FORMULA 1

O Χάμιλτον στο κόκπιτ της Mercedes για πρώτη φορά μετά τη "βόμβα" της Ferrari

Finn Pomeroy/Mercedes-Benz AG
Mercedes-AMG F1 W14 E Performance Launch FINN POMEROY/MERCEDES-BENZ AG

Στις δοκιμές ελαστικών της Pirelli στην πίστα της Χερέθ ο Βρετανός επτάκις πρωταθλητής της Formula 1 αντίκρισε για πρώτη φορά τα μέλη της ομάδας του μετά την είδηση της προηγούμενης εβδομάδας για τη μεταγραφή του στη Scuderia το 2025.

Οι συγκεκριμένες δοκιμές, στην πίστα του ισπανικού Νότου που γράφτηκε το μεγάλο κεφάλαιο της σύγκρουσης Σουμάχερ-Βιλνέβ για τον τίτλο του 1997, έχουν διάρκεια δύο ημερών και συμμετέχουν οι Mercedes και Aston Martin - με σκοπό να προσφέρουν δεδομένα στην Pirelli για την εξέλιξη των ελαστικών του 2025.

Κύριο μέλημα της ιταλικής εταιρείας, με τα ελαστικά της επόμενης χρονιάς, είναι να περιορίσει την υπερθέρμανσή τους. Αντίστοιχες δοκιμές για τη δομή και τη σύσταση των ελαστικών του 2025 είχε κάνει και η Ferrari την προηγούμενη εβδομάδα, με τους Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ στο κόκπιτ της SF-23 στην πίστα της Βαρκελώνης.

Πίσω στη Χερέθ, ο Χάμιλτον μπήκε στο κόκπιτ της Mercedes W14 την πρώτη από τις δύο ημέρες, καθώς νωρίτερα συνάντησε τα μέλη της ομάδας του για πρώτη φορά μετά τις εξελίξεις που θα φέρουν την αποχώρησή του από τη Mercedes μετά από 12 διαδοχικά χρόνια, στο τέλος του 2024. Την ίδια μέρα με τον Χάμιλτον βρέθηκε στην πίστα και ο Φερνάντο Αλόνσο με την Aston.

Wolfgang Wilhelm/Mercedes-Benz AG
Ο Λιούις Χάμιλτον στο κόκπιτ της Mercedes W14 WOLFGANG WILHELM/MERCEDES-BENZ AG


Τη δεύτερη μέρα, σήμερα (7/02), ήρθε η σειρά των ομολόγων των δύο πρωταθλητών, δηλαδή του Τζορτζ Ράσελ της Mercedes και του Λανς Στρολ της Aston, να βρεθούν στο κόκπιτ για την εξέλιξη των ελαστικών. Συνολικά η Pirelli από το διήμερο συγκέντρωσε δεδομένα από 2.500 χιλιόμετρα με τις πειραματικές γόμες του '25. Αυτές που θα έχει ο Χάμιλτον στις τέσσερις άκρες της Ferrari του.

Στο τέλος της πρώτης μέρας ο Χάμιλτον είχε συμπληρώσει 126 γύρους και ο Αλόνσο 156, ενώ της δεύτερης ο Ράσελ 158 γύρους και ο Στρολ 156. Όχι πως έχει κάποια σημασία, αλλά τον ταχύτερο γύρο έκανε ο Ράσελ με 1:18.259, ενώ ο γύρος του Αλόνσο ήταν μισό δευτερόλεπτο πιο αργός και του Χάμιλτον 7 δέκατα.

Δουλέψαμε κυρίως πάνω στους τρόπους περιορισμού της υπερθέρμανσης, που είναι πάντα μία από τις πιο ευαίσθητες πτυχές της διαχείρισης των ελαστικών με τη γκάμα που έχουμε σήμερα, καθώς και πάνω σε διαφορετικά προγράμματα της δομής” είπε ο Μάριο Ίζολα, αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli. Και ευχαριστούμε τις ομάδες που μας δάνεισαν τους εργοστασιακούς οδηγούς τους, που μας προσφέρουν πάντα πολύ χρήσιμα και ακριβή δεδομένα”, κατέληξε.

TAGS FORMULA 1 F1 MERCEDES F1 ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ