Ο Χίρβονεν κατέκτησε τη Σουηδία
Η Ford έκανε το 1-3 στη Σουηδία με Χίρβονεν και Λάτβαλα. Δεύτερος κατετάγη ο Λεμπ (Citroen)
" Ήμουν τόσο νευρικός πριν από την τελευταία ειδική. Ποτέ δεν είχα κερδίσει τον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Είμαι ευτυχής που νίκησα το Σεμπ εδώ. Ήταν μεγάλη η μάχη", υποστήριξε ο 29χρονος Φινλανδός νικητής με τη διαφορά στο τέλος να σταματάει στα 42.3 δευτερόλεπτα.
Ο Λεμπ που "κόλλησε" και αυτός στο χιόνι κάποια στιγμή, ουσιαστικά εγκατέλειψε τη διεκδίκηση της πρώτης θέσης στην 18η ειδική. " Ο Μίκο έκανε έναν τέλειο αγώνα. Εγώ έκανα αρκετά λάθη, αλλά δεν γνωρίζω αν θα τον νικούσα έτσι κι αλλιώς", τόνισε ο Λεμπ που αν όλα πάνε καλά, θα πάρει τη ρεβάνς στο Ράλι Μεξικό στις αρχές Μαρτίου.
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ (Citroen Junior) που ενδέχεται να "χτυπήσει" την πόρτα του Σόρδο στο τέλος της σεζόν με σκοπό να πάρει το C4, έκανε έναν ήρεμο αγώνα και κατετάγη 5ος μπροστά από τον Χένινγκ Σόλμπεργκ (Stobart Ford) που θα πρέπει να είναι ικανοποιημένος με αυτούς τους βαθμούς και να μη ζητάει περισσότερους.
Ο Μάθιου Γουίλσον (Stobart Ford) και ο Μαντς-δώστε του ένα αυτοκίνητο της προκοπής-Όστμπεργκ με το Subaru Impreza ολοκλήρωσαν την 8άδα.
" Αυτός δεν ήταν ο καλός αγώνες. Δοκιμάσαμε ό,τι μπορούσαμε για να διορθώσουμε τα πράγματα. Θα δουλέψουμε κι άλλο για να εμφανιστούμε καλύτεροι στο Μεξικό", σχολίασε ο Πέτερ Σόλμπεργκ από την 9η θέση. Δεν φτάνει που τα έκανε μούσκεμα στην πρώτη υπερειδική, στην 5η χτύπησε το αυτοκίνητο του Γουίλσον.
Την πρώτη 10άδα και τον τελευταίο βαθμό πήρε ο Περ Γκούναρ Άντερσον με το Skoda Fabia S2000, ο πρώτος νικητής στην κατηγορία SWRC. Εντυπωσιακή οδήγηση από τον άλλοτε οδηγό της "εργοστασιακής" ομάδας της Suzuki.
Ανακουφισμένοι που επιτέλους ολοκληρώθηκε ο "μαρτυρικός" αγώνας ήταν ο Μάρκους Γκρένχολμ (21ος) και ο Κίμι Ράικονεν (30ος).
" Οk, τερματίσαμε. Μετά την πρώτη μέρα τα πράγματα πήγαν ολοένα και καλύτερα. Είμαι ευτυχής που επέστρεψα. Θα δούμε αν θα κάνω περισσότερους αγώνες φέτος", τόνισε ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής που κέρδισε τουλάχιστον την αγαπημένη ειδική του.
Όσο για το Ράικονεν και μόνο που χαμογελούσε, είναι σημάδι ότι καλά έκανε και άφησε πίσω του τη Φόρμουλα 1. Τουλάχιστον τερμάτισε, αλλά έχει να μάθει πολλά ακόμα.
Η τελική κατάταξη:
ΘΕΣΗ | ΟΔΗΓΟΣ | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | ΧΡΟΝΟΣ |
1 | Μίκο Χίρβονεν | Ford Focus WRC 09 | 3ώρ.09:30.4 |
2 | Σεμπαστιάν Λεμπ | Citroen C4 WRC | +42:30λεπ. |
3 | Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα | Ford Focus WRC 09 | +1:15.40 |
4 | Ντάνι Σόρδο | Citroen C4 WRC | +2:41.60 |
5 | Σεμπαστιάν Οζιέ | Citroen C4 WRC | +4:15.30 |
6 | Χένινγκ Σόλμπεργκ | Ford Focus WRC 08 | +5:23.40 |
7 | Μάθιου Γουίλσον | Ford Focus WRC 08 | +7:53.90 |
8 | Μαντς Όστμπεργκ | Subaru Imreza WRC 08 | +9:22.20 |
9 | Πέτερ Σόλμπεργκ | Citroen C4 WRC | +10:17.50 |
10 | Περ Γκούναρ Άντερσον | Skoda Fabia S2000 | +12:08.90 |
ΘΕΣΗ | ΟΔΗΓΟΣ | ΒΑΘΜΟΙ |
1 | Μίκο Χίρβονεν | 25 |
2 | Σεμπαστιάν Λεμπ | 18 |
3 | Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα | 15 |
4 | Ντάνι Σόρδο | 12 |
5 | Σεμπαστιάν Οζιέ | 10 |
6 | Χένινγκ Σόλμπεργκ | 8 |
7 | Μάθιου Γουίλσον | 6 |
8 | Μαντς Όστμπεργκ | 4 |
9 | Πέτερ Σόλμπεργκ | 2 |
10 | Περ Γκούναρ Άντερσον | 1 |