X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο Χάμιλτον στο θρόνο του

Ο Χάμιλτον έμεινε ανεπηρέαστος από τη βροχή και τις εγκαταλείψεις των αντιπάλων και έφτασε στην τρίτη φετινή του νίκη, περνώντας πρώτος στο πρωτάθλημα των πιλότων με 182 βαθμούς. Δεύτερος ο Μαρκ Γουέμπερ, που πλήρωσε φτηνά την καταστροφική του εκκίνηση, στην τρίτη θέση ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα.

Ο αγώνας στο Σπα του Βελγίου έκρυβε πολλά απρόοπτα. Η εκκίνηση ήταν καταστροφική για τον Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος έπεσε από την πρώτη στην πέμπτη θέση. Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν εκείνος που που βρέθηκε να προπορεύεται της κούρσας, ενώ οι Κούμπιτσα, Μπάτον και Φέτελ ήταν πίσω από το Βρετανό πιλότο της McLaren.

Με το "καλημέρα" (μόλις στο δεύτερο γύρο), ο Μπαρικέλο έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιού του, με αποτέλεσμα να γλιστρήσει και να πέσει πάνω του ο Αλόνσο. Ο Βραζιλιάνος αποχαιρέτησε πριν καλά - καλά ξεκινήσει η "μάχη", αφού η Williams του "τραυματίστηκε".

Στη συνέχεια ο Μπάτον πέρασε τον Κούμπιτσα για τη δεύτερη θέση, ενώ ο Αλόνσο μπήκε στα pit για να βάλει τη μεσαία γόμα.

Το πέσιμο της κίτρινης σημαίας βρήκε τους Χάμιλτον, Μπάτον, Κούμπιτσα, Φέτελ, Γουέμπερ, Μάσα, Χούλκενμπεργκ, Σούτιλ και Λιούτσι να είναι στις πρώτες θέσεις.

Σε αυτό το σημείο ο Χάμιλτον προσπαθούσε να αυξήσει τη διαφορά του από τους ανταγωνιστές του, ενώ ο Αλόνσο ήθελε να ανακτήσει το χαμένο έδαφος.

Ο Ισπανός με το πόδι στο γκάζι περνούσε όποιον έβλεπε μπροστά του. Όμως, τη στιγμή που ήταν όγδοος και έβλεπε τον αγώνα του να πηγαίνει σχετικά καλά, εγκατέλειψε. Αρχικά, ο πιλότος της Ferrari έχασε τη γραμμή του και η F10 του κόλλησε στη μέση της πίστας.

Αντίθετα είναι τα συναισθήματα για τον έτερο πιλότο της Scuderia, Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος πιλότος τερμάτισε στην τέταρτη θέση, έχοντας εκκινήσει έκτος. Βέβαια, ο Μάσα εκμεταλλεύτηκε τόσο την αποχώρηση του Μπάτον, όσο και την εικόνα του Φέτελ, ο οποίος κατέστρεψε τον αγώνα του Μπάτον και κατά συνέπεια τον δικό του.

Στο 18ο γύρο, ενώ κατευθυνόταν ο Γερμανός για το Bus Stop, έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιού του και έπεσε πάνω στον Μπάτον που ήταν έτοιμος να στρίψει.

Σε αυτό το σημείο τελείωσε η προσπάθεια του παγκόσμιου πρωταθλητή για το 2009, ενώ ο ίδιος ο Φέτελ αναγκάστηκε να μπει στα pit για να αλλάξει πτέρυγα. Στη συνέχεια οι αγωνοδίκες του επέβαλαν ποινή διέλευσης. Πριν τελειώσει ο αγώνας η κακοτυχία δεν είχε αφήσει τον Φέτελ, οποίος είδε τον πίσω αριστερό τροχό του να "τραυματίζεται". Κατά την προσπέρασή του στο Λιούτσι η ρόδα του "ταύρου" ήρθε σε επαφή με τη Force Inidia του Ιταλού και γι' αυτό προήλθε αυτό το πρόβλημα.

Επιτέλους Mercedes

Όσον αφορά τη Mercedes, καλή απόδοση είχαν και οι δύο πιλότοι της γερμανικής ομάδας. Οι Σουμάχερ και Ρόσμπεργκ, που έτρεχαν με τα σκληρά ελαστικά, βρέθηκαν αντιμέτωποι κατά τη διάρκεια του αγώνα δύο φορές.

Στην πρώτη ο Σουμάχερ εκμεταλλεύτηκε την κόντρα του teammate του με τον Πετρόφ και κατάφερε να τον περάσει, ενώ στη δεύτερη "μάχη" ο νεαρός πιλότος "έδειξε τα δόντια του", αφήνοντας τον εφτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή στην 7η θέση.

Οι εγκαταλείψεις στον αγώνα του Βελγίου μπορεί να ήταν μόλις τέσσερις - συγκριτικά με το χάος που δημιούργησε η βροχή - ωστόσο οι αποχωρήσεις των Μπάτον και Αλόνσο τις έκαναν να φανούν πολλές.

Μάλιστα, προς το τέλος του αγώνα οι Τρούλι και Ντε λα Ρόσα έχασαν τον έλεγχο των μονοθέσιών τους, αλλά κατάφεραν να συνεχίσουν.

Η δράση στο πρωτάθλημα της Formula 1 συνεχίζεται στο τριήμερο 10-12 Σεπτεμβρίου στο "ναό της ταχύτητας", στη Μόντσα.

Αναλυτικά η κατάταξη του GP στο Σπα:

1. Χάμιλτον, McLaren, 1:41:05.571
2. Γουέμπερ, Red Bull, +1.5
3. Κούμπιτσα, Renault, +3.4
4. Μάσα, Ferrari, +8.2
5. Σούτιλ, Force India, + 9.0
6. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +12.3
7. Σουμάχερ, Mercedes, +15.5
8. Κομπαγιάσι, BMW Sauber, +16.6
9. Πετρόφ, Renault, +23.8
10. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, + 29.4
11. Λιούτσι, Force India, +34.8
12. Ντε λα Ρόσα, BMW Sauber, +36.0
13. Μπουεμί, Toro Rosso, +39.8
14. Χούλκενμπεργκ, Williams, +1 γύρος
15. Φέτελ, Red Bull, +1 γύρος
16. Κοβαλάινεν, Lotus, +1 γύρος
17. Ντι Γκράσι, Virgin, +1 γύρος
18. Γκλοκ, Virgin, +1 γύρος
19. Τρούλι, Lotus, +1 γύρος
20. Γιαμαμότο, HRT, +3 γύροι

Εγκατέλειψαν:

1. Αλόνσο, Ferrari
2. Μπάτον, McLaren
3. Σένα, HRT
4. Μπαρικέλο, Williams

Η βαθμολογία στο πρωτάθλημα πιλότων και κατασκευαστών εδώ .

Δείτε το live του αγώνα εδώ .

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ