mercedes) 1:27.960 / +2.146

11. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) 1:27.967 / +2.153

12. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) 1:28.101 / +2.287

13. Κβίατ (Toro Rosso-Renault) 1:28.208 / +2.394

14. Μαλδονάδο (Lotus-Renault) 1:28.266 / +2.452

15. Μπότας (Williams-Mercedes) 1:28.330 / +2.516

16. Πέρεθ (Force India-Mercedes) 1:28.376 / +2.562

17. Γκροζάν (Lotus-Renault) 1:28.593 / +2.779

18. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) 1:29.025 / +3.211

19. Κομπαγιάσι (Caterham-Renault) 1:30.363 / +4.549

20. Έρικσον (Caterham-Renault) 1:30.892 / +5.078

21. Τσίλτον (Marussia-Ferrari) 1:31.004 / +5.190

22. Μπιανκί (Marussia-Ferrari) 1:31.248 / +5.434

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

1. Χάμιλτον (Mercedes) 1:24.482

2. Ρόσμπεργκ (Mercedes) 1:24.720 / +0.238

3. Φέτελ (Red Bull-Renault) 1:25.111 / +0.629

4. Αλόνσο (Ferrari) 1:25.437 / +0.955

5. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) 1:25.580 / +1.098

6. Ράικονεν (Ferrari) 1:25.730 / +1.248

7. Ρικιάρντο (Red Bull-Renault) 1:25.983 / +1.501

8. Μπότας (Williams-Mercedes) 1:25.999 / +1.517

9. Μπάτον (McLaren-Mercedes) 1:26.234 / +1.752

10. Μάσα (Williams-Mercedes) 1:26.402 / +1.920

11. Κβίατ (Toro Rosso-Renault) 1:26.689 / +2.207

12. Βερν (Toro Rosso-Renault) 1:26.703 / +2.221

13. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) 1:26.789 / +2.307

14. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) 1:26.919 / +2.437

15. Πέρεθ (Force India-Mercedes) 1:27.013 / +2.531

16. Μαλδονάδο (Lotus-Renault) 1:27.019 / +2.537

17. Γκροζάν (Lotus-Renault) 1:27.021 / +2.539

18. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) 1:27.480 / +2.998

19. Κομπαγιάσι (Caterham-Renault) 1:28.370 / +3.888

20. Μπιανκί (Marussia-Ferrari) 1:28.469 / +3.987

21. Τσίλτον (Marussia-Ferrari) 1:28.586 / +4.104

22. Έρικσον (Caterham-Renault) 1:29.036 / +4.554

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ