FORMULA 1

Ο Χάμιλτον στην κορυφή των δεύτερων δοκιμών στην Ισπανία, στα χιλιοστά Ferrari και McLaren

Mercedes-Benz AG
Λιούις Χάμιλτον, 2024 Spanish Grand Prix, Friday MERCEDES-BENZ AG

Ο Λιούις Χάμιλτον εκμεταλλεύτηκε το εξαιρετικό ξεκίνημα της Mercedes στο GP της Βαρκελώνης σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, με διαφορά 22 και 55 χιλιοστών από τους Κάρλος Σάινθ και Λάντο Νόρις. Πέμπτος, στα 0,24'' πίσω, ο Μαξ Φερστάπεν.

Την πολύ σημαντική πρόοδο που εμφάνισε στο προηγούμενο GP -του Καναδά- επιβεβαιώνει η Mercedes και στο ξεκίνημα του GP Ισπανίας, 10ου φετινού γύρου της Formula 1, καθώς η W15 δείχνει να είναι και πάλι σε πολύ καλή κατάσταση δεδομένου ότι επέτεψε στον Λιούις Χάμιλτον να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών.

Σε μια περίοδο όπου όλοι οι οδηγοί έκαναν -περίπου στο ημίωρο- προσομοίωση δοκιμών κατάταξης, ο Βρετανός επτάκις πρωταθλητής ήταν λίγα χιλιοστά ταχύτερος από τον Κάρλος Σάινθ με τη Ferrari SF-24, μισό δεύτερο από τη McLaren MCL38 του Λάντο Νόρις και περίπου δυόμισι δέκατα από τον Μαξ Φερστάπεν.

Δεδομένου ότι εμπρός από τον Ολλανδό βρέθηκε ο Πιέρ Γκασλί, με την Alpine A524 (αν και αυτή εμφανίστηκε ιδιαίτερα αναβαθμισμένη στο Μονμελό) είναι πολύ πιθανό ότι ο Φερστάπεν και η Red Bull Racing δεν εμφάνισαν σήμερα την πλήρη δυναμική τους για τον έναν γύρο με τη μαλακή γόμα (C3), στην προσομοίωση των κατατακτήριων.

Στα πρώτα δεκάλεπτα επικεφαλής αυτής της δεύτερης περιόδου ήταν ο Τζορτζ Ράσελ με την έτερη Mercedes W15 και με τη μέση γόμα, με διαφορά περίπου ενός δεκάτου από τον Νόρις. Όταν τα μονοθέσια μπήκαν στην πίστα με τη μαλακή γόμα, αρχικά ταχύτερος ήταν ο Σάινθ.

Ο Νόρις τον πλησίασε στα 33 χιλιοστά του δευτερολέπτου, ενώ αμέσως μετά ο Φερστάπεν έμεινε 0,24'' πίσω. Είχε κάνει το ταχύτερο πέρασμα τόσο στο πρώτο όσο και στο τρίτο τμήμα της πίστας, αλλά στο μεσαίο έχασε περίπου 3 δέκατα - κι έτσι περιορίστηκε στην 5η θέση.

Εντέλει, με τον πολύ καλό του χρόνο στο τελευταίο τμήμα της πίστας του Μονμελό ο Χάμιλτον έβαλε τη Mercedes του στην κορυφή, με χρόνο 1:13.264. Αμέσως μετά η προσοχή των πάντων στράφηκε στις συστοιχίες γύρων για την προσομοίωση αγώνα, και για την συλλογή δεδομένων για τη φθορά των ελαστικών.

Πέραν του Γκασλί που έκανε την έκπληξη με τη σημαντικά βελτιωμένη Alpine, την πρώτη εξάδα έκλεισε ο Σαρλ Λεκλέρ με την έτερη Ferrari SF-24, περίπου ένα δέκατο πίσω από τον Φερστάπεν. Η υστέρηση ταχύτητας του cavallino ανάγκασαν τους μηχανικούς του Μονεγάσκου να εργαστούν περισσότερο πάνω στη ρύθμιση της ανάρτησης, παρά στην προσομοίωση αγώνα.

Ο Εστεμπάν Οκόν έβαλε και τη δεύτερη Alpine μέσα στη δεκάδα, καθώς η ομάδα του Ένστοουν αποδείχθηκε σήμερα να είναι η “καλύτερη” των υπόλοιπων, πίσω από τις πέντε κορυφαίες – ενώ μέχρι πρότινος η Α524 ήταν συνήθως ένα από το πιο αργά μονοθέσια του grid.

FORMULA 1
GP Ισπανίας 2024, Ελεύθερες Δοκιμές 2 FORMULA 1
TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΙΣΠΑΝΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ